Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 12547
Sanitat.- Animals.- Expedient M106/13.- Notificació resolució
Versió PDF
Per no haver pogut esser efectuada la preceptiva notificació a la persona que a continuació es relaciona, pel present Edicte se li notifica que, en relació a l’expedient que es tramita a l’Area Delegada de Sanitat i Consum, amb el nº M106/13, segons infracció dels articles 42 i 47 de les OO.MM. per a la inserció dels animals de companyia a la societat urbana de 25-05-2009 vigent (publicada al BOIB nº 93 de data 27-06-2009), aquesta Batlía, mitjançant Decret nº 5033 de data 26 de març del 2014, ha acordat :
Ordenar al Sr. David Rodriguez Cortes, amb D.N.I. nº 43.117.334-Q , que en el termini de deu dies comptats a partir de la recepció de la present notificació, procedeixi a adoptar les mesures correctores que s’especifiquen en el mentat decret de Batlía nº 5033 de data 26 de març del 2014, així com apercebre al Sr. David Rodriguez Cortés, i pel cas que no complís el que se li ha ordenat en el termini assenyalat, de que podria decretar-se la retirada dels animals de l’actual ubicació, i essent responsable dels danys i perjudicis que poguessin ocasionar-se; tot i això sense perjudici del trasllat de les actuacions efectuades al jutjat corresponent, als efectes pertinents.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la vía administrativa, es pot presentar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99 de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciòs administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la avía contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de resposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article abans esmentat i els 45 i següents de laLLei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Palma, a 26 de Juny del 2014
La Cap del Departament
Rosa Llinas Bosch