Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 13680
Borsa Policia Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per fer constar que la Junta de Govern Local en sessió de dia 15 de juliol de 2014, ha aprovat les bases i convocatòria d’una borsa de Policies Locals de l’Ajuntament de sa Pobla; bases que a la lletra diuen:

BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR UNA BORSA D’ASPIRANTS PER PROVEIR, COM A FUNCIONARIS INTERINS, PLACES VACANTS DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE SA POBLA

Primera.- Objecte

La present convocatòria té per objecte la constitució d’una borsa de treball de la categoria de Policia, amb caràcter de funcionaris interins per cobrir necessitats urgents de contractació a l’Ajuntament de sa Pobla.

Segona.- Normativa aplicable

S’aplicaran a aquestes proves selectives les presents bases, la Llei 4/2013, de 7 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l’ ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 146/2001, de 21 de desembre, pel qual s’estableixen la formació, l’ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la comunitat autònoma dels Illes Balears (en la part vigent); el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora dels policies locals de les Illes Balears en matèria d’organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, per el que s’aprova el Reglament marc de mesures urgents dels policies locals de les Illes Balears; les demés disposicions legals vigents en matèria de policia local de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i, supletòriament el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció del personal funcionari interí la servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tercera.- Característiques de la plaça

Escala: Administració especial, subescala de serveis especials, classe policia local,  categoria policia local.

Grup: C, subgrup C1.

Quarta.- Forma de selecció

El procediment de selecció per a la constitució de la borsa de treball de policia local, com a funcionaris interins, s’efectuarà mitjançant concurs, que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’Annex 1 d’aquesta convocatòria.

Cinquena.- Requisits i condicions de les persones aspirants

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els requisits següents:

1.- Tenir nacionalitat espanyola.

2.- Tenir 18 anys complerts.

3.- Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de policia local, propi de la plaça objecte de la convocatòria, expedit per de l’Escola Balear d’Administració Pública en plena validesa o haver superat la part teòrica del curs pertinent de formació bàsica per a policia local de l’Escola Balear d’Administració Pública.

4.- Estar en possessió, o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, d’algun dels títols següents: títol de batxillerat o qualsevol de les equivalències amb aquest títol establertes per l’Ordre EDU/ 520/2011, de 7 de març, per la qual s’estableixen equivalències amb els títols de batxillerat regulats en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació.

Entre aquests només a l’efecte d’accés a llocs de treball públics i privats, i sempre que s’acreditin els requisits establerts en aquesta ordre, són equivalents: el títol de batxillerat elemental derivat dels plans d’estudis anteriors a la Llei 14/1970, de 4 d’agost; el títol de Batxillerat Unificat Polivalent (BUP); superació de les Proves d’Accés a la Universitat per a majors de 25 anys; superació de les Proves d’Accés a la Formació Professional de grau superior o títol de tècnic en formació professional (FP1 i cicle formatiu de grau mitjà).

Igualment es requisit estar en possessió del Nivell de Català B2, homologació o equivalència.

5.- No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments dels policies locals de les Illes Balears.

6.- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.

7.- No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

8.- Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes i, si escau, utilitzar-les.

9.- Estar en possessió del permisos de conducció de les classes A2, B i BPT .

10.- No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

11. Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.

Tots els aspirants han d’estar en possessió dels requisits el dia que finalitzi el termini de presentació d’instàncies de la convocatoria corresponent.

Els documents acreditatius dels requisits, per original o fotocòpia compulsada, s’han de presentar dins el termini d’admissió de sol·licituds del procés selectiu, sense que es pugui presentar en cap altre moment; la resta, abans de la presa de possessió.

Sisena.- Presentació de sol·licituds

1.- Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran al Registre General de l’Ajuntament de 9:00 a 14:00 hores.

També podran presentar-se per les formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.

2. El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil o dissabte, s’entén prorrogat al primer dia hàbil següent.

3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:

a) Fotocòpia correctament compulsada del document nacional d’identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.

b) Fotocòpia correctament compulsada, del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica, expedit per l’ EBAP i en plena validesa o del certificat que acrediti haver superat la part teòrica del curs pertinent de formació bàsica per a policia local de l’Escola Balear d’Administració Pública.

c) Fotocòpia correctament compulsada de la titulació exigida, així com la referent al nivell B2 de llegua catalana, homologació o equivalència.

d) Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen els requisits exigits a la base cinquena d’aquestes bases, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.

El fet de constar a la llista d’admesos no implica el reconeixement que es compleixen els requisits als interessats per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu, han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament.

e) La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de comunicació amb l’Ajuntament de sa Pobla.

f) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base vuitena d’aquesta convocatòria.

Setena.- Admissió de les persones aspirants

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, s’ha de publicar la resolució per la qual s’aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de la causa d’exclusió, en el termini màxim de deu dies hàbils, en el tauler d’anuncis de l’ajuntament sa Pobla.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d’un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació esmentada, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se’ls advertirà que es considerarà no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment.

Una vegada finalitzat el termini al que fa referència el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el batle ha de dictar una resolució, en el termini màxim de deu dies hàbils, que aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s’ha de fer pública en els mateixos llocs indicats per a la resolució provisional.

Vuitena.- Acreditació dels mèrits

Els mèrits al·legats per a les persones candidates s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia correctament compulsada de la documentació que es detalla a l’Annex 1.

Novena.- Òrgan de selecció

1.- En la mateixa resolució que declari aprovada la llista provisional d’admesos i exclosos s’efectuarà el nomenament dels membres del tribunal qualificador, com a òrgan encarregat de valorar els mèrits del concurs per confeccionar la borsa d’aspirants i fer la proposta oportuna a l’òrgan competent.

2.- El tribunal qualificador estarà compost de la forma següent:

President:El Oficial en cap de la policia local de sa Pobla, o el funcionari que el substitueixi..

Vocals:

Dos vocals, titular i suplents designats per la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, un de la Direcció General d’Interior i l’altre de l’Escola Balear d’Administració Pública.

Vocal: El Tècnic d’administració general de l’Ajuntament de sa Pobla, o qui el substitueixi.

Secretari: El de la corporació o el funcionari en qui delegui.

La designació del tribunal qualificador inclourà la dels corresponents suplents, i el seu nomenament es farà públic en el tauler d’anuncis al mateix temps que la llista definitiva d’admesos. Es podran nomenar assessors del tribunal qualificador, els quals actuaran amb veu però sense vot. El tribunal qualificador tindrà la consideració d’òrgan dependent de l’autoritat del batle.

3. Tots els membres del tribunal qualificador han de tenir una titulació acadèmica d’igual o superior nivell que l’exigida als aspirants per a la promoció.

4.- El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a i les seves decisions s’adoptaran per majoria.

5.- Tots els membres del tribunal qualificador tindran veu i vot, i les seves decisions s’hauran d’adoptar per majoria simple. En cas d’empat, decidirà el president. Resoldran les incidències i les reclamacions que es puguin produir.

El tribunal qualificador queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes que es plantegin i prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot el que no preveuen les bases.

6.- L’actuació del tribunal qualificador s’ajustarà al que estableixen aquestes bases i la legislació supletòria que sigui d’aplicació. Les resolucions del tribunal qualificador vinculen l’Administració sense perjudici que aquesta, si s’escau, pugui revisar-les d’acord amb els previsions de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. Les funcions bàsiques del tribunal qualificador són les següents:

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats en forma per cada un dels participants, desglossats en els diferents apartats del barem que es detalla en l’annex 1.

b) Elaborar una llista per ordre de puntuació. Hi han de figurar tots els aspirants que ho han sol·licitat i les puntuacions finals obtingudes per cada un dels admesos i les causes d’exclusió dels no admesos.

Així com els aspirants a formar part de la borsa, proposats d’acord amb la puntuació obtinguda.

c) Confeccionar una borsa de treball de la categoria objecte d’aquesta convocatòria, per ordre de puntuació.

8. Els membres del tribunal qualificador s’han d’abstenir d’intervenir i han de comunicar, si s’escau, a l'autoritat convocant -i els aspirants podran recusar-los quan hi concorrin les circumstàncies previstes en l’article 28 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú-, si han realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

9. Als efectes prevists en l’annex IV del Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquest tribunal qualificador queda classificat amb la categoria de segona.

10.- Els mèrits acreditats per les persones candidates s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1 i que s’estructura en vuit: curs bàsic de capacitació; serveis prestats; antiguitat; estudis acadèmics oficials; coneixements de llengües; cursos de formació; reconeixements honorífics i altres mèrits a determinar per la corporació.

11.- La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats es de 54 punts, d’acord amb el que s’estableix en els apartats de l’Annex 1, per a cada tipus de mèrit.

Desena.- Publicació de les valoracions

1. Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal Qualificador publicarà en el tauler d’anuncis de l’ajuntament i a la pàgina web de l’ajuntament una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb indicació del número de document nacional d’identitat. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.

2. Les persones aspirants disposen d’un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del mèrits del concurs.

Onzena. Ordre de prelació i desempats

1. L’ordre de prelació en la borsa serà determinat per la valoració obtinguda en la valoració dels mèrits.

2. Els empats es dirimiran atenent successivament els criteris següents:

a) Temps de feina feta prèviament en la mateixa categoria.

b) Més edat.

c) Sorteig.

Dotzena. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

1. El termini per resoldre el concurs és d’un mes a partir del dia en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

2. El Tribunal Qualificador ha d’elaborar una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part de la borsa, per ordre de puntuació obtinguda, que ha d’elevar al Batle/essa perquè en dicti la resolució que pertoqui, o en el seu cas per la Junta de Govern Local.

3. La borsa s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l’ajuntament, amb indicació de totes les persones integrants, l’ordre de prelació i la puntuació obtinguda.

4. La borsa de personal funcionari interí té una vigència màxima de dos anys des de que es publica en el Bolletí Oficial de les Illes Baleares. Una vegada hagi transcorregut aquest període de temps la borsa perd la vigència i no es pot reactivar.

