Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 670
Protecció. Notificació DP 2007/9 Tràmit al·legacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 7 d’octubre de 2014, a PROMOCIONES ES PUIXET S.L. i al seu representant SASTRE SABATER CATALINA, amb CIF. B57011835 i DNI. 43.068.340-N respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2007/9 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat a la PORTA DE SANTA CATALINA, NÚM 22, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:

Us notific:

Atès que apareix vostè com a persona interessada  a l’expedient DP 2007/9 relatiu a l’immoble ubicat al c. i, ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat dels béns immobles, us concedeix , d’acord amb l’article 117 de la  Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de la CAIB, (BOIB núm.43 de 29.03.2014) i l’article 84 de la Llei 30/92 de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, com a TRÀMIT D’AUDIÈNCIA, un termini de  DEU (10) DIES HÀBILS, comptadors des de l’endemà al de recepció d’aquest escrit, per a què pugueu consultar i ser informat de l’estat de l’expedient esmentat, al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns.

S’adjunta l’informe realitzat pels serveis tècnics municipals al respecte.

(Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar, nº 18 de Palma)

Us inform que aquest document NO és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, aquesta serà degudament notificada, NO SERÀ NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES per dur-la a terme, bastarà amb l’aportació de la documentació exigida a l’ordre i comportarà el pagament d’una taxa del 2,61% sobre el cost aproximat de les obres, d’acord amb la valoració que consta a l’informe dels serveis  tècnics municipals.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC  Cort (només registre).

  

Palma, 14 de gener de 2015.

    

La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis

Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,

BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)

Elvira Salvá Armengod.