Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 12352
Requeriment de millora d'oferiment de donació de caseta de fusta.
Versió PDF
Intentada sense efecte la notificació per correu certificat amb justificant de recepció, i no havent-se pogut efectuar per ignorar-se el domicili o no haver-se trobat en el mateix a Marcel Peter Franke, es procedeix, en compliment del que estableix l´article 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d´anuncis de l’Ajuntament d’Alaró del següent:
“Assumpte: Requeriment de millora d’oferiment de donació de caseta de fusta.
(exp. núm. 6548-2012).
Vist el seu escrit de 26 de setembre de 2013 (registre d’entrada núm. 5200, de 08.10.2013).
Atès allò que preveu l’article 12 del Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, reglament de béns de les entitats locals, respecte l’adquisició de béns per donació amb condicions.
D’ordre del Batle, i d’acord amb el que disposa l’art. 671 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, se’l requereix perquè en un termini de 10 dies, comptat a partir del següent al del rebut d’aquesta comunicació, comuniqui o respongui, per escrit, la seva resposta a la següent pregunta:
¿ Mantén la seva oferta de donació de la caseta de fusta entenent que vostè es fa càrrec del seu desmuntatge, trasllat i muntatge a la nova ubicació (zona posterior del parc verd) ?.
Si no s’atèn aquest requeriment, es considerarà que desisteix de la seva proposta”
Cosa que es fa pública per al seu coneixement, compliment i efectes
Alaró, 4 de juliol de 2014
El Secretari,
Jaume Nadal Bestard