Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL
Núm. 12342
Licitació contracte d'obres "Alineació carrer Pedregaret i millora de zona esportiva"
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Mancor de la Vall.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-intervenció.
c) Número d’expedient: 1/2014
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: alineació del carrer Es Predregaret, la creació d’una pista de skate a la zona restant de l’alineació del carrer i que actualment s’utilitza com aparcament, substitució del paviment de la zona de jocs infantils a la zona de la piscina pública, renovació total del paviment de la pista de tennis i el condicionament acústic del pavelló esportiu.
b) Lloc d’execució: Carrer es Pedregaret
c) Termini d’execució: 9 mesos
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent
b) Procediment: obert
4. Pressupost total: 344.232,09 €
Import sense IVA: 284.489,33 €
IVA: 59.742,76 €
5. Garanties:
a) Provisional: —
b) Definitiva: 5% de l’import de l’adjudicació, sense incloure l’IVA.
6. Obtenció de documentació i informació.
a) www.ajmancordelavall.net, perfil del contractant
b) Entitat: Ajuntament de Mancor de la Vall
c) Domicili: Plaça de l’Ajuntament, 1
d) Localitat i codi postal: Mancor de la Vall, 07312
e) Telèfon: 971501776
f) Fax: 971881700
7. Presentació de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 13 dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, en horari d’obertura al públic (de 8,00 a 14,00 h i els dimecres de 16 a 18.00 h) i si el darrer dia cau en diumenge fins el dilluns a les 14 h.
b) Documentació a presentar: L’establerta en el plec de clàusules administratives a la clàusula 8
c) Lloc de presentació: Ajuntament de Mancor de la Vall
d) Domicili: Plaça de l’Ajuntament, 1
e) Localitat i codi postal: Mancor de la Vall, 07312
9. Termini de presentació de l’oferta:
13 dies naturals des del dia següent a la publicació de l’anunci de licitació.
10. Despeses d’anuncis i de cartell
Seran a compte del contractista les despeses derivades dels anuncis de licitació i del cartell de l’obra.
11. Simultàniament, i d’acord amb el previst a l’article 188 de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals els plecs de condicions administratives particulars que han de regir el procediment d’adjudicació del contracte; en cas que es presentin al·legacions, quedarà suspesa la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions en els casos en que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions
Mancor de la Vall, 7 de juliol de 2014
El batle,
Juan Antonio Ripoll Campaner