Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 12293
Contractació obres xarxa de pluvials i sanejaments, tram c/ Sant Rafel ( entre el torrent i c/ Simó Tort) i tram C/ Sant Miquel ( entre el torrent i c/ Simó Tort ) de Manacor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

A)      

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: Ajuntament de Manacor

b) Dependència que tramita l'expedient: URBANISME I OBRES

 2. Objecte del contracte.

a) Descripció de l'objecte: Xarxa de pluvials i sanejament, pel que fa al tram del c/ Sant Rafel (entre el torrent i el c/ Simó Tort) i al tram del c/ Sant Miquel (entre el torrent i el c/ Simó Tort) de Manacor.

b) Termini d'execució: 3 mesos.

 3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.

a) tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert

c) Forma: en base a diversos criteris i que són els següents:

Els criteris que han de servir de fonament per a l'adjudicació del contracte quantificables mitjançant l’aplicació de fórmules i per ordre decreixent són els següents:

1-Valoració de l’oferta econòmica de 0 a 16 punts:

Aquests punts es repartiran de la següent manera:

0 Punts per les ofertes sense rebaixa.

16 punts per l’oferta més baixa

Les demés ofertes que facin rebaixa obtindran punts segons el següent criteri:

                                (Preu licitació – Preu oferta) x 16

punts = --------------------------------------------------------------------------

                                (Preu licitació – Preu de l’oferta més baixa)

 A l’objecte de calcular les baixes temeràries serà d’aplicació allò disposat a l’article 85 del Reglament general de la llei de contractes de les administracions públiques (RD 1098/2001, de 12 d’octubre).

 2-Ampliació del termini de garantia, fins a 4 punts: L’oferta que presenti la major ampliació del termini se li otorgarà els 4 punts, mentre que la resta d’ofertes se les asignarà els punts de forma proporcional a la millor oferta d’ampliació de termini. Als efectes de la devolució de l’aval que garanteix les obres s’entendrà que l’ampliació del termini de garantia ofertat s’extén a la totalitat de l’obra.

 En aplicació de la disposició addicional quarta, apartat segon del TRLCSP, tindran preferència en l’adjudicació, en el supòsit que es produeixi un empat entre licitadors des del punt de vista dels criteris objectius que serveixen de base per a l’adjudicació, les empreses que acreditin juntament amb la solvència tècnica les circumstàncies següents en els termes establerts en aquesta disposició, per l’ordre de preferència següent:

 1. Tenir en plantilla un nombre de treballadors discapacitats superior al 2 %.

Si no hi ha empreses que acreditin aquestes circumstàncies o si persisteix l’empat, l’adjudicatari se seleccionarà mitjançant un sorteig que es durà a terme en un acte públic.

 4. Pressupost base de licitació.

Valor estimat:     140.343,86 €

I.V.A.:                  29.472,21 €

Cost total:           169.816,07 €

 

 

5. Garantia.

Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació, IVA exclòs

 6. Obtenció de documentació i informació.

a) Entitat : Secretaria de l’Ajuntament  de Manacor

b) Domicili. Plaça convent s/núm.

c) Localitat i codi postal: Manacor, 07500

d) Telèfon: 971849100. Extensió 1212

e) Perfil del contractant Ajuntament de Manacor, www.manacor.org

f) En suport paper a la Papereria Muntaner, Via Alemanya, 20 de Manacor

 7. Requisits específics del contractista.

A)      La solvència financera s’ha d’acreditar mitjançant un informe d’institució financera

B)      La solvència tècnica de les empreses espanyoles, estrangeres membres de la Unió Europea o la resta d’empreses estrangeres es podrà acreditar per una relació de les obres executades en el curs dels cinc darrers anys, avalada per certificats de bona execució per a les més importants. Els certificats indicaran l’import, les dates i el lloc d’execució de les obres i es precisarà si es varen realitzar segons les regles  per les que es regeix la professió i es dugueren normalment a bon terme. S’entendrà que s’acredita la solvència tècnica si s’han executat  2 obres de característiques similars a la que és objecte de contratació, i al manco una és d’import igual o superior a la que és objecte de contratació.

 La solvència financera i tècnica podrà ser substituïda per tenir la classificació en vigor com a contractista d’obres de l’Estat Espanyol o de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el Grup E, subgrup 7 i categoria d).

 8. Presentació d’ofertes.

a) Termini de presentació: 26 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació d'aquest anunci en el BOIB. En el cas que es presentessin al·legacions al present Plec de clàusules administratives es suspendrà la licitació així com el termini per a la presentació de proposicions, en el supòsit en que sia necessari per resoldre la qüestió plantejada i el que quedi del davantdit termini es tornarà a comptar a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

b) Documentació a presentar: la requerida al plec de clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Registre General de l’Ajuntament de Manacor.

 9. Obertura documentació administrativa i oferta econòmica.

a) Entitat: Ajuntament de Manacor

b) Domicili: Plaça convent s/núm.

c) Localitat: Manacor

d) Obertura documentació administrativa (sobre “A”): a les 11:00 hores del dia 14 d’agost de 2014.

e) Obertura criteri 2 (sobre “B”): tindrà lloc el setè dia natural, comptat a partir del dia d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) a les 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou). En el supòsit de coincidir amb dia inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.

 B)

Es sotmet a informació pública el plec de clàusules administratives que ha de regir la contractació de les obres de: Xarxa de pluvials i sanejament, pel que fa al tram del c/ Sant Rafel (entre el torrent i el c/ Simó Tort) i al tram del c/ Sant Miquel (entre el torrent i el c/ Simó Tort) de Manacor, mitjançant procediment obert, tramitació ordinària i selecció de l’adjudicatari en funció de diversos criteris, per un termini de 10 dies naturals en compliment de l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de Règim Local de les Illes Balears, amb caràcter simultani a  l’obertura del procediment de licitació.

 Manacor, 30 de juny de 2014

 El batle, per delegació de firma (Decret 4807/2011) 1a tinenta de batle i delegada

Catalina Riera Mascaró