Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 13585
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa pel qual s’aproven les bases de la convocatòria de beques d’estudis per a estudiants d’Eivissa que cursin estudis universitaris així com estudis de cicles de formació professional de grau superior que no es puguin cursar a Eivissa i de cicles de formació professional de grau mitjà que no es puguin cursar a Eivissa, per al curs 2013-2014
Versió PDF
Es fa públic que en data 21 de juliol de 2014 el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa va aprovar, per unanimitat, les bases que es publiquen a continuació.
BASES DE LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES D’ESTUDIS PER A ESTUDIANTS D’EIVISSA QUE CURSIN ESTUDIS UNIVERSITARIS AIXÍ COM ESTUDIS DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA I DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA, PER AL CURS 2013-2014
Primera.- JUSTIFICACIÓ
Atesa la importància de l’estudi en la formació de les persones i atès l’elevat cost que tenen per a les famílies de l’illa d’Eivissa els estudis dels seus fills, tenint en compte la important despesa en matrícula i materials, i atès així mateix que Eivissa encara no té una oferta universitària àmplia i que un gran nombre de persones cursen els seus estudis fora de l'illa, i per això han de traslladar-se fora de lloc habitual de residència, el Consell d’Eivissa vol posar en marxa les ajudes a les famílies i l’alumnat resident a l’illa d’Eivissa per tal de fomentar els estudis tant a Eivissa com fora de l’illa.
Així, aquesta convocatòria vol contribuir a fer que, d’una banda, els nostres estudiants puguin enriquir el seu currículum educatiu i, d’una altra, que es puguin garantir les condicions d’igualtat en l’exercici del dret a l’educació per tal que tots els estudiants gaudeixin de les mateixes oportunitats, i per això el Consell d’Eivissa treu una línia d’ajudes als estudiants d’Eivissa que estiguin cursant estudis universitaris ja sigui a Eivissa com fora de l’illa, així com ajudes als estudiants que cursin estudis de cicles de formació professional de grau superior i de cicles de formació professional de grau mitjà que no es puguin cursar a l’illa d’Eivissa, amb títol de caràcter oficial i amb validesa a tot l’Estat espanyol.
Segona.- OBJECTE
És objecte d’aquesta convocatòria la concessió de beques, per al curs acadèmic 2013-2014, a les persones que portin almenys els últims dos anys empadronats de manera continuada a l’illa d’Eivissa i que realitzin estudis amb títol de caràcter oficial, amb caràcter presencial i amb validesa a tot l’Estat espanyol i que es trobin en alguna de les circumstàncies següents:
A. Amb relació als estudiants que cursin els seus estudis fora de l’illa d’Eivissa:
1.- Aquells alumnes que cursin estudis universitaris. No hi estan inclosos els estudis oficials de postgrau (màsters, doctorats, títols propis de postgrau).
2.- Aquells alumnes que cursin cicles de formació professional de grau superior que no es puguin cursar a Eivissa, i cicles de formació professional de grau mitjà que no es puguin cursar a Eivissa.
3.- Aquells alumnes que cursin cicles de formació professional de grau superior i de grau mitjà que es cursin a l’illa d’Eivissa en el cas excepcional que la persona sol·licitant no hi hagi pogut obtenir plaça, fet que s’haurà d’acreditar documentalment i de manera fefaent al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del Consell.
B. Amb relació als estudiants que cursin els seus estudis a Eivissa:
Aquells alumnes que cursin estudis universitaris. No hi estan inclosos els estudis oficials de postgrau (màsters, doctorats, títols propis de postgrau).
Tercera.- DOTACIÓ ECONÒMICA
La quantia total de la convocatòria de beques serà de 150.000,00 € (cent cinquanta mil euros), amb càrrec als pressupostos de l’exercici 2014.
Amb relació als estudiants que cursin el seus estudis fora:
En relació als estudiants que cursin el seus estudis universitaris a Eivissa:
En el cas que es produís romanent, es faculta la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni per disposar d’aquest romanent i destinar-lo als possibles recursos que es presentin i que s’hagin d’estimar.
Una vegada baremades totes les sol·licituds, es resoldrà la concessió de beques. La concessió serà per a aquelles sol·licituds que compleixin els requisits i sempre segons l’ordre de puntuació obtinguda fins a l’esgotament de la dotació econòmica de la convocatòria.
