Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 23319
Notificació de la resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa de data 12 de desembre de 2014, per la qual es resolen les subvencions de la convocatòria d’ajudes econòmiques per a persones amb discapacitat a l’àmbit d’Eivissa per a l’any 2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vist l’informe tècnic emès pel cap de Secció d’Atenció a Persones amb Discapacitat i Trastorn Mental Sever d’aquest Consell Insular d’Eivissa amb data 2 de desembre de 2014, al qual s’adjunta una llista (annex 1) amb persones que han d’obtenir ajuda a l’empara de la dita convocatòria, una altra relació (annex 2) amb les persones a les quals s’ha de denegar i l’annex 3, en què es detalla la sol·licitud que es té per desistida.

Vist el punt 3 d’aquestes bases, en què s’estableix que per poder accedir a aquestes ajudes s’haurà d’acreditar una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència inferior a 9.600 o 11.600 euros anuals segons els supòsits previstos a les bases.

Vist que el punt 4 de les bases per a la convocatòria d’ajudes econòmiques per a persones amb discapacitat a l’àmbit d’Eivissa per a l’any 2014 estableix que el Consell Insular d’Eivissa subvencionarà fins al 50 % dels conceptes mencionats en el mateix punt, en els supòsits descrits a la base 3.2a, i fins al 75 % en els supòsits descrits a la base 3.2b i 3.2c de la present convocatòria, amb un màxim establert per concepte.

Vist l’informe proposta emès per la cap de Secció de Benestar Social amb el vist i conforme de la secretària tècnica de l’Àrea d’Economia, Benestar Social i Agricultura de data 2 de desembre de 2014.

Vistos els Decrets de Presidència de data 1 de juliol de 2011, pel qual es regula l’estructura orgànica del Consell Insular d’Eivissa (modificat pel Decret de Presidència núm. 232/2013, BOIB núm. 100, de 18-2013) i de data 4 de juliol, pel qual es determinen les atribucions dels diferents òrgans de la Corporació.

Vist que en el punt 7 de les bases esmentades diu que el Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa serà el competent per instruir el procediment de tramitació de sol·licituds i que els ajuts es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat i Benestar Social.

RESOLC

Primer.- ATORGAR la concessió de les subvencions a les persones que figuren en l’annex 1, per l’import individual indicat.

Segon.- DENEGAR la concessió de les subvencions a les persones que figuren en l’annex 2, pels motius que igualment figuren en aquest annex.

Tercer.- Tenir per DESISTIDA la sol·licitud de la persona que figura en l’annex 3.

Quart.- La publicació al BOIB de la resolució.

Interposició de recursos

Com s’assenyala a la base setena, la present resolució ha estat dictada per delegació del Consell Executiu, i s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant; no exhaureix la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la publicació de la resolució en el BOIB, tot d’acord amb els art. 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC), en relació amb l’art. 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

El recurs s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Consell Insular o a les dependències a què es refereix l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, LRJPAC, i s’entendrà desestimat si no s’ha resolt i notificat en el termini de tres mesos, comptadors des de l’endemà de la seua presentació, d’acord amb l’article 115.2 de l’esmentada llei de procediment. En aquest cas quedarà oberta la via contenciosa administrativa, tot això sense perjudici d’utilitzar qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

La qual cosa mana i signa la consellera executiva del Departament de Sanitat i Benestar del Consell Insular d’Eivissa, i en dóna fe (en compliment de les funcions de fe pública art. 2 RD 1174/1987, de 18 de setembre) la secretària accidental, a Eivissa, el 12 de desembre de 2014.

La consellera executiva                                              La secretària acctal.

Mercedes Prats Serra                                                 Maria Torres Bonet

 

ANNEX 1

Núm. exp.

DNI

Import concedit

02/14

47.250.161 – L

1.350,17.-€

13/14

46.954.883 – S

1.584,65.-€

15/14

46.952.753 – R

1.058,63.-€

41/14

46.950.651 – S

459,17.-€

42/14

41.452.324 – E

244,50.-€

43/14

46.953.348 – K

1.459,20.-€

44/14

41.446.956 – J

700,00.-€

45/14

47.408.705 – R

743,00.-€

46/14

X-3382709 – F

1.205,50.-€

48/14

41.460.689 – S

870,00.-€

49/14

41.447.644 – B

525,00.-€

51/14

41.452.954 – P

500,00.-€

52/14

41.448.965 – K

298,50.-€

53/14

41.444.036 – Z

253,00.-€

54/14

39.128.481 – F

150,00.-€

55/14

41.443.857 – W

437,98.-€

56/14

X-2247682 – F

956,00.-€

57/14

41.456.989 – H

104,50.-€

58/14

41.450.510 – W

146,25.-€

59/14

41.451.753 – A

700,00.-€

61/14

46.952.753 – R

143,50.-€

62/14

80.136.649 – A

1.086,14.-€

63/14

46.959.820 – F

697,50.-€

64/14

47.432.784 – E

1.394,00.-€

66/14

46.955.021 – S

831,00.-€

67/14

41.461.392 – M

53,50.-€

68/14

46.955.257 – K

4.000,00.-€

69/14

41.456.145 – W

1.528,33.-€

70/14

X-9510634 – G

63,50.-€

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades, per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa.

 

ANNEX 2

Núm. exp.

DNI

Motivació per la qual no es concedeix

24/14

48.199.122 – T

Per incompliment de la base 6 de les ajudes

60/14

52.298.784 – G

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

65/14

32.876.611 – C

Per incompliment de la base 3 de les ajudes

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades, per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa.

 

ANNEX 3

Núm. exp.

DNI

Motiu del desistiment

36/14

47.250.710 – Q

No haver presentat documentació requerida

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades, per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat i Benestar Social del Consell Insular d’Eivissa.

 

Eivissa, 22 de desembre de 2014

La secretària tècnica de l’Àrea d’Economia, Benestar Social i Agricultura
Gema Marí Planells