Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 13290
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació D’UN LLICENCIAT EN MEDICINA

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un responsable d’un llicenciat en medicina (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 22 de juliol de 2014

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

ANNEX 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un llicenciat en medicina de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona per la investigació de malalties pulmonars.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

El procés per a la contractació d’un llicenciat en medicina, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Ser llicenciat en Ciències de la Salut o Enginyeria Superior.
  • Experiència en citrometria de fluxe de més de 2 anys.
  • Experiència en investigació en càncer de pulmó i EPOC crònica de més de 2 anys.

Funcions per desenvolupar

  • Treball de camp en projectes d’investigació relacionats amb cáncer de pulmó i EPOC crònica (selecció i reclutament de pacients, entrevistes, qüestionaris, processos de les mostres)
  • Citometría de fluxe
  • ELISA (Enzyme-Linked Immunosorbent Assay)
  • Maneig de base de dades.
  • Estadística
  • Redacció de memòries i documents anàlegs en relació amb l’evolució i el contingut del projecte d’investigació: articles originals, comunicacions a congressos, sol·licituds de projectes. 
  • Tasques de coordinació

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants (9 punts)d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una entrevista personal (1 punt).

Barem de mèrits i valoració

  • Experiència en investigació relacionada amb el lloc de feina: 0,25 punts per mes acreditat; no relacionada 0,1 punts per mes. Màxim 4.5 punts
  • Publicacions, comunicacions y projectes de investigació: Publicacions: 0,5 punts com primer o últim firmant, 0,25 para la resta. Comunicacions i projectes: 0,25 punts com primer o últim firmant, 0,1 par a la resta. Màxim 2 punts.
  • Altra titulació (llicenciatura, grau, màster, ingeriria tècnica o diplomatura), totes relacionades amb el lloc de feina: 1 punt per llicenciatura o màster; 0,5 punts més per ingeriria tècnica o diplomatura. Màxim 1 punt.
  • Idiomes: Certificat B de català: 0,5 punts; certificat C de català: 1 punt. Anglès: nivell mitjà 0,5 punts i 1 nivell superior. Màxim 1 punt.
  • Informàtica: Word, Excell, Programes d’estadística. Màxim 0,5 punts.

Entrevista personal

L’entrevista personal versarà sobre l’adequació dels coneixements de l’aspirant en relació al lloc de treball i podrà incloure una demostració pràctica d’aquests coneixements.

Pel que fa a la seva valoració en cap cas podrà superar un 10% de la puntuació total.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 2% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Disposició Addicional 11ª de la Llei 3/2007 de Función Pública de las Baleares y con l’Acord del Consell de Govern de 22 de febrer de 2008 (BOIB 1 de marzo de 2008)

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei “investigación en pacientes con enfermedad pulmonar obstructiva crònica y càncer de pulmón”, del qual és responsable com a investigador principal (IP) el Dr. Jaume Sauleda de  6 mesos, prorrogable en cas d’existència de crèdit.

Retribució: 9.988,49 euros bruts durant els 6 mesos .

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a info@caubet-cimera.es, referència llicenciat en medicina per el Dr. Sauleda.

Termini de presentació: 7 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació la puntuació amb la persona seleccionada.

Palma, 22 de juliol de 2014

La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas