Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS

Núm. 13367
Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, de 18 de juliol de 2014, per la qual es regulen i es convoquen les proves d’accés de caràcter específic als ensenyaments esportius de nivell 1 de grau mitjà de Futbol, Futbol sala, Bàsquet, Esports de Muntanya i Escalada i Salvament i Socorrisme i de nivell 2 de Barrancs, Escalada i Mitja Muntanya a l’illa de Mallorca (IES CTEIB)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Reial decret 1363/2007, de 24 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació general dels ensenyaments esportius de règim especial, regula en l’article 30 els requisits d’accés de caràcter específic.

El Reial decret 320/2000, de 3 de març (BOE núm. 76 de 29 de març) que estableix el títols de Tècnic esportiu i Tècnic esportiu superior a les especialitats de Futbol i Futbol sala, i fixa els ensenyaments mínims i els requisits d’accés, regula a l’annex II la prova de caràcter específic per a l’accés al nivell 1 de grau mitjà.

El Reial decret 234/2005, de 4 de març (BOE núm. 73 de 26 de març) que estableix el títols de Tècnic esportiu i Tècnic esportiu superior en Bàsquet, i fixa els ensenyaments mínims i els requisits d’accés, regula a l’annex II la prova de caràcter específic per a l’accés al nivell 1 de grau mitjà.

El Reial decret 318/2000, de 3 de març (BOE núm. 73 de 25 de març) que estableix el títols de Tècnic esportiu i Tècnic esportiu superior de les diferents especialitats dels esports de Muntanya i Escalada, i fixa els ensenyaments mínims i els requisits d’accés, regula a l’annex II la prova de caràcter específic per a l’accés al nivell 1 de grau mitjà i les diferents proves específiques per a l’accés al nivell 2 corresponents als títols que desenvolupem a la nostra Comunitat de Tècnic esportiu en Barrancs, Escalada i Mitja Muntanya.

El Reial decret 878/2011, de 24 de juny, que estableix els títols de Tècnic esportiu en Salvament i Socorrisme, i fixa els ensenyaments mínims i els requisits d'accés, regula a l’annex VII la prova RAE-SSSS-101, de caràcter específic per a l’accés als ensenyaments de cicle inicial de grau mitjà en Salvament i Socorrisme.

Per tot això, de conformitat amb la normativa indicada, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Aprovar les instruccions per les quals es concreten aspectes sobre l’organització de les proves d’accés de caràcter específic, requisit per sol·licitar plaça als ensenyaments esportius de règim especial de grau mitjà de nivell 1 de Futbol, Futbol sala, Bàsquet, Esports de Muntanya i Escalada i Salvament i Socorrisme i de nivell 2 de Barrancs, Escalada i Mitja Muntanya.

1. Aquesta Resolució es concreta en els següents annexes:

a) L’annex 1 inclou les instruccions generals de les proves.

b) L’annex 2 inclou el model d’inscripció a les proves específiques.

c) L’annex 3 inclou el model de declaració jurada que han de lliurar els inscrits.

d) L’annex 4 detalla els calendaris de les actuacions corresponents a aquestes proves d’accés de caràcter específic.

Segon

Convocar les proves d’accés de caràcter específic als ensenyaments esportius de grau mitjà de les modalitats esportives de Futbol, Futbol sala, Bàsquet, Esports de Muntanya i Escalada i Salvament i Socorrisme, en els termes que figuren en les instruccions que s’inclouen com a annex 1 d’aquesta Resolució.

 

Tercer

El Reial decret que estableix el títol de Tècnic de cada modalitat, especifica les característiques de la prova: el contingut, els criteris d’avaluació, els efectes i vigència, les exempcions, les adaptacions per als discapacitats, els components i funcions del tribunal, etc.

Quart

Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB)

Cinquè

Establir que aquesta Resolució entri en vigor al dia següent de la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la consellera d’Educació, Cultura i Universitats en el termini d’un mes comptador des de la seva publicació, de conformitat amb el que es preveu a l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Palma de Mallorca, a 18 de juliol de 2014.