Quarta.- PERSONES BENEFICIÀRIES
Únicament poden ser beneficiaris d’aquesta convocatòria els i les estudiants residents que portin almenys els últims dos anys empadronats de manera continuada, a l’illa d’Eivissa i que s’hagin matriculat, durant el curs 2013-2014, dels estudis previstos a la base segona tant si són matrícules anuals com si són quadrimestrals.
En cap cas no podran obtenir beca:
a) Els/Les estudiants universitaris/àries que, en formalitzar la matrícula, no arribin al 80 % dels crèdits previstos per al curs al pla d’estudis. En qualsevol cas els estudiants no podran superar en més d’1 any la durada d’anys en què s’organitza la càrrega lectiva dels seus estudis superiors al pla d’estudis.
Els/Les estudiants de cicles formatius tant de grau superior com de grau mitjà, que no s’hagin matriculat del 100 % dels crèdits previst al pla d’estudis.
En cap cas serà motiu d’exclusió la matriculació de menys del 80% dels crèdits establerts per a l’últim curs al Pla d’Estudis, quan siguin la resta de crèdits a superar per a obtenir la titulació i sempre sense haver-se excedit en més d’1 any del número d’anys en què es distribueix la càrrega lectiva.
b) Els estudiants universitaris que no hagin cursat a l’any acadèmic anterior el 80 % del número de crèdits corresponent al curs al pla d’estudis. Quan aquestos estudis es tractin de cicles formatius tant de grau superior o de grau mitjà haurà d’haver-se cursat el 100% dels crèdits previstos al pla d’estudis.
c) Les persones que incorrin en alguns dels supòsits d’exclusió previstos a la clàusula onzena d’aquestes bases.
d) Aquelles persones en què concorri alguna de les causes previstes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Cinquena.- RÈGIM JURÍDIC I JUSTIFICACIÓ
La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant els principis de publicitat i concurrència.
Aquesta convocatòria es regeix per les presents bases, per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l’RD 887/2006, de 21 de juliol que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.
En el marc d’allò que preveu l’article 30.7 de la Llei 38/2003 i l’article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, la justificació d’aquestes ajudes es produeix pel fet de reunir els requisits per ser-ne beneficiari.
Les beques concedides en aquesta convocatòria seran incompatibles amb altres ajudes concedides pel mateix concepte per qualsevol administracions o entitats públiques o privades. No obstant això, seran compatibles amb les ajudes destinades a sufragar despeses per desplaçament des de l’illa d’Eivissa fins a la localitat d’estudi.
Per poder fer efectiu l’abonament de les beques d’estudis a aquells beneficiaris que també hagin sol·licitat ajuda econòmica pel mateix concepte a altres administracions o entitats públiques o privades, hauran de justificar que no incorren en incompatibilitat mitjançant l’aportació de la resolució de les altres ajudes sol·licitades, que s’haurà de presentar al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni a través del Registre d’Entrada del Consell (no s’acceptaran resolucions a través de correu electrònic). En el cas que se’ls hagi concedit una altra ajuda pel mateix concepte, quedaran automàticament exclosos d’aquesta convocatòria excepte en aquells casos en els quals acreditin haver presentat la renúncia expressa de l’altra beca.
Les sol·licituds hauran de formular-se a l’imprès que es facilitarà gratuïtament al Departament d’Atenció al Ciutadà, 1r pis del Consell d’Eivissa, i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es i s’hi haurà d’acompanyar necessàriament la següent documentació:
1.- Còpia acarada del DNI.
En el cas d’alumnat estranger: fotocòpia del passaport, del NIE i/o de la targeta de residència.
2.- Certificat d’empadronament, o si escau, certificat històric d’empadronament. No s’admetran certificats de resident.
3.- Document/s original/s o còpia/es acarada/es expedit/ides per la secretaria del centre, on es detallin: 1.- les notes de tots els cursos realitzats pel/per la sol·licitant en relació amb la titulació, o quan es tracti de 1r curs, les notes de l’últim curs realitzat, 2.- la matrícula del curs 2013-2014 i 3.- la càrrega lectiva de la titulació i la durada en anys (pla d’estudis).
En cap cas no es consideren notes de cursos realitzats les notes de les proves de selectivitat.
