Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS
Núm. 11305
Notificació per edictes als efectes de l’article 59,5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú de l’acord de la Comissió Insular de Patrimoni Històric de dia 15 d’abril de 2014 (exp. 25/12)
Versió PDF
De conformitat amb el que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es procedeix mitjançant aquesta publicació a la formal notificació per edictes a Tonic SL del següent acord:
A la sessió del dia 15 d’abril de 2014, la Comissió Insular de Patrimoni Històric de Mallorca, va acordar, entre d’altres, el següent:
“
Núm. d’ordre: A.2
Expedient: 25/12
Interessat: AJUNTAMENT DE FELANITX
Promotor: ESTEVE PUJOL COLOM
Objecte: PROJECTE CONSTRUCCIÓ HABITATGE UNIFAMILIAR AÏLLAT I GARATGE (MODIFICACIONS DE PROJECTE – NOVA PROPOSTA)
Emplaçament: C/ CIUTAT DE SETTE, 3 C/ ARXIDUC LLUIS SALVADOR, 12 – URBANITZACIÓ SA PUNTA (PORTO COLOM)
Municipi: FELANITX
Autoritzar les modificacions del projecte presentat (COAIB visat núm. 11/05553/13 de 21.10.2013) de conformitat amb l’establert als art. 26, 37.1, 40, 41 i Títol III de la Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears, amb les següents prescripcions:
- Els vehicles no poden circular per damunt de tot l’àmbit inclòs dins la delimitació del BIC (monument).
- Supervisió de la fase de neteja i excavació de fonamentació del garatge per part d’un tècnic competent (arqueòleg) designat pel promotor i que aquest ha de comunicar al Servei de Patrimoni Històric del Consell de Mallorca abans de l’inici de la obra.
- En cas de localitzar-se restes visibles en superfície o es produeixi afectació a l’aljub o altre estructura en l’excavació de la fonamentació del garatge, s’ha de comunicar al Servei de Patrimoni Històric que valorarà la necessitat de plantejar mesures de protecció o modificar el projecte arquitectònic, si s’escau.
Els objectes que es puguin obtenir fruit d’aquesta intervenció, degudament inventariats i catalogats, amb identificació del context del qual procedeixen, i la memòria preliminar, s’han de dipositar al Museu de Mallorca, en compliment de l’establert a l’article 53.1 de la Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears, i l’article 16 del Decret 14/2011, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el reglament d’intervencions arqueològiques i paleontològiques de les Illes Balears.
El termini per fer efectiu el lliurament és d’un any, a partir de la data de finalització de la intervenció, en els termes disposats en l’article 16.2 a) del Decret 14/2011, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el reglament d’intervencions arqueològiques i paleontològiques de les Illes Balears. Si no es pot complir aquest termini per causa justificada, se n’haurà de sol·licitar per escrit un dipòsit temporal per un temps màxim d’un any a la Comissió Insular de Patrimoni Històric.
Així mateix, s’hauran de complir la resta de determinacions contingudes a la Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears, i al Decret 14/2011, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el reglament d’intervencions arqueològiques i paleontològiques de les Illes Balears.
Aquest acord s’ha de comunicar, per al seu coneixement, al Museu de Mallorca, a la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears i a la Delegació del Govern de Mallorca, en compliment de l’article 6,4 del Decret 14/2011, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el reglament d’intervencions arqueològiques i paleontològiques de les Illes Balears.”
Sense perjudici que aquest projecte s’ajusti a les normes dictades en matèria urbanística.
El trasllat d’aquest acord es fa a reserva de l’aprovació de l’Acta.
Contra aquest acord, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar el RECURS D’ALÇADA davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d’UN MES, comptador a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació.
Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant del jutjat contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la notificació de la desestimació de l’esmentat recurs.
Un cop transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs sense que s’hagi notificat la resolució, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, contra la desestimació presumpta del recurs d’alçada, sense limitació temporal, mentre no hi hagi resolució expressa.
No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Palma, 11 de juny de 2014
La secretaria delegadade la Comissió Insular de Patrimoni Històric
Serafina Munar Gregorio