Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 11321
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques per la qual es fan públiques les bases comunes del concurs ordinari i les convocatòries específiques per proveir llocs de treball reservats a personal funcionari d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’article 92 bis. 6 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, en la redacció que en fa l’apartat 25 de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l’Administració local, pel que fa a les formes de provisió de llocs de treball reservats a funcionaris de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, estableix que hi haurà dos concursos anuals, el concurs ordinari i el concurs unitari.

Pel que fa al concurs ordinari, preveu que les corporacions locals amb llocs vacants n’han d’aprovar les bases, d’acord amb el model de convocatòria i les bases comunes que s’aprovin en el reial decret que preveu el mateix article. També correspon a les corporacions locals efectuar les convocatòries i remetre-les a la comunitat autònoma corresponent perquè les publiquin simultàniament en els diaris oficials.

D’acord amb la disposició final sisena, la Llei 27/2013 va entrar en vigor el dia 31 de desembre de 2013.

No obstant això, el 4 de març de 2014 el Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques va emetre una nota explicativa de la reforma local. En aquesta nota, en referència al concurs ordinari corresponent a enguany, es fa constar que la regulació que estableix l’article 92 bis. 6 exigeix un desenvolupament reglamentari per poder ser aplicada, ja que estableix un nou percentatge dels mèrits generals, autonòmics i específics, que determina les puntuacions que regulen aquests mèrits en els concursos.

Igualment, la nota continua explicant que hi ha corporacions locals en diverses comunitats autònomes que ja han aprovat les bases del concurs ordinari de 2014 i que, per tant, han iniciat el procediment del concurs abans d’entrar en vigor la Llei de racionalització i sostenibilitat de l’Administració local, i d’acord amb la normativa vigent en el moment d’aprovar-les.

En aquest sentit, la disposició transitòria setena de la Llei de racionalització i sostenibilitat de l’Administració local estableix que els procediments administratius referits a funcionaris de l’Administració local amb habilitació de caràcter estatal iniciats abans d’entrar en vigor aquesta Llei continuaran la tramitació i es resoldran d’acord amb la normativa vigent en el moment d’iniciar-los.

D’acord amb la normativa esmentada, i segons la nota informativa, atès que el procediment del concurs ordinari de 2014 s’inicia amb l’aprovació de les bases corresponents per part de les corporacions locals, la qual cosa ja han fet abans d’entrar en vigor la Llei 27/2013, i tenint en compte que el règim jurídic aplicable al concurs ordinari de 2014 no pot ser diferent, segons si les corporacions han aprovat les bases abans o després d’entrar en vigor la Llei 27/2013, el Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques considera que el concurs ordinari de 2014 ha de regular-se en tots els casos d’acord amb la normativa vigent abans d’entrar en vigor la Llei 27/2013.

En conseqüència, si aplicam aquest criteri, és procedent aplicar la normativa vigent fins que va entrar en vigor la Llei 27/2013 esmentada.

L’article 12 del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de treball reservats a funcionaris de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, estableix que aquests llocs de treball s’han de proveir mitjançant un concurs ordinari de mèrits, convocat amb caràcter anual per les corporacions locals i publicat simultàniament per l’òrgan competent de les comunitats autònomes.

Amb caràcter subsidiari, el Ministeri d’Administracions Públiques convoca amb la mateixa periodicitat un concurs unitari en cada subescala per proveir els llocs de treball a què fa referència l’article 25 del Reial decret 1732/1994.

L’Ordre de 10 d’agost de 1994 va establir les normes sobre concursos de provisió de llocs reservats a funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional. I mitjançant l’Ordre de 8 de setembre de 1994, es va aprovar el model de convocatòria conjunta i les bases comunes que han de regir els concursos ordinaris per proveir llocs de treball reservats a funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional.

L'article 9. a del Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atribueix l'exercici de la competència en matèria de personal funcionari d’Administració local amb  habilitació de caràcter nacional a la Conselleria d'Administracions Públiques, mitjançant la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Publicar les bases comunes del concurs ordinari (annex I) i les convocatòries específiques que han efectuat les corporacions locals (annex II) de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per proveir llocs de treball vacants reservats a personal funcionari de l’Administració local amb habilitació de caràcter estatal que s’inclouen a continuació, així com els models de sol•licitud per participar en el concurs (annexos III i IV).

