Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 396
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, per sotmetre el projecte de Parc Motor juntament amb el seu estudi d’impacte ambiental al tràmit d’informació pública i consulta

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que per acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, en sessió extraordinària  urgent de data 13 de gener de 2015, es va adoptar, el següent acord:

“Vist que l’article 1 de la Llei 10/2010, de 27 de juliol, de mesures urgents relatives a determinades infraestructures i equipaments d’interès general en matèria d’ordenació territorial, urbanisme i d’impuls a la inversió (BOIB núm. 115, de 5 d’agost de 2010) qualifica els terrenys de l’antic aquarterament de sa Coma, propietat del Consell Insular d’Eivissa, com a sistema general de caràcter supramunicipal, per a la implantació i l’execució d’equipaments i infraestructures.

Vist que al BOIB núm. 53, de 9 d’abril de 2011 es publicà l’edicte corresponent a l’acord plenari del Consell Insular de dia 1 d’octubre de 2010 en relació a l’assignació d’ús provisional per a la implantació d’un equipament esportiu, circuit motor, al sistema general supramunicipal de l’àmbit de sa Coma.

Vist que, actualment, el recinte de sa Coma concentra la major part de les competicions relacionades amb el món del motor i s’ha considerat adient convertir el recinte en un anomenat “Parc motor” en el qual es centralitzin totes les activitats i que compti amb una sèrie d'instal·lacions conjuntes i polivalents que puguin donar servei a diferents competicions i categories.

En aquesta línia es pretén que, en un futur, les instal·lacions sanitàries, mesures d'autoprotecció, aparcaments públics, serveis d'emergència, etc., de les diferents activitats relacionades amb el món del motor comparteixin instal·lacions i així es puguin reduir o eliminar despeses.

No obstant això, aquell circuit tenia caràcter provisional, per la qual cosa resulta escaient preveure la seva implantació definitiva o permanent i que aquest tingués acollida a tot tipus d’esports relacionats amb el món del motor.

Aquesta tasca tècnica és la que s’ha estant duent a terme aquests darrers anys: la concreció d’un projecte d’aquestes característiques en un emplaçament idoni com ho és sa Coma, i que conjugués la pràctica d’aquest tipus d’esport amb suficients garanties de seguretat amb la protecció del territori i l’evitació de molèsties.

Vist que el projecte de “Parc motor” consisteix en la construcció d'un circuit d'autocross a sa Coma, i ubicat en sòl rústic, concretament en una àrea qualificada com a sistema general de caràcter supramunicipal en els terrenys de l'antic aquarterament de sa Coma, a l'illa d'Eivissa, per a la implantació i l'execució d'equipaments i infraestructures, segons la delimitació i l'ordenació que recull l'annex I de la Llei 7/2012, de mesures urgents per a l'ordenació urbanística sostenible, ajustant els límits de l'àrea natural d'especial interès i establint, com un dels usos admesos, els equipaments i infraestructures tècniques relacionades amb el proveïment, el sanejament i l'energia, la protecció i la gestió del medi, els serveis urbanístics, els esports i l'oci.

Per tant es plantejen una sèrie d'instal·lacions que comptaran amb dos circuits de motocròs i d’autocròs complint amb les condicions per poder organitzar proves a nivell balear i nacional.

Vist que l'actuació pretesa del parc motor s'inclou en el punt d) Equipaments esportius no prevists en el planejament urbanístic, amb una ocupació de parcel·la superior a 1.600 m², i k) Pistes de carreres i de proves per a vehicles a motor, del grup 11 (Altres Projectes) de l'annex I de la Llei 11/2006 de 14 de setembre, d’avaluacions d’impacte ambiental i avaluacions ambientals estratègiques a les Illes Balears (BOIB núm. 133, de 21 de setembre de 2006), l’esmentat projecte es troba subjecte a avaluació d’impacte ambiental.

Vist que, de conformitat amb el que es disposa en el Capítol 1 del títol II d'aquesta Llei 11/2006, s’ha dut a terme la tramitació ambiental que indica la llei a l’article 22 (fase prèvia de consultes), respecte d’aquest projecte, en data 17 de juliol de 2012.

