Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 428
Contracte de gestió del servei públic de la atenció especialitzada per a persones majors en el centre de dia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret NÙM. 3052/2014 de dia 23 de gener de 2014 mitjançant el qual s’aprovà l’expedient de contractació y el plecs de clàusules administratives y tècniques, es per la qual cosa es publica aquest anunci per efectuar convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de gestió del servei públic de la atenció especialitzada per a persones majors en el centre de dia

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació

a) Organisme. Junta de Govern Local

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat                                    

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. GESTIÓ DE SERVEIS 03/2014

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Gestió de Serveis

b) Descripció.- GESTIÓ DEL SERVEI PÚBLIC DE LA ATENCIÓ ESPECIALITZADA PER A PERSONES MAJORS EN EL CENTRE DE DIA

c) Lloc d’execució/lliurament.- T;M: d’Andratx

1. Domicili.- T.M.Andratx

2. codi postal.- 07150

d) Termini d’execució.- El contracte objecte de la present licitació tendrà una durada de DOS ANYS, podent-se prorrogar de forma expressa en dos terminis d'un any ambos, comptats des de la data de formalització del contracte. De la data d'inici de la prestació del contracte dels serveis es aixecarà acta oficial.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Pluralitat de Criteris d’adjudicació

Per a la valoració de les proposicions i la determinació de l'0ferta econòmicament més avantatjosa s'atendrà a diversos criteris d'adjudicació que es puntuaran per ordre decreixent, de conformitat amb l'article 150.2, essent els criteris d'adjudicació els següents:

- Millor PROPOSTA TÈCNICA Ponderació 50%

- Millores de CARACTER SOCIAL Ponderació 30%

- Millor PROPOSTA ECONOMICA Ponderació 20%

4. Preu del contracte

S'estableix com a valor estimat del contracte la quantitat de 499.896,00€ més 19.995,84€ en concepte d'IVA

El pressupost base de licitació, serà el preu unitari d'usuari/ mes 694,30més 27,77 € en concepte d'IVA.

En aquest preu es consideren inclosos totes les despeses que el contractista haurà de suportar per a la correcte execució del contracte i el compliment de totes les obligacions derivades directa o indirectament de dita execució, conforme al present plec, al de prescripcions tècniques, oferta presentada per l'adjudicatari i demés documents contractuals, així com els derivats de la normativa aplicable al contracte.

5. Garanties exigides.-

Provisional: cap

Definitiva: 5% del preu de l’adjudicació

6. Requisits específics del contractista:

Els determinats a la clàusula 8 del plec de clàusules administratives particulars

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. Les proposicions es presentaran dintre del termini de 15 dies naturals contats a partir del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació al Bolletí Oficial de les Illes Balears. Dit anunci tindrà publicitar en el Perfil del Contractant. Si el dia del venciment del termini coincidís amb dissabte o dia inhàbil, quedarà prorrogat al següent dia hàbil.

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 9 i 10 del Plec de Clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari

10. Altres Informacions.

Andratx, 12 de gener de 2015

El batle,

Llorenç Suau Simó