Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CONSELL

Núm. 12609
Licitació de contracte "Pista coberta multifuncional"

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovat pel Ple de l’Ajuntament en sessió extraordinària urgent de dia 10 de juliol de 2014 el plec de clàusules administratives particulars que ha de regir el contracte d’obres de “Pista coberta multifuncional” mitjançant procediment obert, en base a l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic pel termini de deu dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB perquè puguin presentar-se reclamacions.

Si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions, en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Aquest anunci de licitació també es publica al perfil del contractant de l’òrgan de contractació, comptant però el termini de presentació d’ofertes a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB.

Simultàniament per mitjà del present anunci s’anuncia la licitació del contracte:

Model d'anunci: Annex II del Reial Decret 817/2009 de 8 de maig, pel qual es desenvolupa parcialment la Llei 30/2007 de 30 d’octubre de Contractes del Sector Públic.

1.- Entitat adjudicadora:

a).- Organisme: Ajuntament de Consell

b).- Dependència que tramita l'expedient: Secretaria de l'Ajuntament.

c).- Obtenció de documentació i informació:

1).- Entitat: Ajuntament de Consell.

2).- Domicili: Plaça Major, 3

3).- Localitat i codi postal: Consell, C.P.: 07330

4).- Telèfon: 971-622095

5).- Telefax: 971- 622536

6).- Correu electrònic: secretaria@ajconsell.net

7).- Data límit d'obtenció de documents i informació: fins al mateix dia que finalitzi la presentació de proposicions.

8).- Numero d’expedient: 03/2014

2.- Objecte del contracte:

a).- Tipus de contracte: Obres

b).- Descripció de l'objecte: És l'execució de les obres compreses en el projecte titulat “Pista coberta multifuncional”, redactat per l’enginyer  Sr. Pere Ventayol March.

c).- Lloc d'execució:  Aparcament del pavelló municipal C/ Son Boi 41 (Consell).

d).- Termini d’execució (mesos): Quatre mesos a contar des del dia següent al de l’acta de comprovació del replanteig.

e).- Admissió de pròrroga: S’admetrà la pròrroga previ informe favorable de la direcció facultativa de les obres.

i).- CPV: 45261000-4

3.- Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

a).- Tramitació: Ordinària.

b).- Procediment: Obert

c).- Criteris d’adjudicació:

1. Oferta econòmica (5 punts)

2. Millores tècniques- constructives (70 punts)

3. Millores valorables per fórmula (25 punts)

4.- Valor estimat del contracte: 289.153’95 euros

5.- Pressupost base de licitació:

Import IVA exclòs: 289.153’95 €

IVA (16%): 60.722’33 €

Total: 349.876’28 €

6.- Garantia definitiva: Un 5 % de l’import d’adjudicació exclòs l’Impost sobre el Valor Afegit.

7.- Requisits específics del contractista.

Les empreses podran acreditar indistintament la classificació o la solvència financera i professional exigides:

Classificació (grup, subgrup i categoria):  Grup C  Subgrups 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9  Categoria C

Solvència financera:

a) Acreditació del volum anual de negocis per import igual o superior al valor estimat del contracte.

b) Acreditació de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte

Solvència tècnica i professional:

La solvència tècnica i professional s'acreditarà pels següents mitjans.

a) Relació de les obres executades en el curs dels deu últims anys, avalada per certificats de bona execució per a les obres més importants; aquests certificats indicaran l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres i es precisarà si es van realitzar segons les regles per les quals es regeix la professió i es van portar normalment a bon terme.  S’haurà d’acreditar la realització de al menys una obra de similars característiques amb un pressupost igual o superior que l’objecte del present contracte.             

b) Declaració indicant els tècnics o les unitats tècniques, estiguin o no integrades en l'empresa, dels quals aquesta disposi per a l'execució de les obres, especialment els responsables del control de qualitat, acompanyada dels documents acreditatius corresponents.

c) Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per a l'execució de les obres, a la qual s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.

8.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a).- Data límit de presentació: 14.00 hores del vint-i-sisè dia natural següent comptador a partir de l’endemà de la data de publicació de l’anunci al BOIB.

b).- Documentació a presentar: L'especificada en el PCAP que regeix la contracta.

c).- Lloc de presentació:

1.- Entitat: Ajuntament de Consell.

2.- Domicili: Plaça Major, 3

3.- Localitat i codi postal: Consell, C.P. 07330.

4.- Direcció electrònica: secretaria@ajconsell.net

d).- Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Fins a l’adjudicació definitiva.

9.- Obertura de les ofertes:

a).- Entitat: Ajuntament de Consell.

b).- Domicili: Plaça Major, 3. Consell.

c).- Localitat: Consell

d).- Data: El segon dimarts posterior  al que finalitzi el termini de presentació de proposicions, la data i hora concretes es publicaran en el perfil del contractant de l’ajuntament.

10.- Despeses d'anuncis: A càrrec del contractista.

11.- Altres informacions: El pressupost de licitació no inclou els honoraris de direcció i redacció del projecte.

Consell, 10 de juliol de 2014.

El Batle.

Andreu Isern Pol