Vist que, l’apartat 1 de l’article 22 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre disposa:

“Abans de la iniciació del procediment d’avaluació d’impacte ambiental de projectes, és obligatòria una fase prèvia de consultes, mitjançant la presentació per part del promotor d’una memòria resum del projecte, cursada a l’òrgan ambiental a través de l’òrgan substantiu, que disposa del termini màxim de quinze dies per a la tramesa de la documentació des de la recepció de la documentació completa.

Aquesta memòria resum ha de contenir com a mínim:

a) La definició, les característiques i la ubicació del projecte.

b) Les principals alternatives que es considerin i l’anàlisi dels impactes potencials de cadascuna.

c) Un diagnòstic territorial i del medi ambient afectat pel projecte.”

Vist que desprès de la tramitació corresponent, el President de la Comissió de Medi Ambient de les Illes Balears (CMAIB) va remetre al Consell d’Eivissa en data 1 d’octubre de 2012 (RGE núm. 2012023984) l’informe tècnic emès a la fase prèvia de consultes. Aquest informe tècnic detalla la modalitat d’informació i consulta que s’haurà de dur a terme i les administracions afectades que s’hauran de consultar durant el tràmit d’informació pública.

Vist que per donar compliment als tràmits exigits a l’article 1.3 de la Llei 10/2010, de 27 de juliol, per acord del Ple del Consell Insular de dia 27 de juny de 2014 s’acordà l’execució d’un circuit de motor (parc motor) al sistema general d’equipaments i infraestructures supramunicipal de Sa Coma. En aquest acord es recull:

“PRIMER.- Que pel Ple del Consell Insular d’Eivissa, atès el que disposa l’apartat 3 de l’article 1 de la Llei 10/2010, de 27 de juliol, s’acordi que s’executi un circuit de motor al sistema general d’equipaments i infraestructures supramunicipal de Sa Coma, d’acord amb el projecte tècnic que obra a l’expedient.

SEGON.- Delegar en el Consell Executiu la competència per la realització de les actuacions dirigides a l’execució del referit projecte. Tot això sense perjudici de les actuacions en matèria de contractació que corresponen al Ple del Consell Insular.

TERCER.- Publicar al BOIB el present acord, als efectes de general coneixement.”

Vist que l’esmentat acord plenari consta publicat al BOIB núm. 90, de 3 de juliol de 2014.

Vist que en compliment de l’apartat Segon d’aquest acord plenari, correspon al Consell Executiu del Consell Insular continuar la tramitació de l’esmentat projecte, en ordre a la seva execució.

Vist que amb data 18 de maig de 2014, es va finalitzar la redacció de l’estudi d’impacte ambiental (EIA) del projecte de parc motor, redactat pel tècnic Jorge Meléndez Ruiz i es va seguir la tramitació ambiental escaient conformement al disposat a l’article 28 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre.

Vist que, en data 4 d’agost de 2014, es va incorporar l’estudi acústic del circuit de motocròs i d’autocròs de sa Coma, redactat per l’enginyer industrial, Sr. Alberto Hernandez Martin.

Vist que en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 109, de 14 d’agost de 2014, es va publicar l’acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, adoptat en la sessió extraordinària urgent de data 13 d’agost de 2014, en virtut del qual es va acordar el següent:

“PRIMER.- De conformitat amb allò establert a l’article 28 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre, d’avaluacions d’impacte ambiental i avaluacions ambientals estratègiques a les Illes Balears, SOTMETRE el projecte de parc motor, amb caràcter previ a la seva aprovació, juntament amb el seu estudi d’impacte ambiental, al TRÀMIT D’INFORMACIÓ PÚBLICA per un període de 30 dies hàbils, mitjançant la seva exposició al Departament d’Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa, previ anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, com a mínim, a un diari de major circulació de l’illa d’Eivissa i a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa (www.conselldeivissa.es).

SEGON.- Simultàniament, efectuar consulta (remetent còpia del projecte basic de parc motor i EIA) als següents organismes i/o administracions:

-El Servei d’Estudis i Planificació de la Direcció General de Recursos Hídrics (DGRH), en relació a l’APR d’erosió, la vulnerabilitat a la contaminació dels aqüífers i per trobar-se les actuacions dins els perímetres de restriccions moderades i màximes de quatre pous d’abastament humà.

- El Servei d’Aigües Superficials de la DGRH per l’ocupació del domini públic Hidràulic i per obstrucció de llit del torrent.