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució -que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà que s’hagi publicat, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Marratxí, 5 de juny de 2014

La consellera
Maria Núria Riera Martos

 

ANNEX I

Bases comunes del concurs ordinari 2014 per a la provisió de llocs de treball reservats a personal funcionari de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional

D’acord amb el que preveuen el Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, de provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional; l’Ordre de 10 d’agost de 1994 per la qual es dicten normes sobre concursos de provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, i l’Ordre de 8 de setembre de 1994, que aprova el model de convocatòria conjunta i les bases comunes que han de regir els concursos ordinaris per a la provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis ha resolt fer públiques les convocatòries de concurs ordinari per a la provisió de llocs de treball vacants en les corporacions locals d’aquesta comunitat autònoma, reservats a funcionaris de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, amb subjecció a les bases que s’exposen a continuació.

1. Llocs de treball

S’ofereixen en aquest concurs els llocs de treball vacants reservats a funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional en les corporacions locals que han efectuat la convocatòria corresponent (annex II).

2. Participació

1. Els funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional poden concursar als llocs de treball que, segons la classificació, corresponguin a la subescala i categoria a què pertanyen. Així mateix, els funcionaris que no estan integrats en les subescales actuals i que pertanyen als extingits cossos nacionals de secretaris, interventors i dipositaris d’Administració local a què es refereix la disposició transitòria primera del Reial decret 1174/1987, de 18 de setembre, poden concursar als llocs de treball que s’ofereixen en els termes següents:

— Els secretaris de primera, a llocs de treball reservats a la subescala de secretaria, categoria superior.

— Els secretaris de segona, a llocs de treball reservats a la subescala de secretaria, categoria d’entrada.

— Els secretaris de tercera, a llocs de treball reservats a la subescala de secretaria intervenció.

— Els secretaris d’ajuntaments “per extingir”, a secretaries d’ajuntaments amb població no superior als 2.000 habitants.

— Els interventors, a llocs de treball reservats a la subescala d’intervenció tresoreria, categoria superior, però únicament a llocs d’intervenció.

— Els dipositaris, a llocs de treball reservats a la subescala d’intervenció tresoreria, però únicament a llocs de tresoreria.

2. No poden concursar:

a) Els funcionaris inhabilitats i els suspesos en virtut de sentència o resolució administrativa fermes, si no ha transcorregut el temps que s’hi determina.

b) Els funcionaris destituïts a què es refereix l’article 148.5 del Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, aprovat pel Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, durant el període en el qual s’estén la destitució.

c) Els funcionaris en les situacions d’excedència voluntària per interès particular o per agrupació familiar, si no ha transcorregut el termini de dos anys des que passaren a aquesta situació.

d) Els funcionaris que no tenguin una permanència de dos anys en la darrera destinació obtinguda amb caràcter definitiu en qualsevol administració pública, llevat que concursin a llocs de la mateixa corporació reservats a la seva subescala i categoria o que es trobin en els supòsits de l’article 20.1 f de la Llei de mesures per a la reforma de la funció pública.

3. Documentació i termini per participar

1. En el termini de quinze dies naturals a partir de la publicació conjunta del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, els funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional que hi vulguin prendre part han de trametre a la corporació local a la qual concursin la documentació següent:

— Sol·licitud de participació amb declaració jurada en què consti que no es troba sotmès a cap de les circumstàncies a què es refereix la base 2.2 de la convocatòria (segons el model de l’annex III).

— Documentació acreditativa del coneixement de la llengua, si cal, i dels mèrits de determinació autonòmica, d’acord amb el que estableix la base 4 d’aquest annex, i també, si escau, dels mèrits específics de cada lloc de treball (segons el model de l’annex III, dors).

2. Les persones que concursen a dos o més llocs de treball han de presentar la sol•licitud i la documentació acreditativa del coneixement de la llengua, si cal, i també la dels mèrits de determinació autonòmica i dels específics en totes les corporacions en les quals sol•licitin llocs de treball. Així mateix, les persones que concursin a dos o més llocs han de presentar en idèntic termini de 15 dies naturals una llista amb l’ordre de prelació d’adjudicacions (segons el model de l’annex IV), davant la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis de la Conselleria d’Administracions Públiques (c/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n, 07141 Marratxí). L’ordre de prelació ha de ser únic i comprensiu de la totalitat de llocs sol•licitats, i també únic si es concursa a una o diverses subescales i categories. La formulació de l’ordre de prelació, l’únic objecte del qual és evitar l’adjudicació simultània de diversos llocs de treball a un mateix concursant, no ha de substituir la sol·licitud de participació adreçada a cada corporació local.