4.- Original o còpia acarada de la matrícula dels germans o germanes que també estudiïn fora d’Eivissa, a l’efecte de poder puntuar segons la base novena 1r b de la convocatòria.
5.- En el cas de situacions familiars amb necessitats especials o de risc, original o còpia acarada de la documentació que ho demostri.
6.- Declaració responsable, Annex II, en relació amb la sol·licitud de beca a un altra administració o entitat pública o privada.
7.- Declaració responsable de la persona sol·licitant de no estar sotmesa en cap causa de responsabilitat o prohibició d’obtenir ajudes o subvencions, d’acord amb l’art. 13 de la Llei 38/2003, Annex III.
8.- Declaració jurada del/de la cap de família de tots els membres que conviuen en el domicili, en la qual constin el nom i els llinatges de cada un dels membres, l’edat i el número de document nacional d’identitat si en tenen, Annex IV.
9.- Original o còpia acarada del Certificat d’ingressos expedit per la Delegació d’Hisenda d’Eivissa i Formentera de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys, tan sols en el cas en què no es marqui la casella que indica que s’autoritza el Consell Insular a accedir a la informació fiscal de la persona o les persones interessades.
10.- Imprès de sol·licitud de transferència bancària del Consell Insular d’Eivissa degudament emplenat, que es pot obtenir al Consell Insular d’Eivissa i a la seua pàgina web. La persona sol·licitant ha de figurar necessàriament com a titular del compte bancari en què, en el seu cas, s’ha de realitzar l’ingrés. En el cas que aquest document ja consti a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa, i que així ho manifesti la persona interessada, no serà necessari tornar-lo a presentar.
11.- Declaració responsable en relació amb el Patrimoni de tots els membres de la unitat familiar. Annex V
Les dades recollides en la sol·licitud i documentació adjunta, així com les que es derivin del procediment per a la resolució, es tractaran d'acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre protecció de dades de caràcter personal, i s'integraran en un fitxer. El responsable d'aquest fitxer és el Consell Insular d'Eivissa, davant el qual es podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, mitjançant un escrit adreçat a aquest Consell Insular d'Eivissa, av. Espanya 49, 07800, Eivissa.
1.- El termini de presentació de sol·licituds serà de 30 dies hàbils i s’inicia l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB, tant per matrícula anual, com per matrícula quadrimestral.
2.- Les sol·licituds i la informació complementària per obtenir la beca regulada en aquesta convocatòria podran presentar-se:
Novena.- ESMENA I MILLORA DE LA SOL·LICITUD
Dins el termini de 60 dies naturals, comptadors des de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni donarà a conèixer, mitjançant la publicació al tauler d’anuncis del Consell, una llista on es requerirà a les persones interessades que en el termini de 10 dies hàbils, si la sol·licitud i/o la documentació té cap defecte, l’esmenin d’acord amb el que disposa l’art. 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC), i se’ls advertirà que, en el cas de no fer-ho, es considerarà desestimada la seua petició.
També es farà publicitat d’aquests requeriments a la pàgina web www.conselldeivissa.es.
Desena.- CRITERIS QUE HAN DE SERVIR DE BASE A LA CONCESSIÓ DE LES SUBVENCIONS
Es tendran en compte a l’hora de valorar les peticions els següents criteris o valoracions:
1. LA SITUACIÓ ECONÒMICA FAMILIAR:
1.1. Es consideren membres computables de la unitat familiar a l'efecte de beca:
- Pare, mare o tutor/a (Els seus ingressos es consideren al 100%)
- Sol·licitant (Els seus ingressos, si escau, es consideren al 50%)
- Germans/anes menors de 25 anys que convisquin en el domicili familiar el 31 de desembre de 2012 (si escau es consideren al 50%)
- Germans/anes majors de 25 anys només amb discapacitat, FÍSICA, PSÍQUICA O SENSORIAL (els seus ingressos, si escau, es consideren al 50%).
- Ascendents que justifiquin la seua residència (els seus ingressos, si escau, es consideren al 50%).
- En cas de sol·licitants amb unitat familiar independent, els seus ingressos es consideren al 100%, i seran membres computables, en el seu cas, el seu cònjuge (o relació anàloga) i fills/es.