El director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans

Bartolomé Isern Lladó

 

ANNEX 1

Instruccions

Article 1

Persones que s’han d’inscriure per fer la prova d’accés de caràcter específic de grau mitjà de nivell 1 de Futbol, Futbol sala, Bàsquet, Esports de Muntanya i Escalada i Salvament i Socorrisme i de nivell 2 de Barrancs, Escalada i Mitja Muntanya, i persones exemptes

1. S’hi poden inscriure les persones que tenen els requisits d’accés als ensenyaments esportius de règim especial de caràcter general (graduat en ESO o equivalent acadèmic) i les persones que han superat les proves generals d’accés per a persones sense requisits acadèmics.

2. No han de fer la inscripció, al estar exempts de superar la prova (veure disposició transitòria segona del RD 1363/2007 de 24 d’octubre):

a) Els esportistes d’alt nivell (certificat pel Consell Superior d’Esports) de la modalitat esportiva.

b) Els esportistes d’alt rendiment (certificat expedit per l’òrgan competent de la Comunitat Autònoma en matèria d’esports) de la modalitat esportiva.

c) Els qui acreditin haver estat seleccionats, en una determinada modalitat o especialitat, per la respectiva federació esportiva espanyola, per representar a Espanya en competicions internacionals en categoria absoluta, almenys una vegada en els últims dos anys. Aquesta acreditació es fa mitjançant un certificat expedit pel Consell Superior d’Esports.

d) En la modalitat de Bàsquet, els jugadors i jugadores que, en el termini dels dos últims anys, hagin pertangut almenys una temporada a la plantilla d’un equip que en la mateixa temporada hagi pres part en alguna competició de la Lliga de l’Associació de Clubs de Bàsquet (ACB), Lliga Espanyola de Bàsquet (LEB) o Lliga Femenina de Bàsquet (LFB). Aquesta condició s’acredita mitjançant un certificat expedit per la Federació de Bàsquet.

e) En la modalitat de Futbol, els jugadors i jugadores que, en el termini dels últims dos anys, hagin pertangut almenys una temporada a la plantilla d’un equip que en la mateixa temporada hagi pres part en alguna competició de categoria nacional. Aquestes condicions s’han d’acreditar mitjançant un certificat expedit per la Federació de Futbol.

f) En les modalitats d’Esports de Muntanya i Escalada, per a l’especialitat d’escalada haver estat classificat entre els 10 primers, almenys una vegada en els dos últims anys, en l’especialitat d’escalada de les categories sènior del Campionat d’Espanya Absolut. Aquestes condicions s’han d’acreditar mitjançant un certificat expedit per la Federació d’Esports de Muntanya i Escalada.

g) En la Modalitat de Salvament i Socorrisme, els socorristes que hagin competit en el Campionat d’Espanya de Salvament i Socorrisme un mínim de dos temporades en categoria juvenil o superior, durant els tres darrers anys.

Article 2

Termini d’inscripció a les proves

La inscripció a la prova d’accés de caràcter específic als ensenyaments de règim especial de grau mitjà especificats a l’article 1, s’ha de fer des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el BOIB fins al dia 12 de setembre de 2014, inclòs.

Article 3

Lloc per inscriure’s a la prova d’accés de caràcter específic

1. La inscripció de la prova d’accés de caràcter específic s’ha de fer a:

a) IES Centre de Tecnificació Esportiva Illes Balears (IES CTEIB).

Gremi dels Forners 4, (Poliesportiu “Príncipes de España”) 07009 Palma.

Telèfon: 971 433714  www.iescteib.org

b) Als registres de les delegacions d’educació, indicant que s’ha de remetre la documentació al Servei d’Ensenyaments de Règim Especial de la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans C/d’Alfons el Magnànim, 29, 4t 07004, Palma.

Article 4

Documentació necessària per inscriure’s per fer la prova d’accés de caràcter específic

1. Per formalitzar la inscripció, les persones interessades a realitzar la prova d’accés de caràcter específic han de presentar, en tots els casos:

a) Sol·licitud per duplicat segons el model oficial (annex 2), que es pot trobar al centre on s’han d’inscriure i a la seva pàgina web.

b) Original i còpia del document oficial d’identificació.

c) Declaració jurada que no es té cap requisit d’accés directe que permeti l’accés als ensenyaments esportius de règim especial (annex 3), que es pot trobar al centre on s’han d’inscriure i a la seva pàgina web.

d) Original i còpia del títol de graduat en educació secundària o equivalent, o del certificat que acrediti que s’ha superat la prova d’accés per a persones sense requisits acadèmics. Aquests documents han d’especificar la nota o mitjana obtinguda.