3. La sol·licitud de participació i el full de prelació d’adjudicacions s’han de presentar d’acord amb els models que s’adjunten en els annexos III i IV.

4. Els requisits exigits, com també els mèrits al·legats, s’han de complir en la data d’aquesta Resolució.

4. Coneixement de la llengua catalana

(Llei 9/2012, de 19 de juliol) i mèrits de determinació autonòmica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (Decret 75/1994, de 26 de maig, modificat pel Decret 48/2013, de 18 d’octubre)

1. Coneixement de la llengua catalana:

— D’acord amb l’apartat 9 de l’article únic de la Llei 9/2012, que afegeix una disposició addicional (la dotzena) a la Llei 3/2007, els concursants no han d’acreditar, amb caràcter general, el requisit de coneixement de la llengua catalana.

— No obstant això, l’entitat local pot exigir el requisit de coneixement d’un nivell determinat de la llengua catalana si, ateses les característiques especials de les funcions del lloc de treball, és imprescindible i així consta en la relació de llocs de treball o, si la corporació no disposa d’aquest instrument, ho ha aprovat l’òrgan competent. En aquest cas els concursants han d’aportar el certificat acreditatiu del nivell requerit per la corporació local.

— Amb caràcter general, l’acreditació d’un nivell de català serà mèrit de consideració necessària, d’acord amb l’article 9 de la Llei 9/2012. També serà considerada mèrit l’acreditació de nivells superiors al que s’exigeixi, si escau, com a requisit del lloc.

2. Valoració d’aquests mèrits de determinació autonòmica:

2.a Coneixement de la llengua catalana, amb un màxim d’1,50 punts:

— Certificat de coneixement de llenguatge administratiu (certificat E): 0,25 punts

— Certificat de nivell C2 o equivalent: 1,25 punts

— Certificat de nivell C1 o equivalent: 1 punt

— Certificat de nivell B2 o equivalent: 0,75 punts

— Certificat de nivell B1 o equivalent: 0,50 punts

— Certificat de nivell A2 o equivalent: 0,25 punts

— Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s’acrediti, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s’acumularà a la de l’altre certificat que s’acrediti. Amb relació als llocs de treball amb requisit de coneixements de llengua catalana, es valoraran els certificats de nivell superior a l’exigit com a requisit.

2.b Assistència a cursos, seminaris i jornades sobre l’organització territorial de les Illes Balears i la normativa autonòmica, fins a un màxim d’1,50 punts. Aquesta puntuació s’ha de distribuir d’acord amb el sistema de valoració establert en la Resolució del president de l’Escola Balear d’Administració Pública d’11 d’agost de 2005.

3. La justificació dels mèrits ressenyats s’ha de dur a terme davant cada entitat local mitjançant l’aportació de la documentació següent:

3.a Coneixement de la llengua catalana: títol, diploma o certificat expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, per l’Escola Balear d’Administració Pública o títols, diplomes o certificats equivalents. En cas de dubte sobre les equivalències, s’ha de sol·licitar un informe al Departament de Llengua de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.

3.b Cursos, seminaris i jornades: certificat expedit pel centre o la institució que els hagi organitzat, degudament homologat per l’Escola Balear d’Administració Pública.

4. A aquests efectes, únicament s’han de tenir en compte els mèrits que s’acreditin amb referència a la data en què es publiqui la convocatòria conjunta del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5. Les entitats locals, mitjançant els barems de mèrits específics, poden incrementar la puntuació assignada als mèrits regulats en aquest Decret.

5. Mèrits específics

Els mèrits específics per a cada lloc de treball són els que es detallen en l’annex II.

6. Tribunal de valoració

D’acord amb l’article 21.1 del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, el president del tribunal de valoració ha de ser el de la corporació o un membre d’aquesta en el qual hagi delegat.

7. Valoració de mèrits

1. El tribunal de valoració ha de comprovar si concorren en els concursants els requisits que figuren en la convocatòria i n’ha d’excloure els qui no els compleixin. A continuació, ha de puntuar els mèrits, en relació amb els no exclosos, de la manera següent:

— Mèrits generals, fins a un màxim de 19,50 punts, segons la relació individualitzada de mèrits generals dels habilitats de caràcter estatal aprovada i publicada en la data d’aquesta Resolució (<http://www.caib.es>); no és possible l’acreditació addicional per part dels concursants ni la valoració diferent per part del tribunal.