En els casos que el/la sol·licitant al·legui la seua emancipació o independència familiar i econòmica, sigui el que sigui el seu estat civil haurà d'acreditar fefaentment que compta amb mitjans econòmics propis suficients que permetin aquesta independència, així com la titularitat o el lloguer del seu domicili habitual. En cas contrari, i sempre que els ingressos acreditats resultin inferiors a les despeses suportades en concepte d'habitatge i altres despeses considerades indispensables, s'entendrà no provada la independència.
En cas de DIVORCI, SEPARACIÓ LEGAL O DE FET, no és membre computable aquell excònjuge que no convisqui amb el/la sol·licitant, no obstant això, sí serà membre computable el nou cònjuge o unit per una relació anàloga, així com les seues rendes.
1.2 Llindars de renda anual per càpita de la unitat familiar:
1.- Renda anual familiar per càpita fins 3.676 € (inclòs) 20 punts
2.- Renda anual familiar per càpita de 3.676 € (exclòs) fins a 7.094 € (inclòs) 18 punts
3.- Renda anual familiar per càpita de 7.094 € (exclòs) fins a 10.337 € (inclòs) 15 punts
4.- Renda anual familiar per càpita de 10.337 € (exclòs) fins a 13.557 € (inclòs) 10 punts
5.- Renda anual familiar per càpita de 13.557 € (exclòs) fins a 16.770 € (inclòs) 5 punts
Per al càlcul de la renda per càpita de la unitat familiar es tendran en compte les rendes de tots els membres computables de la unitat familiar en relació amb l’exercici 2012 (amb les consideracions establertes més amunt) i es dividirà entre els membres de la unitat familiar.
1.3 Quant al Patrimoni de la unitat familiar queden excloses aquelles sol·licituds que superin els següents valors cadastrals en relació amb l’exercici 2012:
1.- FINQUES URBANES: 60.000 € exclòs l’habitatge habitual.
2.- FINQUES RÚSTIQUES: 15.000 € per cadascun dels membres de la unitat familiar.
2. CIRCUMSTÀNCIES FAMILIARS
2.1. Nombre de germans del sol·licitant que realitzin els seus estudis fora de l’illa d’Eivissa:
1.- Tres o més estudiants 10 punts
2.- Dos estudiants 8 punts
3.- Un estudiant 6 punts
2.2. Situacions familiars amb necessitats especials o de risc (sempre que aquestes necessitats siguin comprovables i les hagin demostrades documentalment les persones interessades). Es podrà atorgar fins a un màxim de 7 punts. Als efectes d’aquest apartat, s’entenen per situacions de risc les següents:
a.- Variacions socioeconòmiques evidents entre l’any fiscal anterior i l’actualitat (si l’estudiant esdevé orfe/òrfena, si algun membre de la unitat familiar esdevé vidu/vídua o pateix algun tipus de discapacitat temporal o malalties de llarga duració): 2 punts
b.- Estudiant amb discapacitat física o sensorial:
-Grau de discapacitat igual o superior a 33% fins al 65% 4 punts
-Grau de discapacitat igual o superior a 65 % 5 punts
c.- Cap de família amb discapacitat
d.- Cònjuge del cap de família amb discapacitat
e.- Germà/ana amb discapacitat
3. DADES ACADÈMIQUES:
A l’expedient acadèmic en relació amb l’últim curs realitzat, es realitzaran les següents equivalències:
1.- Matrícula d’honor (10), es valorarà com a 10
2.- Excel·lent (de 9 a 9,99), es valorarà com a 9
3.- Notable (de 7 a 8,99), es valorarà com a 8
4.- Aprovat (de 5 a 6,99), es valorarà com a 6
5.- Qualsevol qualificació entre 0 i 4,99 es considerarà com a suspens, es valorarà com a 0
A partir d’aquestes equivalències s’obtendrà la nota mitjana tenint en compte que:
- Les assignatures suspeses també es baremaran per a la nota mitjana amb puntuació de 0.
- Les assignatures a les quals el sol·licitant no s’hagi presentat es consideraran com una assignatura més i es baremaran, per a obtenir la nota mitjana, com una assignatura suspesa amb una puntuació de 0.
Una vegada obtinguda la nota mitjana segons les equivalències esmentades es puntuarà de la següent forma:
1.- Nota mitjana 10 20 punts
2.- Nota mitjana (de 9 a 9,99) 15 punts
3.- Nota mitjana (de 7 a 8,99) 10 punts
4.- Nota mitjana (de 5 a 6,99) 5 punts
5.- Qualsevol nota mitjana entre 0 i 4,99 es considerarà com a suspens, i quedarà exclòs de la convocatòria.