2. S’ha d’acreditar el pagament al compte de la federació, de l’import que la federació ha establert per aquesta prova, aportant al centre en el moment de formalitzar la inscripció, còpia de l’ingrés bancari que ha d’indicar nom, llinatges i el concepte “inscripció prova específica” i el nivell i modalitat esportiva.

a) Nivell 1 de Futbol: amb un ingrés bancari de 35€, al compte de la federació de Futbol de les Illes Balears, ES22-2100-0184-6802-0012-2317

b) Nivell 1 de Bàsquet: amb un ingrés bancari de 20€, al compte de la federació de Bàsquet de les Illes Balears, ES37-0497-2019-3920-0000-5524

c) Nivell 1 Esports de Muntanya i Escalada: amb un ingrés bancari de 90€, al compte de la federació Balear de Muntanyisme i Escalada, ES49-0487-2011-7020-0000-6032

d) Nivell 1 de Salvament i Socorrisme: amb un ingrés bancari de 25€, al compte de la federació de Salvament i Socorrisme de les Illes Balears, ES69-0487-2012-1420-0000-5941

d) Nivell 2 Barrancs, Escalada o Mitja Muntanya: amb un ingrés bancari de 150€, al compte de la federació Balear de Muntanyisme i Escalada, ES49-0487-2011-7020-0000-6032

Article 5

Actuació amb la documentació necessària per inscriure’s a la prova

1. La secretaria del centre on es fan les inscripcions per fer la prova, un cop ha comprovat que la sol·licitud d’inscripció està degudament emplenada, n’ha de segellar un dels exemplars i l’ha de retornar a la persona interessada. La secretaria del centre s’ha de quedar fotocòpia del document oficial d’identificació i de la resta de documentació que es presenta, un cop acarada amb l’original.

2. Així mateix, el centre educatiu ha de comunicar qualsevol circumstància que hagin de valorar prèviament els membres del tribunal avaluador i/o a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans.

Article 6

Persones que sol·liciten l’adaptació de la prova d’accés de caràcter específic per a discapacitats acreditades

Aquesta situació es regula en la normativa vigent de cada modalitat esportiva. El centre ha de fer arribar al tribunal avaluador la documentació adjuntada per les persones que demanen fer una prova adaptada per tal que aquest faci i comuniqui, si cal, les adaptacions pertinents.

Article 7

Admissió per fer les proves

El centre educatiu ha de comprovar, amb la documentació rebuda, que els sol·licitants reuneixen les condicions que permeten fer-la.

Article 8

Llistes provisionals de persones admeses i de persones excloses per fer la prova d’accés de caràcter específic

La llista provisional de persones admeses i de persones excloses per fer la prova d’accés s’ha de publicar el dia 16 de setembre de 2014, en el tauler d’anuncis i a la pàgina web del centre educatiu on s’ha presentat la sol·licitud.

Article 9

Reclamacions contra la llista provisional de persones admeses i excloses per fer la prova

1. Les reclamacions contra la llista provisional de persones admeses i excloses per fer la prova d’accés de caràcter específic es poden presentar els dies 17 i 18 de setembre de 2014. Aquestes s’han d’adreçar al president del tribunal avaluador i han de ser lliurades a la secretaria de l’IES CTEIB

2. Aquestes reclamacions han d’estar resoltes el dia 19 de setembre de 2014.

Article 10

Llistes definitives de persones admeses per fer la prova d’accés de caràcter específic

1. El dia 19 de setembre de 2014, el centre educatiu ha de publicar la llista definitiva de persones admeses per fer la prova d’accés de caràcter específic.

2. Contra la llista definitiva es pot presentar recurs d’alçada davant el director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, en el termini d’un mes natural, comptador des de la data de la publicació de la llista definitiva.

