Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ESPORLES

Núm. 654
Borsí de personal de neteja

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En el dia d’avui he dictat la resolució de batlia 5/2015 que aprova les següents:

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER CONFECCIONAR UNA BORSA DE TREBALL PER PROVEIR PLACES DE PERSONAL DE NETEJA PER TAL QUE ES PUGUIN COBRIR LES VACANTS  QUE ES PRODUEIXIN PER EXCEDÈNCIES, INCAPACITATS TEMPORALS, MATERNITATS,ETC

PRIMERA. Objecte de la convocatòria

És objecte de la present convocatòria la creació d’una borsa de treball de netejador/a amb caràcter laboral temporal, per cobrir substitucions a la plantilla d’aquest Ajuntament, pel procediment de concurs, amb caràcter de personal laboral temporal.

SEGONA. Condicions i requisits que han de complir els aspirants

Per ser admesos al concurs els/les aspirants han de complir els requisits següents:

  1. Ésser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea o algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional en els termes establerts en la disposició addicional única de la Llei 17/1993, de 23 de desembre, sobre l’accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d’estats membres de la Unió Europea.
  2. Tenir complerts setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa, d’acord amb la legislació vigent.
  3.  No patir cap malaltia i posseir la capacitat física i psíquica necessària per realitzar les funcions corresponents.
  4.  No haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se incurs en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
  5.   Estar en possessió del certificat d’estudis primaris
  6. Manifestar en la sol·licitud que es reuneixen tots i cadascun dels requisits establerts en la base segona.
  7. Acompanyar inexcusablement els documents originals o compulsats acreditatius dels requisits exigits a les bases específiques d’aquesta convocatòria i els mèrits que vulgui se li reconeguin.

TERCERA. Funcions i jornada laboral

Les feines a desenvolupar  en dita plaça són: Realitzar neteja als edificis municipals segons instruccions de la coordinadora de neteja de l’ajuntament.

La jornada laboral serà en funció de la plaça a substituir. Horari de matí i horabaixa (jornada partida).

El sou s’establirà en funció del conveni laboral de l’Ajuntament d’Esporles.

QUARTA. Instàncies

La sol·licitud per prendre part a la convocatòria s’haurà de presentar al registre de l’Ajuntament d’Esporles en el termini de 15 dies naturals, comptats a partir del dia  següent de la publicació de la convocatòria al BOIB  i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Esporles.

Els successius anuncis es publicaran en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Esporles.

Les instàncies es podran presentar també en la forma que indica l’art. 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú.

Els mèrits i les condicions personals a valorar en la fase de concurs, s’hauran de justificar amb els documents degudament compulsats en presentar la instància. No es valoraran els mèrits i les condicions no acreditats correctament.

Per a justificar els mèrits professionals cal presentar l’informe de Vida Laboral.

S’haurà de presentar també una fotocòpia compulsada del DNI.

CINQUENA. Admissió dels aspirants

Un cop expirat el termini d’admissió d’instàncies, el President, dictarà resolució en el termini màxim d’un mes, declarant aprovades les llistes d’ admesos i les dels exclosos. Les esmentades llistes s’exposaran en el tauler d’anuncis i a la pàgina WEB de l’Ajuntament d’Esporles. Als mateixos medis es publicarà el lloc, la data i l’hora on es realitzaran les entrevistes.

Els errors de fet es podran reparar en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.

Els aspirants exclosos podran al·legar el que estimin convenient, en el termini de vuit dies comptats des del de la publicació de les llistes.

Si algun aspirant no figures a la llista d’ admesos ni a la d’enclosos, el Tribunal admetrà provisionalment si acredita davant ell i documentalment la seva inscripció, mitjançant còpia de la seva sol·licitud segellada per l’oficina receptora.

SISENA. Tribunal qualificador

President:

  • Sra. Maria Dolores Sureda Trujillo .
  • Suplent Pere Auli Matas

                        Vocals: Sr. Ana Roca Verdera

  • Sr. Catalina Costa Mir
  • Sr. Mª José Morro Sastre
  • Sr. Mª Carmen Estevez Saez

                        Secretària: Antonia Capllonch Tomas, Suplent Magdalena Comas Manzano

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense la presència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i les seves decisions s’adoptaran per majoria.

Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir i ho notificaran a l’autoritat convocant quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28 de la Llei 30/92 de Règim Jurídic, o si han realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives d’accés a les places de què es tracta durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

SETENA.  FASE DE CONCURS

Els mèrits al·legats, es valoraran amb referència a la data del tancament del termini de presentació d’instàncies, amb arreglo al següent barem:

  • MÈRITS PROFESSIONALS (40 punts)
  • Serveis efectius en llocs de funcions similars a la plaça convocada, prestats mitjançant contracte com a personal laboral o nomenament de funcionari   interí:
    • A l’administració pública: 0,20 punts per mes, fins un màxim de30 punts
    • A l’empresa privada: 0,10 punts per mes, fins un màxim de 10 punts
  • FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA (12 punts)
  • Per cada curs de formació que tingui relació directa amb la plaça que es pot proveir i sempre que tingui una durada mínima de 20 hores :
    • 0, 5 punts per cada 5 hores que excedeixin les 20 hores de durada mínima, fins un màxim de12 punts
  • CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA ( 1 punt)
  • 0,25 punts per cada titulació superior en a l’ exigida
  • Estar en possessió del carnet de conduir B1: 2 punts
 

FASE D’OPOSICIÓ ( 45 punts)

  • ENTREVISTA  (25 punts)
  • EXERCICI PRACTIC (20 punts)

La puntuació definitiva del concurs serà el resultat de sumar les puntuacions obtingudes en cada fase del concurs.

Serà publicada al taulell d’anuncis de l’ajuntament i a la seva pàgina web la relació dels aspirants per ordre de puntuació.

VUITENA. COBERTURA DE PLACES VACANTS

La borsa que sorgeixi d’aquest procediment de selecció serà preferent sobre les demés borses d’operaris de neteja que puguin existir a l’Ajuntament, i s’emprarà sempre que es produeixi una vacant que no pugui ser coberta per personal que treballa a l’Ajuntament.

El contacte amb les persones de la borsa es farà sempre per via del telèfon facilitat a l’ajuntament amb la instància, per la qual cosa, el fet de no contestar el telèfon o no informar a l’Ajuntament en cas de canvi del nombre de contacte serà responsabilitat de la persona interessada.

En el moment que es produeixi una vacant que hagi de ser coberta, es cridarà la persona que ocupa el primer lloc a la borsa. Si aquesta persona hi renuncia sense causa justificada, passa al darrer lloc d’aquesta borsa i s’ofereix la contractació a la persona que ocupa el següent lloc a la borsa, i així successivament. En cas d’impossibilitat de comunicació imputable a la persona interessada, es passarà al següent de la llista i aquest es mantindrà en el mateix ordre per a una posterior substitució.

Si la persona accepta l’oferta plantejada per l’Ajuntament, en el moment en què acabi el període corresponent a la contractació oferta es reincorporarà a la borsa, ocupant el mateix lloc que ocupava abans de la contractació (els aspirants que han renunciat a alguna contractació sense causa justificada continuaran estant per darrere de l’aspirant que ha acceptat una contractació i que ha finalitzat la durada del seu contracte).

El temps per manifestar la renúncia dels aspirants de les borses de treball serà de dos dies des de la data de la comunicació.

El Tribunal queda autoritzat per a resoldre els dubtes i prendre els acords necessaris per al bon ordre en  l'oposició.

Esporles a 12 de gener de 2015.

El Batle,
Miquel Ensenyat Riutort