Tretzena. Adjudicació

1. Quan es doni algun dels supòsits prevists a la normativa per nomenar un funcionari interí, s’ha d’oferir un lloc a les persones incloses en la borsa que estiguin en la situació de disponible, d’acord amb l’ordre de prelació, sempre que compleixin els requisits que exigeix la relació de llocs de feina per ocupar-lo.

2. S’ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el que cal que es presenti. La persona interessada ha de manifestar la seva conformitat en el termini d’un dia hàbil- o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de personal de l’ajuntament. Aquest termini ha de ser com a mínim de tres dies hàbils i com a màxim de quinze dies hàbils.

Catorzena. Renúncia i motius d’exclusió de la borsa.

1. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb la proposta de nomenament en el termini d’un dia hàbil - o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de personal de l’ajuntament, s’entén que renuncia a ocupar el lloc de feina.

2. A les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita, se les ha d’excloure d ela borsa de treball, llevat que al·leguin, en el termini establert per manifestar la seva conformitat, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment en els tres dies següents:

a) Estar en període d’embaràs, de maternitat o paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, la qual cosa inclou el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles pel qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar servei com a funcionari amb plaça en propietat o interí a un altre cos de policia local.

c) Patir malaltia o incapacitat temporal.

Quinzena. Reincorporació a la borsa

1. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l’ajuntament l’acabament de les situacions previstes en el punt 2 de la base catorzena, en un termini no superior a deu dies hàbils des de que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa.

2. El personal funcionari interí que cessi en el lloc de feina, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s’incorpora automàticament a la borsa de la borsa de la qual formi part en el lloc que li correspongui d’acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar.

Setzena. Situació de les persones aspirants

1. Estan en la situació de no disponible les persones integrants de la borsa de feina les persones que no hagin acceptat el lloc ofert per trobar-se en alguna de les situacions previstes al punt 2 de la base catorzena.

2. Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no serà cridada per oferir-li un lloc de feina.

3. Estan en situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que han de ser cridades per oferir-los un lloc de feina d’acord amb la seva posició en la borsa.

 

Annex 1

Barem de mèrits

1.- Valoració del curs bàsic de capacitació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, amb actualització inferior a tres anys. La valoració per la possessió del curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar- ne la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per ser funcionari interí en la data de finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, o bé haver prestat serveis com a policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament de sa Pobla, el coeficient multiplicador serà 1.

b) Per als aspirants que no han renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,75.

c) Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50.

2.- Valoració dels serveis prestats.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública a l’Estat espanyol (s’inclou policies local, turístics, autonòmics, etc): 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació.

3.- Antiguitat.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:

Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació.

4.- Estudis acadèmics oficials.

Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a l’exigida per a la categoria a la qual s’accedeix. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo. S’exceptua el cas en que les titulacions corresponguin a branques diferents.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.

c) Per cada títol de doctor: 1 punt.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats c) s’han d’acumular, com també les puntuacions dels apartats a) i/o b).

5.- Valoració dels coneixements de llengües.

5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica de la CAIB, fins a una puntuació màxima de 2 punts:

c) Coneixements mitjans (certificat C1 o equivalent): 1,50 punts.

d) Coneixements superiors (certificat C2 o equivalent): 1,75 punts.

e) Coneixements de llenguatge administratiu (certifica LA o equivalent): 0,25 punts.

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.

5.2. Coneixements d’altres llengües.

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, fins a un màxim de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:

a) Primer curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell inicial de l’EBAP: 1 punt.

b) Segon curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell elemental de l’EBAP: 1,25 punts.

c) Tercer curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell mitjà de l’EBAP: 1,50 punts.

d) Quart curs de l’escola oficial d’idiomes: 1,75 punts.

e) Cinquè curs de l’escola oficial d’idiomes: 2 punts.

Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.

6.- Valoració dels cursos de formació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.

En el cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s’ha d’atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es podrà sol·licitar un informe a l’Institut d’Estudis Baleàrics.

6.1. Formació relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.

6.2. Formació no relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

7.- Valoració dels reconeixements honorífics.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa:

- 2 punts per cada medalla amb distintiu blau.

- 1 punt si el distintiu és blanc.

- 0,5 punts si el distintiu és verd.

b) Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.

c) Per cada felicitació lliurada per la batllia: 0,25 punts.

S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’ajuntament corresponent.

8.- Altres mèrits que ha de determinar la Corporació.

Puntuació màxima de 6 punts, segons el que s’indica a continuació:

a)      Realització d’una prova tipus test amb 40 preguntes relacionades amb el coneixement del terme de sa Pobla: 4 punts.

b)      Resolució d’un cas pràctic sobre un determinat recorregut en el terme de sa Pobla: 2 punts”.

La qual cosa es fa pública als efectes oportuns.

 

Sa Pobla, 17 de juliol de 2014.

 

EL BATLE

Gabriel Serra Barceló