Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ESPORLES
Núm. 11679
Baixa padronal i cancelacio fitxer informatic del vigent padro municipal habitants
Versió PDF
El Sr. Batle mitjançant Decret número 234 de data 29/03/2012 acordà la següent resolució, que en la seva part expositiva i dispositiva, de conformitat amb allò disposat en els articles 54, 58 y 59 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, segons la redacció donada per la Llei 4/99, de 13 de gener i l’article 194 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les entitats Locals, aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre, és del literal següent:
Vista la proposta de la Delegació Provincial del INE (fitxer d’intercanvi H07020IA.A09) d’inici d’expedient de baixa d’ofici per inclusió indeguda de:
Passaport X02116511 M RAPALA HENRYK STANISLAW
VIST que d’acord amb allò disposat en els articles 69.1, 79.1 i 84 de la vigent Llei 30/92, de 26 de novembre, i 165.2 del Reglament d’Organització i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, així com en els articles 54, 59.2 i 72 del vigents Reglament de Població i Demarcació Territorial, modificat per RD 2612/1996, de 20 de desembre, i l’apartat II-1-C.2) de la Resolució d’1 d’abril de 1997, per les quals es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió i revisió del Padró Municipal, per Providència de la Batlia de data 23/09/2011 es va disposar iniciar expedient per regularitzar la inscripció padronal, en base a l’informació municipal que es troba en el respectiu expedient, de la(es) persona(es) abans indicades:
Havent-se procedit a la pràctica notificació personal, i resultada infructuosa, es va procedir al tràmit de la notificació per edictes mitjançant exposició en el Tauler d’Anuncis d’aquest Ajuntament i publicació en el BOIB, de conformitat amb allò disposat a l’article 59.5 de la Llei 30/1922, a l’objecte que per aquest i en el termini de 15 dies i en compliment d’allò disposat en els articles 35.e, 79.1 i 84 de la vigent Llei 30/92, de 26 de novembre, pugui(n) al·legar i presentar els documents i justificacions que consideri(n) pertinents per acreditar que la seva residència habitual és aquella que figura com a domicili en el Padró Municipal d’Habitants.
VIST que en l’esmentat termini, l’interessat(s) no ha(n) presentat al·legacions.
VIST que de conformitat amb allò disposat a l’article 17 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, en la seva redacció donada per la Llei 4/1996, de 10 de gener, així com els articles 54, 72, 85.e), 91 i 92 del vigent Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals, en la seva redacció donada pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de Desembre, fou remesa a la Secció Provincial de les Illes Balears del Consell d’Empadronament, còpia compulsada d’aquest expedient per a que s’informés, amb caràcter preceptiu i vinculant, sobre la procedència de cancel·lar en el fitxer informàtic del Padró Municipal la inscripció de la(es) persona(es) inclosa(es) en aquest expedient de regularització patronal.
Vist que en data la Secció Provincial del Consell d’Empadronament, acordà entre d’altres assumptes emetre informe favorable a la procedència de cancel·lar en el fitxer informàtic del Padró Municipal la inscripció de la(es) persona(es) inclosa(es) en aquest expedient de regularització padronal, als efectes d’allò disposat a l’Annex, apartat II “Gestió de Padró Municipal”, punt 2c de la Resolució de 9 d’abril de 1997 del Ministeri de la Presidència.
FONAMENTS DE DRET
Per tot això, VIST el disposat en els articles 15, 17.1 i 21.1 de la vigent Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, en la seva redacció donada per la Llei 4/1996, de 10 de gener, i Llei 11/1999, de 21 d’abril, 41.27 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Local, aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre, així com en els articles 54, 62, 72, 85.e), 91 i 92 del vigent Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals, aprovat per RD 1690/86 de 11 de juliol, en la seva redacció donada pel RD 2612/1996, de 20 de desembre, així com les altres normes de general aplicació, he resolt dictar el següent:
DECRET
1.- Procedir a la baixa i a cancel·lar en el fitxer informàtic del vigent Padró Municipal d’Habitants, la inscripció padronal, la(es) següent(s) persona (es):
Passaport X02116511 M RAPALA HENRYK STANISLAW
2.- Notificar el present Decret a l’interessat(s).
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb allò disposat a l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, segons la redacció donada al mateix per la Llei 4/99, de 13 de gener, el termini per interposar-lo és d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la present notificació, no podent en aquest cas, interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu haurà de presentar-se en el Registre d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificada la resolució, en el termini d’un mes, a comptar des del dia següent al de la seva interposició, quedant en aquest cas expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitzàs el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, de conformitat amb l’article abans indicat i els articles 10, 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, davant la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la recepció de la present notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que consideri convenient.
Esporles, 3 d'abril de 2014
La Secretària,
Mª Dolores Sureda Trujillo