— Mèrits específics, fins a un total de 7,50 punts.

— Mèrits de determinació autonòmica, fins a un total de 3 punts, segons la documentació acreditativa aportada pels concursants.

— Pel que fa als llocs de treball que no tenen barems de mèrits específics, el tribunal ha d’assignar únicament la puntuació dels mèrits generals i dels de determinació autonòmica.

2. El tribunal pot fer, si ho preveu la convocatòria específica respectiva, una entrevista al concursant o als concursants que consideri convenients, per a la concreció dels mèrits específics o de determinació autonòmica. El tribunal ha de notificar la data, el lloc i l’hora de l’entrevista a les persones interessades, amb sis dies d’antelació com a mínim.

3. En cas d’empat entre dos o més concursants en la puntuació final de mèrits, el tribunal ha de donar prioritat en la proposta d’adjudicació a qui hagi obtingut més puntuació per mèrits específics. Si es manté l’empat, es decidirà a favor de qui tengui la puntuació més alta en els mèrits de determinació autonòmica. Si després d’això encara es manté l’empat, la prioritat serà a favor de qui tengui més puntuació en els mèrits generals en els apartats a, b, c, d i e, en aquest ordre, de l’article 15.1 del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol. En darrera instància l’empat s’ha de resoldre d’acord amb l’ordre de prelació en el procés selectiu.

8. Proposta de resolució

Quan el tribunal hagi determinat la relació de persones excloses i la puntuació final dels concursants, ha d’elevar a la corporació la proposta de resolució, que ha de comprendre tots els concursants no exclosos i les seves puntuacions ordenades de major a menor, com també una relació fonamentada de les persones excloses.

9. Resolució

1. El president de la corporació ha de resoldre el concurs d’acord amb la proposta formulada pel tribunal de valoració.

2. Aquesta resolució ha de ser motivada respecte del compliment de les normes reglamentàries i de les bases de convocatòria. En tot cas, s’han d’acreditar, com a fonaments de la resolució adoptada, l’observança del procediment degut i la valoració final dels mèrits dels candidats i ha de comprendre, per ordre de puntuació, la totalitat dels concursants no exclosos.

3. La resolució del concurs s’ha de trametre a la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis de la Conselleria d’Administracions Públiques en els trenta dies naturals següents a la data d’acabament del termini de presentació de sol•licituds.

10. Coordinació de nomenaments

La Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, un cop transcorregut el termini a què es refereix la base anterior, ha de coordinar les resolucions rebudes que coincideixin en un mateix concursant, amb l’adjudicació final dels llocs, tenint en compte l’ordre formulat per les persones interessades en el full de prelació i la puntuació obtinguda en cadascun dels llocs afectats.

11. Formalització de nomenaments

1. D’acord amb el resultat de la coordinació, en els casos d’adjudicacions múltiples, i amb les resolucions de les corporacions en els casos restants, la Conselleria d’Administracions Públiques ha de formalitzar els nomenaments i publicar-los en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en el termini d’un mes.

2. La Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis ha de traslladar la publicació al Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques per publicar-la en el Butlletí Oficial de l’Estat.

12. Termini de presa de possessió

1. El termini de presa de possessió en les destinacions obtingudes en el concurs és de tres dies hàbils si es tracta de llocs de treball de la mateixa localitat, o d’un mes si es tracta de la primera destinació o de llocs de treball en una localitat diferent.

2. Aquest termini comença a comptar l’endemà del cessament, que ha d’efectuar-se en els tres dies hàbils següents a la publicació dels corresponents nomenaments en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si la destinació obtinguda comporta el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió s’ha de computar des d’aquesta publicació.

3. El còmput de terminis de presa de possessió s’inicia quan finalitzin els permisos o les llicències que, si escau, hagin estat concedits a les persones interessades.

4. Per necessitats del servei, mitjançant un acord dels presidents de les corporacions en què el concursant hagi de cessar i prendre possessió, es pot ajornar el cessament i la presa de possessió fins a un màxim de tres mesos. En aquest cas, el president de la corporació local en la qual hagi de prendre possessió el concursant ha de donar compte d’aquest acord a la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis.

