Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

Núm. 101
Resolució de l’expedient d’indemnització 190AG/2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En no haver estat possible la notificació al Sr. (dades personals ocultes)de la resolució de l’expedient de responsabilitat patrimonial, desprès de dos intents infructuosos, que han estat tornats pel servei de correus, en compliment del disposat a l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques, i a efectes de notificació, es publica la resolució de l’expedient esmentat:

RESOLUCIÓ

Atès l’escrit amb RE núm. 5180, de 19.08.13, presentat pel Sr. (dades personals ocultes), al qual sol·licita el pagament de les seves ulleres que va perdre quan dia 18 de juliol de 2013 sobre les 22:00h, quan caminava pel carrer Gatova i a l’altura del número 6 es va copejar en la cara amb unes branques amb puntxes que envaïen la vorera.

A causa d’això, va caure i va sofrir talls en el nas, ferides en les mans i en els genolls i va perdre les esmentades ulleres.

Juntament amb aquest escrit el reclamant aporta informe mèdic i pressupost de compra d’unes noves ulleres que s’apuja a la quantitat de 1.065€. 

Atès l’informe del zelador de medi ambient que estableix literalment “ el zelador de medi ambient estant al lloc dels fets ha pogut observar que vàries branques d’un arbre de la zona verda pública situada al carrer Gatova de Font de Sa Cala a conseqüència del seu mateix pes han baixat i sobresurtien cap a la voravia. Les branques han estat tallades el mateix dia 19 de juliol del 2013.”

Vist l’informe de la Policia Local on s’indica el següent:

” Que por parte del agente que suscribe se comprueban los partes de servicio y los informes realizados por los agentes de ésta Policia en las fehas descritas anteriormente informando que NO HAY CONSTACIA  de ninguna llamada a las dependencias policiales ni informe policial al respecto.”

Atès l’informe jurídic que assenyala: “ El interesado reclama por razón de los daños físicos y materiales sufridos al golpearse la cara y caer por razón de unas ramas que invadian la acera. No aporta prueba alguna de que los daños sufridos se relacionen de forma indubitada con dicha situación, no existen testigos ni intervención de la Policía Local, sin perjuicio de que se comprobó, conforme al expediente, existia la invasión por las ramas.

No obstante, no puede establerse en modo alguno relación de causalidad entre dicha situación y el incidente alegado de manera que la carga de la prueba corresponde a quien reclama los daños y en este caso no hay prueba alguna en el sentido indicado, por lo que procede desestimar la reclamación”.

Atès que durant el termini del tràmit d’audiència, el reclamant no va presentar cap al·legació.

Vista la proposta de resolució de la instructora de l’expedient que proposa, d’acord amb l’establert als informes que consten a l’expedient, desestimar la reclamació formulada pel Sr. (dades personals ocultes), per falta de prova en relació al nexe causal.

Vist que es compleixen els requisits prevists a l’art. 14 del Reglament dels Procediments de les Administracions Públiques en matèria de responsabilitat patrimonial, aprovat pel Reial Decret 429/1993, de 26 de març, per poder tramitar l’expedient mitjançant el procediment abreujat.

Vist que el Batle és competent per resoldre aquest expedient, en virtut de la competència residual atribuïda en els arts. 21.1.s de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local i 41.27 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, aprovat pel Reial Decret 2568/1996, de 28 de novembre.

Aquesta Batlia resol:

1r. Desestimar la reclamació formulada pel Sr. (dades personals ocultes), pels danys ocasionats a les seves ulleres, quan dia 18.07.13 sobre les 22:00h, caminava pel carrer Gatova i a l’altura del número 6 es va copejar amb unes branques que envaïen la vorera, per falta de prova en relació al nexe causal ja que correspont al reclamant la carga de prova i en aquest cas no queda acreditat a l’expedient que hi hagi cap prova que determini que els danys es produïssin com a conseqüència del funcionament normal o anormal del servei públic.

2n. Que es doni compte d’aquesta Resolució al Plenari Municipal a la primera sessió que per aquest se celebri.

 Ho mana i ho signa el Batle, Sr. Rafel Fernández Mallol, Capdepera,  dotze de novembre de 2014.

  

Capdepera, 16 de desembre de 2014

El Batle
Rafel Fernández Mallol