-El Servei de Gestió Forestal i Protecció del Sòl de la Direcció General de Medi Natural, Educació Ambiental i Canvi Climàtic (DGMNEACC) en relació als riscos d’incendi.

-El Servei de Planificació de la DGMNEACC en relació a la possible afecció a l’espai de la Xarxa Natura LIC ES5310034 Serra Grossa.

- Els ajuntaments de Santa Eulària des Riu i Sant Antoni de Portmany.

TERCER.- Publicar el present acord en el BOIB als efectes de general coneixement.”

Vist que en data 2 de desembre de 2014 (RGE núm. 2014064664) el Sr. BARTOLOMÉ PLANAS MARÍ, amb DNI núm. 41.443.610, i domicili a l’av. Ignasi Wallis, núm. 23-2n-D, com a Administrador de l’entitat DUNA BALEARS, SL, amb CIF núm. B-07743503 i domicili fiscal al carrer Múrcia, núm. 27-3-A, d’Eivissa, va presentar un escrit en virtut del qual va posar de manifest que l’estudi d’impacte ambiental del “Projecte de parc motor de Sa Coma” és un plagui de la documentació tècnica ambiental presentada per la seva empresa davant aquest Consell Insular al projecte de la carretera PM-804 Sant Miquel.

Vist que en data 3 de desembre de 2014, el Conseller d’Esports i Joventut va sol·licitar al departament de Medi Ambient un informe tècnic pel que fa a l’escrit del Sr. Planas Marí, el qual es va emetre pels serveis tècnics de biodiversitat del Consell Insular en data 23 de desembre de 2014, confirmant que, efectivament, a l’estudi d’impacte ambiental (EIA) del projecte de parc motor, redactat pel tècnic Jorge Meléndez Ruiz, s’aprecia “... una greu situació de plagi de la totalitat de la documentació....”.

Vist que en data 9 de gener de 2015, previ encàrrec d’aquest Consell Insular, i per tal de superar les deficiències detectades a l’anterior Estudi d’Impacte Ambiental redactat pel Sr. Jorge Meléndez Ruiz, l’entitat DUNA BALEARS SL, va presentar un nou Estudi d’Impacte Ambiental del projecte bàsic de parc motor Sa Coma (RGE núm. 2015000260).

Atès que en aquests moments, finalitzada la redacció de l’estudi d’impacte ambiental del projecte de parc motor, s’ha de seguir la tramitació ambiental escaient, conforme disposa l’article 28 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre.

Atès que el projecte tècnic del parc motor, redactat per l’enginyer industrial Sr. JAVIER RIPOLL GUASCH, Col·legiat COEIB núm. 393 (empresa EIVIPROJECT), preveu un circuit motocròs (amb superfície de 31.628,50 m²) i un circuit d’autocròs (amb superfície de 28.275,00 m²). La zona de boxes (amb una superfície de 4.736,00 m²). Via-les, zones de pas, zones de públic (amb una superfície de 37.567,50 m²); en total 102.207,00 m².

Màxim aforament durant la celebració d’esdeveniments esportius:

AUTOCROS

- 34 pilots motos al costat de 2 acompanyants per pilot. En total 102 persones.

- 20 persones d’organització

- 2000 persones màxim de públic .

TOTAL 2.122 persones

MOTOCROS

- 15 pilots motos al costat de 2 acompanyants per pilot. En total 45 persones.

- 20 persones d’organització

- 2000 persones màxim de públic .

TOTAL 2.065 persones

Mai es pot celebrar 2 esdeveniments de motocròs i autocròs simultaneament.

Atès que aquest projecte tècnic ha estat informat pels serveis tècnics del Consell Insular en data 21 de juliol de 2014.

Atès que el l’estudi d’impacte ambiental (EIA) del projecte de parc motor redactat pel tècnic Sr. Jorge Meléndez Ruiz, llicenciat en ciències de la mar, amb número de col·legiat 2789 (i que inclou el document de síntesi, la memòria i un estudi d’incidència paisatgística), pateix de greus deficiències derivades del plagi d’un altre estudi d’impacte ambiental redactat per una altra persona per al condicionament d’una carretera la titularitat de la qual correspon a aquest Consell Insular, segons ha estat exposat a l’informe emet pels serveis tècnics de biodiversitat del Consell Insular en data 23 de desembre de 2014, raó per la qual s’haurà de substituir aquesta documentació per l’Estudi d’Impacte Ambiental redactat per la consultora DUNA BALEARS SL, la qual cosa comporta deixar sense efecte l’acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, adoptat en la sessió extraordinària urgent de data 13 d’agost de 2014, publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Baleares núm. 109, de data 14 d’agost de 2014, i adoptar un nou acord per tal de continuar amb la tramitació prevista a l’article 28 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre.

Atès que aquest estudi d’impacte ambiental (que inclou el document de síntesi, la memòria i un estudi d’incidència paisatgística) ha estat informat pels serveis de Biodiversitat adscrits al Departament de Mobilitat, Interior i Medi Ambient del Consell Insular en data 13 de gener de 2015.

Atès que de conformitat amb l’article 28.1 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre:

‘1. Les administracions públiques han de promoure i assegurar la participació de les persones interessades en la tramitació dels procediments d’autorització de projectes que s’hagin de subjectar a avaluació d’impacte ambiental i han d’adoptar les mesures previstes en aquesta llei per garantir que aquesta participació sigui real i efectiva.

A aquest efecte, l’òrgan substantiu ha de sotmetre l’estudi d’impacte ambiental, en un termini màxim de trenta dies des de la recepció de la documentació completa, dins el procediment aplicable per a l’autorització o la realització del projecte que correspongui, i conjuntament amb aquest, al tràmit d’informació pública i a la resta d’informes que s’hi estableixin.

Aquest tràmit s’ha d’evacuar en les fases del procediment en les quals estiguin encara obertes totes les opcions relatives a la determinació del contingut, l’extensió i la definició del projecte subjecte a autorització i sotmès a avaluació d’impacte, i tindrà una durada no inferior a trenta dies.

Aquest tràmit d’informació pública també ha de ser evacuat per l’òrgan substantiu en relació amb els projectes que requereixin l’autorització ambiental integrada segons el que estableix la Llei 16/2002, d’1 de juliol, de prevenció i control integrats de la contaminació.

Si l’òrgan substantiu no ha sotmès l’estudi d’impacte ambiental al tràmit d’informació publica en el termini fixat en l’anterior apartat, s’ha de procedir a arxivar l’expedient.

En aquest cas, serà necessari iniciar novament el procediment d’avaluació d’impacte ambiental, d’acord amb el que preveu l’article 10.1 del Reial Decret Llei 1/2008, d’11 de gener, pel qual s’aprova el text refós de la Llei d’avaluació d’impacte ambiental de projectes”

Atès que el projecte de parc motor, constitueix una activitat supramunicipal permanent conforme a l’article 4.17 la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears (BOIB núm. 166, de 30 de novembre de 2013), en ubicar-se en terrenys pertanyents als termes municipals de Sant Antoni de Portmany i de Santa Eulària des Riu.

Conforme estableix l’article 6.2 de la Llei 7/2013, de 26 de novembre: “2. Els consells insulars són les administracions competents per tramitar els expedients, inspeccionar i exercir la potestat sancionadora en activitats supramunicipals subjectes a aquesta llei i que es desenvolupin íntegrament a la seva illa, sempre que no siguin activitats incloses en el punt 4 d’aquest article”.

Atès que l’article 15.1 d’aquesta llei 7/2013 estableix: “Article 15 Vinculació obres-activitats en les activitats permanents. 1. Com a norma general, no s’admeten els usos indeterminats d’obres o establiments, per la qual cosa, quan l’edificació d’un immoble es destini específicament a una activitat amb unes característiques determinades i un ús específic, l’obra i l’activitat es tramitaran en un únic procediment per adequar-les als nivells de seguretat, salubritat i medi ambient adients, i per garantir el compliment de la normativa urbanística. Aquest procediment pot constar de projectes integrats o de projecte d’activitat i projecte d’obra degudament coordinats, que garanteixin el compliment de la normativa d’activitats i urbanística.”