13. Irrenunciabilitat i voluntarietat de les destinacions

1. Els concursants no poden renunciar al concurs ni al lloc de treball que se’ls adjudiqui a partir del moment que els tribunals elevin la proposta de resolució a la corporació corresponent.

2. Les destinacions adjudicades tenen caràcter voluntari i, en conseqüència, no generen dret a l’abonament d’indemnització per trasllat.

14. Cessament i presa de possessió

1. La presa de possessió determina l’adquisició dels drets i deures funcionarials inherents al lloc de treball, i el funcionari passa a dependre de la corporació corresponent.

2. Les diligències de cessament i presa de possessió dels concursants han de ser comunicades a la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis en els tres dies hàbils següents al dia en què es produeixin.

15. Recursos

1. Els actes administratius dels tribunals de valoració es poden impugnar d’acord amb el que estableix l’article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999.

2. D’acord amb el que estableixen l’article 114 i la disposició addicional novena d’aquesta Llei, els actes del president de la corporació i els de la consellera d’Administracions Públiques, relatius a la seva activitat de coordinació, posen fi a la via administrativa i, en contra, s’hi pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan emissor en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la recepció de la notificació, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. O bé, directament, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la recepció de la notificació de l’acte, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, segons la redacció de la Llei 4/1999, i amb els articles 10.1 i i 14.2 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, es pot interposar qualsevol altre recurs, sempre que es consideri pertinent.

 

ANNEX II

INTERVENCIÓ, CATEGORIA ENTRADA

Ajuntament d’Alaró
Lloc de treball: intervenció Classe: segona
1.- Subescala i categoria: intervenció  tresoreria, categoria entrada
2.- Nivell de complement de destí: 26
3.- Complement específic: 5.089,68 € anuals
4.- Requisits: no
5.- Mèrits específics: no
6.- Tribunal qualificador:
President:
Titular: Joan Simonet Pons, batle de l’Ajuntament
Suplent: Gabriel Simonet Homar, primer tinent de batle
Vocal 1er: (assumirà les funcions de secretari)
Titular: Francisca Martorell Pujadas
Suplent: Francisca Horrach Arrom
Vocal 2on:
Titular: Eulàlia Mas Espinosa
Suplent: Yolanda Magdalena Anguera de Francisco

Ajuntament des Mercadal
Lloc de treball: intervenció Classe: segona
1.- Subescala i categoria: intervenció  tresoreria, categoria entrada
2.- Nivell de complement de destí: 26
3.- Complement específic: 1.051,26 € mensuals
4.- Requisits: no
5.- Mèrits específics: no
6.- Tribunal qualificador:
President:
Titular: Francesc Ametller Pons, batle de l’Ajuntament
Suplent: Antoni Pons Burillo, primer tinent de batle
Vocal 1er:
Titular: Guiem Simó Bordoy, Interventor del Consell Insular de Menorca
Suplent: Catalina Barceló Martí, Secretaria de l’Ajuntament de Ferreries
Vocal 2on: (assumirà les funcions de secretari)
Titular: Gerardo Puente Ibáñez, Secretari de l’Ajuntament des Mercadal
Suplent: Cristina Gascón Mir, Secretaria interventora de l’Ajuntament de Sant Lluís

Ajuntament de Felantix
Lloc de treball: intervenció Classe: segona
1.- Subescala i categoria: intervenció  tresoreria, categoria entrada
2.- Nivell de complement de destí: 30
3.- Complement específic: 24.852,23 € anuals
4.- Requisits: no
5.- Mèrits específics: no
6.- Tribunal qualificador:
President:
Titular: Gabriel Tauler Riera
Suplent: Rafael Roig Grimalt
Vocal 1er:
Titular: Yolanda Magdalena Anguera de Francisco
Suplent: Miquel Cardell Colom
Vocal 2on: (assumirà les funcions de secretari)
Titular: Margalida Quetglas Ferragut
Suplent: Aina M. Bonet Vidal

 

Ajuntament de Sant Lluís
Lloc de treball: intervenció Classe: segona
1.- Subescala i categoria: intervenció  tresoreria, categoria entrada
2.- Nivell de complement de destí: 22
3.- Complement específic: 275 € mensuals
4.- Requisits: no
5.- Mèrits específics: no
6.- Tribunal qualificador:
President:
Titular: Cristóbal Coll Alcina
Suplent: Francisco Olives Salas
Vocal 1er:
Titular: Yolanda M. Anguera de Francisco
Suplent: Guillem Simó Bordoy
Vocal 2on: (assumirà les funcions de secretari)
Titular: Maria Cristina Gascón Mir
Suplent: Eulàlia Mas Espinosa

