Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 11815
informació pública plec clàusules contracte serveis de festes de sant roc 2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Informació pública del plec de clàusules del contracte de serveis d’activitats i actuacions de les festes de Sant Roc de 2014, 
amb simultània convocatòria de presentació de proposicions

         Aprovat per acord de la Junta de govern local d’1 de juliol de 2014, el plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que han de regir la licitació i el contracte dels serveis d’activitats i actuacions de les festes patronals de Sant Roc de 2014 (dies 9, 10, 11, 12, 14, 15 i 16 d’agost) i servei per a la Fira Gremial 2014 (dies 3, 4 i 5 d’octubre), i l’obertura del procediment d’adjudicació, el plec s’exposa al públic per termini de deu dies naturals, comptat a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), per tal que s’hi puguin presentar reclamacions.
        Simultàniament s’anuncia la licitació, amb les condicions i d’acord amb allò que preveu l’art. 188,3 de la Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: Ajuntament d'Alaró, Junta de govern local.

b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria.

c) Número d'expedient: 3274-2014.

2. Objecte del contracte.

a) Descripció de l'objecte: serveis d’activitats i actuacions de les festes patronals de Sant Roc, dies 9, 10, 11, 12, 14, 15 i 16 d’agost de 2014: actuacions musicals, generadors d’electricitat, festa de l’espuma, equips de so i de llum, microfonia, etc.
Muntatge d’una estructura de “truss” per a la Fira Gremial (dies 3, 4 i 5 d’octubre de 2014)

b) Llocs d'execució: Pl. de la Vila, Pl. del Rosari i Camp d’esports; i Avda. de la Constitució (Fira Gremial)

c) Termini d'execució: del 9 al 16 d’agost de 2014, ambdós incl.; i del 3 al 5 d’octubre de 2014 (Fira Gremial) 

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: diversos criteris d’adjudicació: millores en la prestació dels serveis i menor preu ofertat.

4. Pressupost total:  27.225 €

Import sense IVA:  22.500 €

IVA (21%):  4.725 €

5. Garanties.

Provisional: - (no se’n fixa)

Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació (IVA exclòs)

6. Obtenció de documentació i informació.

a) www.ajalaro.net, “perfil del contractant”

b) Entitat: Ajuntament d'Alaró.

c) Domicili: C/ Petit, núm. 1

d) Localitat i codi postal: Alaró, 07340

e) Telèfon: (971) 510000

f) Fax: (971) 510001

 

7. Requisits mínims de solvència dels licitadors i forma d’acreditar-los.

a) Econòmica i financera: apartat a) de l’art. 75 del text refós de la Llei de contractes del sector públic (RDL 3/2011, de 14 de novembre) i apartats b) o c).

b) Tècnica: apartat a) de l’art. 78 del RDL 3/2011 i un altre qualsevol dels restants apartats de dit article.

8. Presentació de sol•licituds de participació i documentació a presentar.

a) Data límit de presentació: quinze dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB

b) Documentació a presentar: (clàusula 13 del plec).

c) Lloc de presentació:

    1a. Entitat: Ajuntament d'Alaró.

    2a. Domicili: C/ Petit, núm. 1.

    3a. Localitat i horari de presentació: Alaró, de 9 a 14 h.

9. Admissió de variants.

Es prendran en consideració les millores indicades a la clàusula 14 del plec.

10. Criteris de valoració de les ofertes.

- Millores (unicament d’entre les indicades a la clàusula 14); criteri objectiu; fins a 17 punts.

- Rebaixa del preu; criteri objectiu; fins a 5 punts.

11. Obertura de les ofertes.

    L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el dia hàbil següent al de la finalització del termini del presentació. A les 13 hores, a la Sala d’actes de la Casa Consistorial.

12. Despeses d'anuncis.

Seran a compte del contractista les despeses derivades dels anuncis a butlletins oficials, per un import màxim de 750 €.

13. Suspensió del procediment de licitació.

Si dins el termini d’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques, de deu dies naturals, es produeixen reclamacions contra el plec, es suspendrà la licitació, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Alaró, 1 de juliol de 2014.

El Batle,

Joan Simonet Pons