Atès que l’article 138 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl (BOIB núm. 43, de 29-03-2014), estableix: “Article 138. Competència per a l’atorgament de les llicències urbanístiques. La competència per atorgar les llicències urbanístiques correspon a l’òrgan municipal que determini la legislació i la normativa aplicable en matèria de règim local. Quan l’actuació a realitzar s’ubiqui en una finca situada a dos o més municipis, la competència per atorgar les llicències urbanístiques correspondrà al consell insular.”

Atès que en aquest supòsit ens trobam, ja que el parc motor s’ubica a Sa Coma en terrenys pertanyents a ambdós termes municipals (Sant Antoni i Santa Eulària), per la qual cosa, l’autorització de les obres també correspondria al Consell Insular.

Atès que, conforme l’article 3 (definicions) de la Llei 11/2006, de 14 de setembre:

 “j) Promotor (en l'avaluació d'impacte ambiental): òrgan substantiu que promou un projecte, o persona física o jurídica que sol·licita la seva autorització o aprovació.

k) Òrgan substantiu (en l'avaluació d'impacte ambiental): òrgan que té la competència per atorgar l'autorització, la llicència, el permís, la declaració d'interès general o la concessió que habilita al promotor per dur a terme un projecte, d'acord amb la legislació aplicable, o que, si escau, promou l'activitat o el projecte quan es tracta d'activitats o projectes de les administracions públiques.

En els casos de concurrència dels títols habilitants al fet que es refereix el paràgraf anterior, s’entén com a òrgan substantiu, a l’efecte d’aquesta llei, el primer que l’atorga, excepte la disciplina ambiental prevista en aquesta llei, en la qual es considera òrgan substantiu l’administració pública que atorgui el títol que, en últim terme, faculta o habilita a la realització efectiva de l’actuació.”

Atès que aquest Consell Insular, que és propietari dels terrenys on es pretén ubicar l’activitat n’és òrgan promotor, però al mateix temps és òrgan substantiu. Així qualifica al Consell Insular, a més, la CMAIB (com a òrgan promotor i substantiu).

Atès que correspon a aquest Consell Insular, mitjançant acord del Consell Executiu, efectuar-ne la informació pública del projecte de parc motor, mitjançant la seva exposició al Departament d’Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa, amb caràcter previ a la seva aprovació (tot garantint la participació ciutadana ex article 121.b de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears), així com el seu EIA conforme disposa l’article 28 de la Llei 11/2006.

Atès que aquesta informació pública s’ha d’anunciar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), almenys en un dels diaris de major circulació de l’illa d’Eivissa i a la pàgina web del Consell (www.conselldeivissa.es), per un termini no inferior a trenta dies.

Atès que, simultàniament, s’ha d’efectuar consulta (remetent còpia del projecte de parc motor i EIA) als següents organismes i/o administracions esmentades a l’informe tècnic de dia 27 d’agost de 2012 emès pel servei d’assessorament Ambiental de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori:

-El Servei d’Estudis i Planificació de la Direcció General de Recursos Hídrics (DGRH), en relació a l’APR d’erosió, la vulnerabilitat a la contaminació dels aqüífers i per trobar-se les actuacions dins els perímetres de restriccions moderades i màximes de quatre pous d’abastament humà.

- El Servei d’Aigües Superficials de la DGRH per l’ocupació del domini públic Hidràulic i per obstrucció de llit del torrent.

-El Servei de Gestió Forestal i Protecció del Sòl de la Direcció General de Medi Natural, Educació Ambiental i Canvi Climàtic (DGMNEACC) en relació als riscos d’incendi.

-El Servei de Planificació de la DGMNEACC en relació a la possible afecció a l’espai de la Xarxa Natura LIC ES5310034 Serra Grossa.

- Els ajuntaments de Santa Eulària des Riu i Sant Antoni de Portmany.

Atès que una vegada finalitzada aquesta fase d’informació pública i consulta s’haurà de remetre a la CMAIB tota la documentació conforme l’article 24 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre; el certificat acreditatiu de l’exposició pública; dels oficis de consulta realitzats durant el mateix; de les valoracions de les possibles al·legacions hagudes i còpia de les mateixes, així com els informes de les administracions que s’hagin rebut durant la informació pública, per tal de poder continuar amb la tramitació ambiental d’acord amb l’article 29 i següents de la Llei 11/2006, de 14 de setembre, als efectes de formular finalment, la corresponent declaració d’impacte ambiental per l’òrgan ambiental, ex article 33 de la Llei 11/2006.