SECRETARIA, CATEGORIA ENTRADA

Ajuntament de Felantix
Lloc de treball: secretaria Classe: segona
1.- Subescala i categoria: secretaria, categoria entrada
2.- Nivell de complement de destí: 30
3.- Complement específic: 24.852,23 € anuals
4.- Requisits: no
5.- Mèrits específics: no
6.- Tribunal qualificador:
President:
Titular: Gabriel Tauler Riera
Suplent: Rafael Roig Grimalt
Vocal 1er:
Titular: Yolanda Magdalena Anguera de Francisco
Suplent: Miquel Cardell Colom
Vocal 2on: (assumirà les funcions de secretari)
Titular: Josep Lluís Obrador Esteva
Suplent: Nicolau Conti Fuster

 

ANNEX III

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ (1)

I. DADES PERSONALS

Llinatges

Nom                                 DNI                            NRP

Domicili (a efectes notificacions i comunicacions):

Carrer i número

Codi postal i localitat

Província                                                            Telèfon

II. DADES PROFESSIONALS

Subescala (2)                                                         Categoria

Situació administrativa actual del concursant

Destí actual

Forma i data de nomenament en el destí actual (3)

III. DADES DEL LLOC DE TREBALL AL QUAL ES CONCURSA

Entitat local en la qual radica el lloc de treball

Província

Denominació del lloc de treball

Sol·licita participar en el concurs ordinari de trasllats per a funcionaris d’Administració Local amb habilitació de caràcter nacional per l’any 2014, publicat per Resolució de data 5 de juny de 2014 de la consellera d’Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears al lloc de treball indicat, declarant no estar incurs en cap de les causes d’exclusió indicades en la base segona de les comuns, i adjuntant la documentació que s’especifica al dors.

 Lloc, data i signatura

 Sr/a. president/a de la corporació local de....................

(Dors)

Documentació que s’adjunta

A. Del coneixement de la llengua catalana modalitat de les Illes Balears, si fos procedent.

 

B. Dels mèrits específics.

C. Dels mèrits de determinació autonòmica.


([1]) Enviar una sol·licitud al/a la president/a de cada corporació local en la qual se sol·liciti un lloc de treball. Adjuntar els documents que acreditin el nivell de coneixement de la llengua catalana d’acord amb la base quarta del concurs ordinari 2014 així com la documentació acreditativa dels mèrits de determinació autonòmica i dels mèrits específics, si fos procedent.

([2]) Emplenar només la subescala que faculta per a concursar al lloc de treball al qual es refereix aquesta sol·licitud.    

([3]) Definitiu o provisional.

 

ANNEX IV

ORDRE de prelació d'adjudicacions  (1)

I. DADES PERSONALS

Llinatges

Nom                                     DNI.                       NRP                           

Domicili (a efectes de notificació i comunicacions):

Carrer i número

Codi Postal i Localitat

Província                                                                Telèfon

II. DADES PROFESSIONALS

Subescala/es  i categoria/es a què concursa

Situació administrativa en què es troba el concursant

Destinació actual

Forma i data de nomenament (2)

 Havent demanat simultàniament varis llocs de treball en el concurs de provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d’Administració Local amb habilitació de caràcter nacional per l’any 2014, publicats conjuntament per Resolució de la consellera d’Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears de data 5 de juny de 2014, formul davant aquesta Direcció General, d'acord amb el que estableix la 3.2, de les bases generals de la present convocatòria, el següent ordre de prelació per al supòsit que li siguin adjudicats dos o més dels demanats:


Nº de Codi ordre(3)                     Corporació i Província                         Nom del lloc

(4)

Data i signatura

Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis - Conselleria d’Administracions Públiques

C/ de Francesc Salvà, s/n –07141 Es Pont d’Inca – Marratxí (Mallorca)

(1) Enviar un sol model d'ordre de prelació que inclogui tots els llocs demanats en el concurs ordinari.

(2) Definitiu o provisional

(3) Aquest codi és el número que apareix al costat de la denominació del lloc en l'annex I d'aquesta convocatòria.

(4) Afegeixin quants nombres siguin necessaris en funció de l'extensió que es vulgui donar a la prelació.