Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 12108
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 de juny de 2014 per la qual es modifica la denominació dels llocs de treball de coordinador d’Urgències i de cap de Unitat d’Urgències
Versió PDF
Antecedents
1. Els comandaments intermedis d’urgències d’atenció especialitzada del subgrup A1, vigents en el moment de les transferències de l’INSALUD, es denominen “coordinador d’Urgències” i “cap de Unitat d’Urgències”.
2. Els requisits per ocupar aquests llocs de treball i el mode de provisió s’estableixen en els actes administratius següents:
Resolució de 20 de febrer de 1990 de la Direcció General de Recursos Humans, Subministraments i Instal·lacions del Ministeri de Sanitat i Consum sobre procediment de tramitació dels nomenaments per a determinats llocs de treball de les institucions sanitàries.
Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de Mesa Sectorial de Sanitat pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig), modificat per l’Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB núm. 11/2013, de 22 de gener).
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 de maig de 2011 per la qual es dicten instruccions per a l’aplicació de l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny).
3. Per organitzar els seus centres hospitalaris, el Servei de Salut de les Illes Balears considera més adequat canviar la denominació d’ambdós llocs de treball.
4. El director general del Servei de Salut té delegada la competència per dictar aquesta resolució, d’acord amb el punt 2.z de la Resolució de la consellera d’Interior de 31 de març de 2008 de delegació de competències en matèria de personal estatutari (BOIB núm. 47/2008, de 8 d’abril, i la Resolució de correcció d’errors publicada en el BOIB núm. 60/2008, de 3 de maig).
Per tot això, dict la següent
Resolució
Modificar la denominació del lloc de comandament intermedi “coordinador d’Urgències”, que passa a anomenar-se “cap de Servei d’Urgències”.
Modificar la denominació del lloc de comandament intermedi “cap de Unitat d’Urgències”, que passa a anomenar-se “cap de Secció d’Urgències”.
Establir que aquesta resolució suposa modificar la plantilla orgànica autoritzada de les gerències d’atenció especialitzada a fi d’adequar-les a la nova denominació de les direccions dels centres amb règim jurídic de personal estatutari.
Decretar que aquesta resolució té efecte des de l’endemà d’haver estat publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, de conformitat amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.
Palma, 23 de juny de 2014
El director general
Per delegació de la consellera d'Interior (BOIB 60/2008)
Miquel Tomàs Gelabert