Atès que una vegada formulada la declaració d’impacte ambiental per l’òrgan ambiental es podrà procedir a l’aprovació del projecte tècnic de parc motor per part del Consell Executiu, d’acord amb la delegació efectuada per l’apartat Segon de l’acord del Ple del Consell Insular de dia 27 de juny de 2014 (BOIB núm. 90, de 3 de juliol de 2014) als efectes de continuar la tramitació corresponent en ordre a l’execució material de les obres i instal·lacions per a aquesta activitat, sense perjudici de les actuacions en matèria de contractació que corresponen al Ple del Consell Insular.

Atès que consta d’estudi acústic del circuit de motocròs i d’autocròs redactat per l’enginyer industrial, Sr. Alberto Hernandez Martin, en data 4 d’agost de 2014.

Atès que aquest projecte ha estat informat pels serveis tècnics del Consell Insular en data 11 d’agost de 2014.

Atès que l’EIA (que inclou el document de síntesi, la memòria i un estudi d’incidència paisatgística) ha estat informat pels serveis de Biodiversitat adscrits al Departament de Mobilitat, Interior i Medi Ambient del Consell Insular en data 13 de gener de 2015.

Vist l’informe jurídic favorable, emès en data 9 de gener de 2015 pel la Lletrada del departament d’Esports i Joventut

Vist l’informe-proposta de la Coordinadora del Departament d’Esports i Joventut, amb el vist i plau del Secretari tècnic de l’àrea d’Interior, Turisme i Esports, de data 13 de gener de 2015.

Vist que el Consell Executiu és l’òrgan competent per la l‘aprovació inicial del projecte de construcció d’un parc motor que inclogui el motocròs al sistema general d’equipaments i infraestructures supramunicipal de Sa Coma, d’acord amb el punt segon de la proposta d’acord del Ple del Consell Insular d’Eivissa de data 27 de juny de 2014.

El Conseller que subscriu eleva al Consell Executiu, la següent PROPOSTA:

PRIMER.- DEIXAR SENSE EFECTE, l’acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, adoptat en la sessió extraordinària urgent de data 13 d’agost de 2014, publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Baleares núm. 109, de data 14 d’agost de 2014, pels raonaments exposats al fonament de Dret segon d’aquest informe.

SEGON.- De conformitat amb allò establert a l’article 28 de la Llei 11/2006, de 14 de setembre, d’avaluacions d’impacte ambiental i avaluacions ambientals estratègiques a les Illes Balears, SOTMETRE el projecte de parc motor, amb caràcter previ a la seva aprovació, juntament amb el seu estudi d’impacte ambiental, de data 9 de gener de 2015, al TRÀMIT D’INFORMACIÓ PÚBLICA per un període de 30 dies hàbils, mitjançant la seva exposició al Departament d’Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa, previ anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, com a mínim, a un diari de major circulació de l’illa d’Eivissa i a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa (www.conselldeivissa.es).

TERCER.- Simultàniament, efectuar consulta (remetent còpia del projecte basic de parc motor i EIA) als següents organismes i/o administracions:

  • El Servei d’Estudis i Planificació de la Direcció General de Recursos Hídrics (DGRH), en relació a l’APR d’erosió, la vulnerabilitat a la contaminació dels aqüífers i per trobar-se les actuacions dins els perímetres de restriccions moderades i màximes de quatre pous d’abastament humà.
  • El Servei d’Aigües Superficials de la DGRH per l’ocupació del domini públic Hidràulic i per obstrucció de llit del torrent.
  • El Servei de Gestió Forestal i Protecció del Sòl de la Direcció General de Medi Natural, Educació Ambiental i Canvi Climàtic (DGMNEACC) en relació als riscos d’incendi.
  • El Servei de Planificació de la DGMNEACC en relació a la possible afecció a l’espai de la Xarxa Natura LIC ES5310034 Serra Grossa.
  • Els ajuntaments de Santa Eulària des Riu i Sant Antoni de Portmany.

QUART.- Publicar el present acord en el BOIB als efectes de general coneixement.”

 

Eivissa, 13 de gener de 2015

 

El secretari tècnic de l’Àrea d’Interior, Turisme i Esports

Agustín Goerlich López