Atès l’anterior i d’acord amb la puntuació que en resulti després de la valoració de les peticions, es formularan les propostes corresponents.
En cas d’empat en el número obtengut en la puntuació total i no havent-hi consignació suficient per a totes les sol·licituds, es dirimiran els empats fent prevaler els expedients acadèmics.
Onzena.- CIRCUMSTÀNCIES EN QUÈ NO ES BAREMARAN LES SOL·LICITUDS DE BECA
Són causes d’exclusió i no es baremaran aquelles sol·licituds en què concorri qualsevol d’aquests supòsits:
1.- Casos en què la renda per càpita de la unitat familiar (que s’obtendrà de la mitjana dels ingressos familiars entre el nombre de membres que conviuen al domicili) sigui superior als 16.770 €.
2.- Cursos amb nota mitjana de suspès (obtinguda d’acord a la base 10.3).
3.- Sol·licituds que no aportin tota la documentació requerida, una vegada complit el tràmit previst a la base novena d’aquesta convocatòria, o en qualsevol moment de la instrucció de l’expedient.
Dotzena.- CASOS ESPECIALS
Les sol·licituds de casos especials no previstes en aquestes bases seran objecte de resolució puntual per part de la consellera executiva del Departament.
El Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni serà el competent per instruir aquest procediment de tramitació de les sol·licituds.
Amb fonament en l’informe de la comissió d’avaluació i en la proposta de l’òrgan instructor, les beques d’estudi es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni, que expressarà les persones beneficiàries i la quantia de la beca i, igualment, si és el cas, en les persones excloses s’indicarà la causa d’exclusió.
Així mateix la resolució podrà contenir una relació ordenada d’aquelles sol·licituds que tot i complir amb les condicions administratives i tècniques establertes a les bases reguladores per adquirir la condició de beneficiari no s’hagin estimat per superar-se la quantia màxima del crèdit fixat a la present convocatòria, amb indicació de la puntuació atorgada a cadascuna d’elles en funció dels criteris de valoració que preveu; si es produeix renúncia de la subvenció per part d’alguns dels beneficiaris l’òrgan competent acordarà, sense necessitat d’una nova convocatòria, la concessió de la subvenció al sol·licitant o sol·licitants següents amb estricta subjecció a l’ordre establert per la puntuació obtinguda.
L’òrgan instructor podrà requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.
Catorzena.- PUBLICITAT
De conformitat amb el que estableix l’article 59.6 b de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú la resolució de l’expedient de concessió de beques d’estudis es publicarà en el tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa i a la pàgina web www.conselldeivissa.es.
La presentació de la sol·licitud de la beca d’estudis comportarà l’autorització del sol·licitant al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni a publicar en el tauler d’anuncis/p. web del Consell totes aquelles dades personals relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procés selectiu.
Pel que fa a les persones beneficiàries de la beca, s’expressaran RGE, el nom i cognoms, la puntuació obtinguda i la quantitat concedida i de les persones excloses s’expressaran RGE, el nom i cognoms i la causa d’exclusió.
Així mateix, i pel que fa a les beques concedides, aquesta publicació tendrà els efectes previstos a l’article 34.2 c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.
Quinzena.- COMISSIÓ AVALUADORA
La comissió d’avaluació és l’òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:
La comissió d’avaluació estarà integrada per un/a president/a, un/a secretari/ària i un nombre de vocals no inferior a tres, designats en la resolució de la convocatòria d’aquestes ajudes, d’acord amb criteris de competència professional i d’experiència.
Setzena.- RECURSOS
Les resolucions de la consellera executiva, dictades per delegació, i que s’han de considerar dictades per l’òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu) no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa, en el termini d’un mes comptador des de la notificació de la resolució, de conformitat amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.
Dissetena.- RÈGIM D’INFRACCIONS I SANCIONS
Les persones beneficiàries de les beques d’estudi quedaran sotmeses al règim d’obligacions, intervencions i sancions que estableixen la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i altra normativa que hi sigui d’aplicació.
