Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 12109
Resolució del director general del Servei de Salut de 24 de juny de 2014 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, un lloc de cap de grup de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals dels Serveis Centrals del Servei de Salut

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificar per l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB núm. 11/2013, de gener) pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat i d’acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny), dict la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública d’un lloc de cap de grup de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears, d’acord amb les especificacions següents:

1) Requisits

Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits que s’avaluaran (s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria)

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1 - 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2- 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):

- Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 19- 0,20 punts per cada mes complet.

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 19- 0,15 punts per cada mes complet.

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 19- 0,10 punts per cada mes complet.

- Altres experiències professionals relacionades amb el lloc al qual s’opta, sempre que no es corresponguin als serveis prestats en alguna de les categories necessàries per ocupar el lloc convocat ni a l’ocupació de llocs de direcció (màxim 20 punts)  - 0,10 punts per cada mes complet.

c) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):

- Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent o discent en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades relatius a: funcionament, organització i gestió d’equips humans, relacions amb subcontractistes i proveïdors, equips d’electromedicina  i alta tecnologia sanitària, obres i subministraments, SAP de gestió de facturació i pressupostos, ofimàtica i qualsevol un altre relacionat amb el lloc al que s'opta   - 0,10 punts.

Els criteris que els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos i les jornades han de complir per ser valorats són els següents:

- Han d’estar organitzats o impartits per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En el cas que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic de conformitat amb l’article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada n’ha d’acreditar aquesta condició.

- Han d’estar organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé han d’estar acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

- Han de ser realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i han d’estar organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

d) Certificats oficials de coneixements generals de llengua catalana (màxim 5 punts).

Dins aquest subapartat, es valoren els certificats oficials de coneixements generals de llengua catalana, expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears (antiga Direcció General de Política Lingüística), següents:

  • Certificat de nivell A2 (0,5 punts).
  • Certificat de nivell B1 (1 punt).
  • Certificat de nivell B2 (2 punts).
  • Certificat de nivell C1 (3 punts).
  • Certificat de nivell C2 (4 punts).
  • Certificat LA de coneixements de llenguatge administratiu (1 punt).

Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA), en què la puntuació s’acumula a la d’un altre certificat que s’aporti. En el cas que hi hagi dubtes sobre la validesa d’algun certificat o sobre la puntuació que cal atorgar-hi, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears.

3) Característiques del lloc convocat

La persona que obtingui la plaça tendrà la dependència —orgànica i funcional— i acomplirà les funcions pròpies d’un cap de grup de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals dels Serveis Centrals del Servei de Salut, entre les quals les següents:

a) Coordinació i delegació documental del diferents oficis emesos per gerències i proveïdors.

b) Seguiment documental de la tramitació administrativa i respondre els oficis.

c) Recepció i tramitació de factures en coordinació dels tècnics de la sotsdirecció.

d) Reportar les incidències, priorització dels treballs i gestió interna documental.

4) Documentació

Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) Tràmit de sol·licitud

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució de convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Adreçada a l’òrgan convocant, s’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6) Comissió de Selecció

President: José Pastor Palenzuela

Vocals:      Antonio Fuster Miró

                 Magdalena Ramis Cañellas

                 Mercedes Vila Amengual

Secretària: M. Luisa Mateu Bennàssar

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, se’n nomenarà un nou integrant.

 

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

Palma, 24 de juny de 2014

El director general
Per delegació de signatura de la consellera d’Interior
(BOIB 47/2008 i BOIB 60/2008)
Miquel Tomàs Gelabert