Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 407
Notificació a interessats Providència Alcaldia núm. 31 de data 1 de desembre de 2.014 d'ordre d'execució de reparació de façanes al immoble situat al Carrer Sant Carles núm. 2 del Barri de Dalt Vila d'Eivissa, amb referencia cadastral 4579802CD6047N

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Notificació a interessats Providència Alcaldia núm. 31 de data 1 de desembre de 2.014 d'ordre d'execució de reparació de façanes al immoble situat al Carrer Sant Carles núm. 2 del Barri de Dalt Vila d'Eivissa, amb referencia cadastral 4579802CD6047N.

La present publicació servirà de notificació a aquells propietaris o titulars de drets desconeguts o amb domicili desconegut i cas de no haver-se pogut practicar una vegada intentada, tot això de conformitat amb el disposat per l'art. 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Sobre la base del disposat per l'article 61 de la Llei 30/92, es publica únicament una breu indicació del contingut de la resolució, que es troba en les dependències de l'Ajuntament d'Eivissa, Plaça d'Espanya, núm., 1 , 07800 Eivissa, Regidoria d'Habitatge i Nucli Històric, on els interessats o els seus representants degudament acreditats, podran comparèixer, en el termini de deu dies, contats des de l'endemà a la publicació del present edicte en el Butlletí Oficial de les illes Balears, per al coneixement íntegre de l'esmentat acte i constància de tal coneixement, en horari de 08,00 a 15,00 hores, de dilluns a divendres, excepte festius.

Així mateix, s'adverteix als interessats que, de no comparèixer en l'esmentat termini, la notificació s'entendrà produïda amb caràcter general.

Nº Expdte

O.E. 45/14

C/ San Carlos núm. 2

Nom interesat

Fernando Delgado Solano

Propietari Esc A 2º 1ª i Esc B baix 1 i 1º 1ª

Bella Squadra, S.L.

Propietari Esc A 3º 1ª

Silvia Cescutti

Propietari Esc A 4º 1ª

El que es notifica als efectes oportuns.

Eivissa, 13 de Gener de 2,015

 

EL SECRETARI- ACCTAL.

Joaquim Roca Mata