L’incompliment de les seues obligacions per part de les persones beneficiàries i l’alteració substancial de les condicions determinants de l’atorgament de l’ajuda podran donar lloc a la modificació de la resolució de concessió, el reintegrament de les ajudes concedides i l’aplicació del règim d’infraccions i sancions, tot això en aplicació de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
ESTUDIS
|
LLINATGES I NOM: |
DNI/NIE: |
|
ADREÇA ELECTRÒNICA: |
tel. mòbil |
|
ADREÇA FAMILIAR: |
núm.: |
|
LOCALITAT: |
codi postal: |
|
ESTUDIS QUE REALITZAU: |
|
CURS: |
|
UNIVERSITAT EN LA QUAL ELS CURSAU: |
|
DOMICILI DEL CENTRE: |
|
NOMBRE D’ASSIGNATURES O CRÈDITS DELS QUALS US HEU MATRICULAT: |
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA
|
o Còpia acarada del DNI. |
|
o En el cas d’alumnat estranger: fotocòpia del passaport, del NIE i/o de la targeta de residència |
|
o Certificat d’empadronament, o si escau certificat històric d’empadronament. No s’acceptaran certificats de resident. |
|
o Document/s original/s o còpia/es acarada/es expedit/ides per la secretaria del centre, on es detallin 1.- les notes de tots els cursos realitzats pel/per la sol·licitant en relació amb la titulació, o quan es tracti de 1r curs, les notes de l’últim curs realitzat, 2.- la matrícula del curs 2013-2014 i 3.- la càrrega lectiva de la titulació i la durada en anys. En cap cas es consideren notes de cursos realitzats les notes de les proves de selectivitat. |
|
o Original o còpia acarada de la matrícula dels germans o germanes que també estudiïn fora d’Eivissa, a l’efecte de poder puntuar segons la base desena 2.1 de la convocatòria. |
|
o En el cas de situacions familiars amb necessitats especials o de risc, original o còpia acarada de la documentació que ho demostri. |
|
o Declaració responsable, Annex II, en relació amb la sol·licitud de beca a un altra administració o entitat pública o privada. |
|
o Declaració responsable de la persona sol·licitant de no estar sotmesa en cap causa de responsabilitat o prohibició d’obtenir ajudes o subvencions, d’acord amb l’art. 13 de la Llei 38/2003 (l’haurà de signar l’estudiant), Annex III. |
|
o Declaració responsable del/de la cap de família de tots els membres que conviuen en el domicili, en la qual constin el nom i els llinatges de cada un dels membres, l’edat i el número de document nacional d’identitat si en tenen (l’haurà de signar el/la cap de família), Annex IV. |
|
o Declaració responsable en relació amb els béns patrimonials Annex V. |
|
o Original o còpia acarada del Certificat d’ingressos expedit per la Delegació d’Hisenda d’Eivissa i Formentera de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys, tan sols en el cas que no es marqui la casella que indica que s’autoritza el Consell Insular a accedir a la informació fiscal de la persona o les persones interessades. ( ) S’autoritza el Consell Insular a accedir a la informació fiscal dels membres computables de la unitat familiar. ( ) Original o còpia acarada del Certificat d’ingressos de la Seguretat Social quan correspongui. |
|
Imprès de sol·licitud de transferència bancària del Consell Insular emplenat. El sol·licitant ha de figurar necessàriament com a titular del compte bancari on en el seu cas s’ha de realitzar l’ingrés En cas que aquest document ja consti a la Tresoreria del Consell Insular, i quan així ho manifesti l’interessat, no serà necessari tornar-lo a presentar. ( ) No adjunt l’imprès de sol·licitud de transferència bancària. Ja consta a Tresoreria. ( ) Sí adjunt l’imprès de sol·licitud de transferència bancària. No consta a Tresoreria. |
AUTORITZ la publicació en el tauler d’anuncis/pàgina web del Consell d’aquelles dades personals relatives a la meva identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procés selectiu.
DECLAR Que qued informat que totes les meues dades personals facilitades en la present sol·licitud queden incloses en un fitxer creat sota responsabilitat del Consell Insular d'Eivissa amb l'exclusiva finalitat de valorar les sol·licituds de beques d'estudi per al curs acadèmic 2013-2014.
