Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 11478
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Convocatòria pública per a la provisió temporal en comissió de serveis pel sistema de lliure designació del lloc de treball d’ajudant de cerimonial

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 10.754 de 19  de juny de 2014, va acordar el següent:

Convocar pel sistema de LLIURE DESIGNACIÓ en comissió de serveis, el lloc de treball que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d’acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s’indiquen a continuació:

1.- AJUDANT DE CERIMONIAL

CODI: F30700100

NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 1

ES/SUB/CLASSE: Tots els Cossos, Escales i Subescales dels grups als quals està adscrit, excepte docents i sanitaris.

REQUISITS:

  • Ser personal funcionari de carrera del Grup C2 de totes les Administracions de les Illes Balears.

Durada

La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:

  1. Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.
  2. En el termini màxim d’un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l’òrgan competent  en contra, es podrà prorrogar per un altre any.
  3. Quan cessin les raons d’urgència i necessitat inajornable que la motivaren.
  4. En cas de supressió o amortització del lloc de treball.

La limitació temporal prevista a l’apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.

Publicitat

Aquesta convocatòria es publicarà a la intranet de l’Ajuntament. A més a més, en el cas que el lloc de treball sigui susceptible de ser ocupat per personal d’altres administracions públiques diferents a l’administració d’aquest Ajuntament, es publicarà a la pàgina web http://www.palma.es

Requisits dels aspirants

Per poder participar en aquesta convocatòria, el personal interessat ha de reunir la condició de funcionari o funcionària de carrera en actiu a alguna de les administracions públiques a què, en cada cas, el lloc de treball es trobi obert; i  a més a més, la resta de requisits d’ocupació que, per a cada lloc de treball convocat, prevegi la Relació de Llocs de Treball d’aquest Ajuntament, i que s’han indicat a la present convocatòria.

Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de feina de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.

Sol·licituds i termini de presentació

Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d’aquest Ajuntament. Així mateix adjuntaran el seu currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics; l’administració podrà en qualsevol moment exigir o comprovar l’acreditació del mèrits al·legats. Tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

El termini de presentació de sol·licituds serà de set dies hàbils comptats a partir de l’endemà que es publiqui la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Resolució i publicació

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament de Personal dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d’acord amb l’informe emès per l’òrgan al que es trobi adscrit el lloc de treball convocat, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap dels aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Aquesta resolució es publicarà així mateix en la intranet municipal, i en la pàgina web esmentada, si s’escau.

Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l’òrgan competent un nou candidat d’entre els aspirants.

Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 20 de juny de 2014

El cap de departament de Personal

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 15/03/2014)

Juan García Lliteras