Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE SES SALINES
Núm. 13622
Aprovació definitiva modificació de crèdit núm. 4/2014
Versió PDF
Atesos els articles 169.1 i 177.2 del reial Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març pel qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les Hisendes Locals, en relació amb l’article 38.2 del reial Decret 500/1990, de 20 d’abril, es fa públic que contra l’acord d’aprovació inicial de l’expedient de modificació de crèdit 4/2014, mitjançant suplement de crèdit a una partida del vigent pressupost, adoptat per la corporació de l’Ajuntament en sessió plenària de data 1 de juliol de 2014, NO s’ha presentat cap reclamació, per la qual cosa queda aprovat definitivament, i a continuació es transcriu a nivell de capítols les partides afectades:
PRIMER.- Realitzar un suplement de crèdit a la següent partida del Pressupost de Despeses de l’exercici 2014, per l’import següent:
|
Descripció despesa |
Partida |
Import |
|
Suplement de crèdit |
|
|
|
Amortizatció de Deuta Pública a curt plaç |
90100 |
526.488,42 |
|
TOTAL |
|
526.488,42 |
SEGON.- Finançar dita modificació amb romanent líquid de Tresoreria
Contra l’aprovació definitiva de la modificació de crèdit es pot interposar directament recurs contenciós-administratiu, dins el termini establert i en la forma escaient que estableixen les normes de dita jurisdicció, conforme amb el que es disposa als articles 25 a 43 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de l’esmentada jurisdicció o bé qualsevol altre recurs que es consideri pertinent.
Ses Salines, 25 de juliol de 2014.
La Batlessa,
Maria Bonet Rigo.