Així mateix, qued informat també de la possibilitat d'exercir, en relació amb les meues dades personals, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició per mitjà de carta escrita dirigida al Consell Insular d'Eivissa, av. Espanya, 49, 07800 EIVISSA, tot això en compliment de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
Signat
Eivissa,..............d...........................de 20__
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA
CONVOCATÒRIA DE BEQUES D’ESTUDIS PER A ESTUDIANTS D’EIVISSA QUE CURSIN ESTUDIS UNIVERSITARIS AIXÍ COM ESTUDIS DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA I DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA, PER AL CURS 2013-2014
ANNEX II
Declaració responsable (a emplenar pel/per la sol·licitant)
|
LLINATGES I NOM: |
DNI/NIE: |
INFORM
( ) Que, a més d’aquesta, no he sol·licitat cap altra ajuda del Ministeri d’Educació, Política Social i Esports, de la Comunitat Autònoma o de qualsevol altra administració o entitat pública o privada.
( ) Que, a més d’aquesta, he sol·licitat una altra ajuda:
( ) Al Ministeri d’Educació, Cultura i Esport
( ) A la Comunitat Autònoma
( ) Altres entitats:
DECLAR
Que és certa i completa la informació que es fa constar en aquest annex.
Que em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d’Eivissa, les noves ajudes que demani per a la mateixa finalitat durant el present any acadèmic.
(signatura del/de la sol·licitant)
Eivissa, ......... d ............................ de 20.....
CONVOCATÒRIA DE BEQUES D’ESTUDIS PER A ESTUDIANTS D’EIVISSA QUE CURSIN ESTUDIS UNIVERSITARIS AIXÍ COM ESTUDIS DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA I DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA, PER AL CURS 2013-2014
ANNEX III
El Sr./La Sra. ____________________________________________________________, amb DNI / NIF ______________________________,
(signatura del/de la sol·licitant)
Eivissa,...............d....................................de 20......
CONVOCATÒRIA DE BEQUES D’ESTUDIS PER A ESTUDIANTS D’EIVISSA QUE CURSIN ESTUDIS UNIVERSITARIS AIXÍ COM ESTUDIS DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA I DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA, PER AL CURS 2013-2014
ANNEX IV
Declaració responsable (a signar pel/per la cap de família)
|
LLINATGES I NOM (sol·licitant): |
DNI/NIE: |
|
LLINATGES I NOM (cap de família) |
DNI/NIE: |
|
ADREÇA ELECTRÒNICA: |
tel. mòbil: |
|
ADREÇA FAMILIAR: |
núm.: |
|
LOCALITAT: |
CODI POSTAL: |
DECLAR
Que visc al domicili ubicat a (via pública o nom de la casa) ............................................................................................. número ............................., localitat .........................................................., codi postal ............
Que hi conviuen els següents membres:
|
NOM I LLINATGES |
EDAT |
núm. DNI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Declaració jurada que efectua a l’efecte de la Convocatòria de beques d’estudis per als estudiants d’Eivissa que cursin estudis universitaris, així com estudis de cicle superior i de cicle mitjà que no es puguin cursar a Eivissa, per al curs 2013-2014
(signatura del/la cap de família)
Eivissa, ......... d ........................... de 20......
CONVOCATÒRIA DE BEQUES D’ESTUDIS PER A ESTUDIANTS D’EIVISSA QUE CURSIN ESTUDIS UNIVERSITARIS AIXÍ COM ESTUDIS DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA I DE CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ QUE NO ES PUGUIN CURSAR A EIVISSA, PER AL CURS 2013-2014
ANNEX V
Declaració responsable (a signar pel/per la cap de família)
|
LLINATGES I NOM (sol·licitant): |
DNI/NIE: |
|
LLINATGES I NOM (cap de família) |
DNI/NIE: |
|
ADREÇA ELECTRÒNICA: |
tel. mòbil: |
|
ADREÇA FAMILIAR: |
núm.: |
|
LOCALITAT: |
CODI POSTAL: |
DECLAR:
( ) Que cap membre de la meua unitat familiar no té habitatge en propietat.
( ) Que cap membre de la meua unitat familiar no té habitatge en propietat distint del l’habitatge habitual.
( ) Finca/ques urbana/es amb un total de ............................. de valor cadastral.
( ) Finca/ques rústica/iques amb un total de ........................... de valor cadastral.
(signatura del/la cap de família)
Eivissa, ......... d ........................... de 20......”
Eivissa, 24 de juliol de 2014
La Secretària Tècnica de l’Àrea de Presidència
Rebeca Miguel Climent