Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 389
Notificació de la Resolució del procediment sancionador en matèria d’Ordenança Municipal de Mesures per Fomentar i Garantir la Convivència Ciutadana en l’Espai Públic d’Alcúdia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Notificació de la Resolució del procediment sancionador en matèria d’Ordenança Municipal de Mesures per Fomentar i Garantir la Convivència Ciutadana en l’Espai Públic d’Alcúdia (publicada al BOIB núm. 161 de data 15/11/2008).

Per no haver-se pogut realitzar la preceptiva notificació en el domicili que consta als expedients relacionats a continuació, i conformement amb allò que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, pel present edicte se comunica que en relació als expedients sancionadors en matèria d’Ordenança Municipal de Mesures per Fomentar i Garantir la Convivència Ciutadana en l’Espai Públic d’Alcúdia (publicada al BOIB núm. 161 de data 15/11/2008) i atès que no s’han presentat al·legacions a la Resolució d’inici, o si s’han presentat no aporten altres fets ni proves que les invocades pel titular, la regidora d’Hisenda d’acord amb les facultats que te delegades per Resolució de Batlia nº 1577/2014 de 17 de novembre, ha disposat imposar les següents sancions per les infraccions que es detallen a l’annex.

Es comunica al responsable de la infracció que contra aquesta resolució es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant aquesta Batlia en el termini d’un mes a partir de l’endemà de la seva notificació, o directament recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà del dia de l’esmentada notificació, sense perjudici de poder interposar qualsevol altre recurs que es cregui convenient.

Si transcorregut el termini d’un mes des de la interposició del recurs de reposició no s’ha notificat la seva resolució, es pot entendre desestimat el recurs a l’efecte d’interposar recurs contenciós administratiu.

La multa s’ha de fer efectiva a les entitats bancàries que tinguin la condició d'entitats col·laboradores amb aquest ajuntament, mitjançant la presentació de la corresponent liquidació que serà practicada i facilitada pel departament d'infraccions, situat al C/ Major, 9

A dit efecte s'assenyala que el període voluntari de pagament s’iniciarà amb la fermesa administrativa de la resolució que es notifica. Aquesta fermesa s’esdevindrà en haver transcorregut el termini d’un mes del qual es disposa per interposar el recurs de reposició sense que s’hagi presentant, o bé des de la notificació desestimatòria del recurs de reposició interposat.

ANNEX:

  • Exp.: CONVI 2014/76 Denunciat: ANA MUÑOZ SANTIAGO  DNI:  429866498Z  Article infringit: 47.1 Sanció imposada: 300,00 euros.

  • Exp.: CONVI 2014/89  Denunciat: PIEDAD SILVA SILVA  DNI: 28979872X  Article infringit: 47.1 Sanció imposada: 600,00 euros.

  • Exp.: CONVI 2014/97  Denunciat: VIAJES GUANCHE SIGLO XXI S.L.  NIF: B76539998  Article infringit: 20, apartat 5) Sanció imposada: 300,00 euros.

  • Exp.: CONVI 2014/99 Denunciat: NICOLAS FEDERICO MACHIABELLI  NIE:  X4658357Y  Article infringit: 20, apartat 5) Sanció imposada: 300,00 euros.

  • Exp.: CONVI 2014/102 Denunciat: ADOLFO MORA DE ANDRES  DNI:  02890390A  Article infringit: 63, apartat 5) Sanció imposada: 150,00 euros.

 

Alcúdia, 05 de gener de 2015

La Regidora d’Hisenda
Laura Serra Martín