Article 11

Publicació de la relació d’estris

1. La relació d’estris, en cas que siguin necessaris per al desenvolupament de la prova, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis i a la pàgina web del centre on es realitzi la prova el dia 16 de setembre de 2014.

2. La federació balear de Muntanyisme i Escalada farà una reunió informativa a l’IES CTEIB de Palma el dimarts 16 de setembre de 2014:

  1. A les 19 hores per als inscrits a la prova de nivell 1.
  2. A les 20 hores per als inscrits a les proves del nivell 2.

Article 12

Comunicació de dades d’inscripció per fer la prova d’accés de caràcter específic

1. El centre que fa la prova d’accés ha de comunicar a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, per fax (971-177183) o per correu electrònic, el llistat amb les persones inscrites per fer la prova, com a màxim, el dia 19 de setembre de 2014.

2. Així mateix, el centre educatiu ha de comunicar i adjuntar la documentació presentada per les persones que demanen fer una prova adaptada, o qualsevol altre circumstància que hagi de valorar prèviament el tribunal.

Article 13

Data i horari de realització de la prova d’accés de caràcter específic

1. Les proves d’accés de les modalitats esportives del nivell 1 i 2 de grau mitjà s’han de fer el dies següents:

a) Nivell 1 de Futbol el dissabte 20 de setembre de 2014 a les 9’30 hores al poliesportiu municipal Mateu Cañellas d’Inca.

b) Nivell 1 de Futbol sala el diumenge 21 de setembre de 2013 a les 9’30 hores al poliesportiu “Príncipes de España” de Palma.

c) Nivell 1 de Bàsquet el dissabte 27 de setembre de 2014 a les 9’30 hores al  poliesportiu “Príncipes de España” de Palma.

d) Nivell 1 de Muntanya i Escalada el dissabte 20 de setembre de 2014 a les 7’30 hores a l’aparcament de les cases de Son Ordines (Lloseta-Tossals Verds).

e) Nivell 1 de Salvament i Socorrisme el dimarts 23 de setembre de 2014 a les 16’30 hores al poliesportiu “Príncipes de España” de Palma.

f) Nivell 2 de Barrancs, Escalada i Mitja Muntanya el dissabte 20 de setembre de 2014 a les 7’00 hores a l’aparcament de les cases de Son Ordines (Lloseta-Tossals Verds).

2. El tribunal avaluador de les proves es reunirà mitja hora abans de l’inici de la prova.

3. Per poder prendre part a les proves d’accés, els inscrits han d’estar presents a l’hora establerta a l’apartat 1 d’aquest article.

4. Si cal, l’ordre d’actuació i/o qualsevol modificació d’aquest horari s’ha de fer públic al tauler d’anuncis del centre i a la seva pàgina web, amb una antelació mínima de 48 hores abans de l’horari determinat inicialment per l’inici i desenvolupament de la prova.

Article 14

Verificació de la identitat dels aspirants

Els membres del tribunal avaluador han de verificar la identitat dels aspirants a l’inici de la prova i ho poden tornar fer en qualsevol moment del seu desenvolupament.

Article 15

Tribunals avaluadors

1. La Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans ha de designar un tribunal per avaluar la prova d’accés de cada una de les especialitats.

2. El tribunal avaluador té la funció d’organitzar la prova i desenvolupar-la, i ha d’estar format per:

a) President: el director o un membre de l’equip directiu del centre educatiu on estan adscrits els ensenyaments. La seva funció és garantir que el desenvolupament de la prova d’accés es realitzi conforme al que estableixen els decrets i reials decrets dels títols.

b) Un vocal en representació de la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans. Juntament amb el president, la seva funció és garantir que el desenvolupament de la prova d’accés es realitzi conforme al que estableixen els decrets i reials decrets dels títols.

c) Un mínim de tres persones avaluadores, preferentment representants de la corresponent federació i a proposta d’aquesta, que compleixin els requisits de titulació o certificació establerts en la normativa vigent per a cada especialitat esportiva. La seva funció és la de valorar les actuacions de les persones aspirants.

d) Secretari: preferentment el cap del Departament o un professor dels Ensenyaments Esportius de Règim Especial del centre educatiu on estan adscrits els ensenyaments. La seva funció és estendre acta del desenvolupament de la prova i certificar que aquesta es fa de conformitat amb la normativa vigent.

