Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE
Núm. 49
Aprovació definitiva del Reglament d'Utilització i funcionament de l'àrea d'aportació de Lloret de Vistalegre
Versió PDF
Aprovat definitivament el REGLAMENT D’UTILITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE L’ÀREA D’APORTACIÓ DE LLORET DE VISTALEGRE, una vegada finalitzat el termini d’exposició pública sense que s’hagin presentat al·legacions. Es publica el text íntegre de la mateixa per a la seva entrada en vigor i aplicació, en compliment del previst a l’article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, sols es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptador a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
No obstant l’anterior, es pot formular qualsevol altre recurs que es consideri adient.
REGLAMENT D’UTILITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE L’ÀREA D’APORTACIÓ
ARTICLE 1.-
Objecte i àmbit
El present Reglament té per objecte regular les condicions d’ús, admissió de residus i les característiques de la instal·lació denominada “ Punt Verd”.
L’àmbit territorial del present Reglament és el Terme Municipal de Lloret de Vistalegre, i només s’admetran en aquestes instal·lacions els residus que s’hi hagin originat en aquest municipi.
ARTICLE 2.-
Definició
L’àrea d’aportació és un lloc condicionat convenientment i equipat amb contenidors per la recepció de material reciclable: vidre, paper- cartró, envasos, matèria orgànica, roba i calçat i també amb contenidors per rebuig.
ARTICLE 3.-
Descripció i horari
L’àrea d’aportació està situat a la carretera de Ciutat direcció Pina, més concretament davant el Cementeri. L’horari és de 24 hores, de dilluns a diumenge.
ARTICLE 4.-
Usuaris
El Punt Verd només podrà ser utilitzada pels particulars i exclusivament per abocament de residus domèstics.
També podran accedir a aquestes instal·lacions altres usuaris per dipositar residus que pel seu volum i característiques estiguin inclosos a l’objecte d’aplicació del present Reglament, sempre que comptin amb la corresponent autorització de l’Ajuntament.
ARTICLE 5.-
Modalitats
L’Ajuntament expedirà targetes per poder accedir i el preu serà de vint (20 ) euros per targeta.
ARTICLE 7.-
Sol·licitud de targeta
La sol·licitud de targeta tindrà que ser emplenada pel titular del rebut com a propietari de la vivenda o per l’arrendatari, en cas de que hi hagi contracte de lloguer. En el cas de disposar de més d’una vivenda, el propietari podrà sol·licitar targeta per cada una d’elles.
Les dades que s’han d’emplenar són les següents:
A l’Annex del Reglament es publicarà el model de sol·licitud.
ARTICLE 8.-
Sancions
El procediment sancionador a aplicar és el Reial Decret 1398/1993, de 4 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament del Procediment per l’exercici de la potestat sancionadora.).
Lloret de Vistalegre, 7 de gener de 2015
El Batle,
Juan Jaume Ramis