3  La direcció del centre i la federació faran la proposta dels membres del tribunal avaluador de la seva competència a aquesta direcció general, abans del 5 de setembre de 2014.

Article 16

Expedients de les persones inscrites

El centre educatiu ha de posar a disposició de cada tribunal avaluador la documentació presentada per les persones inscrites per a la realització de la prova d’accés, els llistats, les actes de les proves i altres documents que siguin necessaris.

Article 17

Contingut i qualificació de la prova

1. Els continguts i els criteris d’avaluació de la prova específica d’accés es detallen en la normativa vigent per a cada esport.

2. En la qualificació final de la prova s’han d’utilitzar els termes Apte i No Apte. Per obtenir la qualificació d’Apte, les persones aspirants han de superar totes les parts de la prova.

Article 18

Llista provisional de persones aptes i no aptes a les proves d’accés

El dia 29 de setembre de 2014 el centre educatiu on s’ha fet la prova d’accés d’aquestes especialitats esportives de nivell 1 i de nivell 2 de grau mitjà, ha de publicar en el tauler d’anuncis del centre i a la pàgina web, la llista provisional de persones que han resultat aptes i no aptes a aquesta prova.

Article 19

Reclamacions contra les llistes provisionals de persones aptes i no aptes

1. Contra la llista provisional és possible presentar una reclamació els dies 30 de setembre i 1 d’octubre de 2014. Aquesta s’ha d’adreçar al president del tribunal avaluador i ha de ser lliurada a la secretaria de l’IES CTEIB.

2. El director convocarà als membres dels tribunals avaluadors que han d’estudiar el contingut de la reclamació i, si n’és el cas, han d’indicar a la persona interessada que assisteixi a una sessió de revisió de proves en la qual se li puguin comentar els criteris de correcció i de qualificació que s’hi han fet servir.

3. La revisió de la prova si és necessària, s’ha de fer el dia 2 d’octubre de 2014.

4. Els tribunals avaluadors han d’estendre acta de la sessió de resolució de les reclamacions presentades.

5. Les persones que no estiguin conformes amb el resultat de la revisió del tribunal avaluador poden interposar un recurs d’alçada davant el director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans en el termini d’un mes natural comptador des de la publicació de les llistes definitives.

Article 20

Llista definitiva de persones aptes

La llista definitiva de persones aptes a la prova d’accés s’ha de publicar el dia 3 d’octubre de 2014 en el tauler d’anuncis i a la pàgina web del centre educatiu que ha fet la prova.

Article 21

Tramesa de la còpia de les actes a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans

El dia 3 d’octubre de 2014, una vegada acabat el procediment d’avaluació, els centres han d’enviar una còpia acarada de les actes a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans.

Article 22

Lliurament dels certificats d’aptitud a la prova

Les persones que han superat la prova d’accés específica, poden recollir el certificat que ho acredita en el mateix centre en què s’ha realitzat la prova, a partir del dia 6 d’octubre de 2014. El centre adjuntarà d’ofici aquest certificat a l’expedient del alumne que sol·liciti plaça en el procés d’admissió i matrícula d’aquestes formacions per al curs 2014/2015.

Article 23

Sol·licitud de plaça en els ensenyaments esportius de règim especial

Les persones que hagin superat la prova d’accés, i les que tenen una altra documentació que els permet l’exempció d’aquesta prova, poden sol·licitar l’admissió als ensenyaments esportius que vulguin cursar, de conformitat amb la normativa vigent.

El director general publicarà la resolució amb el procés d’admissió i matrícula d’aquests ensenyaments.

 

ANNEX 2

Inscripció per fer la prova d’accés de caràcter específic als ensenyaments esportius

Llinatges:                                              Nom:                                     DOI:

Adreça:                                                                          CP:

Telèfon:                                                                         Localitat:

EXPÒS:

Que reunesc els requisits generals d’accés.(    )

Que he superat la prova d’accés de caràcter general per a les persones sense requisits acadèmics  (   )

Per això, adjunt la documentació següent:

  1. Document oficial d’identificació (obligatori)
  2. Declaració jurada que no reunesc cap dels requisits esportius que permeten l’accés directe als ensenyaments esportius de règim especial
  3. Document d’ingrés bancari del pagament del preu de la prova.

SOL·LICIT:

Ser inscrit per fer la prova d’accés de caràcter específic als ensenyaments esportius de (marcau amb una creu la modalitat escollida):

-FUTBOL

Nivell 1 

(   )

-FUTBOL SALA

 Nivell 1

 (   )

-BÀSQUET

 Nivell 1

 (   )

-ESPORTS DE MUNTANYA I ESCALADA

 Nivell 1

 (   )

-SALVAMENT I SOCORRISME

 Nivell 1

 (   )

-BARRANCS

 Nivell 2

 (   )

-ESCALADA

Nivell 2

 (   )

-MITJA MUNTANYA

 Nivell 2

 (   )

SI N’ÉS EL CAS, DEMAN:

L’adaptació de la prova perquè tenc necessitats educatives especials i aport:

(   ) Certificat oficial que acredita el tipus i grau de discapacitat

(   ) Dictamen d’escolarització amb el vistiplau del Departament d’Inspecció Educativa

___________________ , ____ d _________ de 2014

(Signatura del sol·licitant)

SR. DIRECTOR DE L’IES CTEIB

NOTA: Les sol·licituds presentades al registre s’han de remetre al Servei de Règim Especial de la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans.

 

 

ANNEX 3

Declaració jurada

Proves d’accés de caràcter específic als ensenyaments esportius de règim especial

Nom i llinatges: ____________________________________________, amb document oficial d’identificació núm. _____________________, inscrit/a en les proves d’accés de caràcter específic als ensenyaments esportius de (marcau amb una creu la modalitat escollida):

-FUTBOL

Nivell 1 

(   )

-FUTBOL SALA

 Nivell 1

 (   )

-BÀSQUET

 Nivell 1

 (   )

-ESPORTS DE MUNTANYA I ESCALADA

 Nivell 1

 (   )

-SALVAMENT I SOCORRISME

 Nivell 1

 (   )

-BARRANCS

 Nivell 2

 (   )

-ESCALADA

Nivell 2

 (   )

-MITJA MUNTANYA

 Nivell 2

 (   )

DECLAR SOTA JURAMENT/PROMESA QUE

No reunesc cap dels requisits esportius que permeten l’accés directe a aquests ensenyaments esportius de règim especial.

En cas de reunir-los en el moment de realitzar la prova, no hi participaré.

______________, ______ d ____________________ de 2014

(Signatura)

 

 

ANNEX 4

Calendari de la prova d’accés de caràcter específic als ensenyaments esportius de grau mitjà de nivell 1 de Futbol, Futbol sala, Bàsquet, Esports de Muntanya i Escalada i Salvament i Socorrisme i de nivell 2 de Barrancs, Escalada i Mitja Muntanya (IES CTEIB)

 

Dates

Actuació

Article

05/09

El centre i la federació comuniquen a la DGPIERH, la proposta dels membres del tribunal avaluador

15

Fins al 12/09

Inscripció per fer la prova

2

16/09

Publicació de la llista provisional de persones admeses i de persones excloses

8

16/09

Publicació de la relació d'estris (si escau) i del tribunal

11

17 i 18/09

Termini de reclamacions contra les llistes provisionals

9

19/09

Publicació de la llista definitiva de persones admeses

10

19/09

Cada centre comunica a la DGPIERH, la llista definitiva de les persones admeses

12

Veure article 13

Data i hora de la prova

13

29/09

Publicació de la llista provisional de persones aptes i de persones no aptes

18

30/09 i 1/10

Termini de reclamacions contra la llista provisional davant el director del centre

19

2/10

Revisió de les reclamacions

19

3/10

Publicació de la llista definitiva de persones aptes i no aptes

20

3/10

Tramesa de la còpia de les actes de les proves a la DGPIERH

21

6/10

Lliurament dels certificats d'aptitud

22

A partir del 3/10

Inici del procés d’admissió i matrícula al curs 14/15