Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL DE GOVERN

Núm. 11223
Acord del Consell de Govern de 20 de juny de 2014 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de juny de 2014 pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 17 de març de 2014 pel qual es regula la borsa general d’ocupació per al personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 17 de març de 2014 es va establir el procediment per a la selecció de personal estatutari temporal de la borsa general d’ocupació del Servei de Salut de les Illes Balears.

L’Acord suposa, amb la creació de la borsa general, un canvi radical en el procediment de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut, atès que unifica els diferents acords i pactes existents en cada una de les gerències territorials del Servei de Salut en un acord únic que garanteix els principis constitucionals d’igualtat, mèrits, capacitat i publicitat a totes les persones interessades a accedir a la borsa general, i és d’aplicació a les convocatòries de selecció de totes les categories estatutàries i en totes les gerències del Servei de Salut.

Atès que es tracta d’un sistema de selecció nou, en la fase d’implantació s’ha constatat la necessitat de modificar alguns punts de l’Acord de borsa general per millorar el funcionament del procediment de selecció de personal estatutari temporal.

Aquest Acord té vocació temporal i la vigència es limita al temps necessari per dur a terme els tràmits requerits per a l’aprovació de la disposició reglamentària que reguli el procediment de selecció de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears. Mentre es du a terme aquesta regulació reglamentària, es considera adequat unificar els criteris per a la selecció de personal temporal mitjançant l’establiment d’un sistema de borsa general d’ocupació per a tot el Servei de Salut de les Illes Balears que permeti una gestió àgil i amb les garanties màximes per a les persones interessades.

D’acord amb l’article 80 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, i l’article 37 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, la matèria objecte d’aquest Acord s’ha de negociar preceptivament amb els agents socials.

De conformitat amb l’article 5 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, correspon al Consell de Govern establir la política general de l’Administració autonòmica en matèria de funció pública, dirigir-ne el desenvolupament i l’aplicació i exercir la iniciativa legislativa i la potestat reglamentària en aquesta matèria; en particular, li correspon aprovar els plans generals d’ordenació i els programes específics per optimitzar els recursos humans, així com exercir altres competències que li atribueixi la normativa vigent.

D’altra banda, l’article 38 de la Llei 7/2007 disposa que, perquè tenguin validesa i eficàcia, els acords que versen sobre matèries de competència dels consells de govern de les comunitats autònomes requereixen l’aprovació expressa i formal d’aquest òrgan.

Tenint en compte tota la normativa esmentada, el 13 de juny de 2014 les parts integrants de la Mesa Sectorial de Sanitat varen adoptar l’Acord pel qual es modifica l’Acord de 17 de març de 2014 pel qual es regula la borsa general d’ocupació per al personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears i es desenvolupa el barem de mèrits que conté l’Acord esmentat. Aquest Acord es va aprovar amb els vots favorables de l’Administració i dels agents socials CCOO, CSI·F, UGT i USAE, segons resulta del certificat del secretari de la Mesa Sectorial de Sanitat de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que s’adjunta com a annex I.

Per tot això, el Consell de Govern, a proposta del conseller de Salut, en la sessió de dia 20 de juny de 2014, adoptà, entre d’altres, l’Acord següent:

Primer. Ratificar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de juny de 2014 pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 17 de març de 2014 pel qual es regula la borsa general d’ocupació per al personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears, aprovat amb els vots favorables de l’Administració i dels agents socials CCOO, CSI·F, UGT i USAE, que s’adjunta com a annex II, i establir que se li confereix validesa i vigència mitjançant aquesta aprovació.

Segon. Ordenar que es publiqui íntegrament l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Palma, 20 de juny de 2014

El secretari del Consell de Govern

(per suplència art. 3.2 del Decret 5/2013, de 2 de maig del president de les Illes Balears)

Joaquín García Martínez

Annex I

GABRIEL FEMENIA GOST, secretari de la Mesa Sectorial de Sanitat de l'Administració de la Comunitat Autonoma de les llles Balears,

CERTIFIC :

Que a la sessió de la Mesa Sectorial de Sanitat de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les llles Balears de dia 13 de juny de 2014, es va aprovar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat pel qual es modifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de dia 17 de març de 2014, pel qual es regula la borsa general d'ocupació per a personal estatutari temporal del Servei de Salut de les llles Balears, que s'adjunta com a annex d'aquest certificat.

El resultat de la votació de l'esmentat Acord fou el següent:

CCOO: A favor                 UGT: A favor                     FSES: en contra

CSl·F: A favor                     USAE: A favor

ADMINISTRACIÓ: A favor

I perquè així consti i surtí els seus efectes expedeixo la present certificació, abans de l'aprovació de l'acta corresponent, a l'empara del que disposa l'article 27.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Regim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Marratxí, 13 de juny de 2014

Annex II

Acord de la Mesa Sectorial de 13 de juny de 2014 pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 17 de març de 2014 pel qual es regula la borsa general d’ocupació per a personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears

Parts

Per part de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis i el director de Recursos Humans i Relacions Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears, de conformitat amb l’article 2 de l’annex de l’Acord del Consell de Govern pel qual s’aprova el Reglament d’organització i funcionament de la Mesa Sectorial de Sanitat de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per la part social, els representants de les organitzacions sindicals presents a la Mesa Sectorial de Sanitat (CCOO, CSIF, FSES, UGT i USAE).

Antecedents

1.   Quant a les organitzacions sindicals que subscriuen aquest acord, es pot assenyalar que l’article 80.2.d de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, estableix que han de ser objecte de negociació, al si de la mesa de negociació corresponent, les matèries relatives a la selecció de personal estatutari i a la provisió de places.

2.   Per la seva part, l’article 37 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic, estableix que han de ser objecte de negociació, en el seu àmbit respectiu i en relació amb les competències de cada administració pública i amb l’abast que legalment sigui procedent en cada cas, les normes que fixin els criteris generals en matèria d’accés.

3.   A més, l’article 38.1 de la Llei 7/2007 disposa que, al si de les meses de negociació corresponents, els representants de les administracions públiques poden concertar pactes i acords amb els representants de les organitzacions sindicals legitimades a aquest efecte a fi de determinar les condicions de treball dels funcionaris de les administracions esmentades.

4.   D’altra banda, s’ha detectat la necessitat de modificar aspectes, per millorar la seva posada en funcionament, de la nova eina que s’està implantant en la gestió de recursos humans, de borsa general del Servei de Salut, aprovada mitjançant l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 17 de març de 2014 pel qual es regula la borsa general d’ocupació per a personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears.

Entre els aspectes que es modificaran en l’Acord esmentat de 17 de març de 2014, hi ha:

a)   El punt 3.3 actual, perquè no regula les proves eliminatòries prèvies que han de superar els metges i metgesses i els infermers i les infermeres d’urgències, per la qual cosa a fi de completar la regulació s’introdueix la modificació a l’Acord.

b)   El punt 9 es modifica i fa una nova distribució de les puntuacions globals corresponents a cada una de les categories de mèrits que han de comprendre els barems, més adaptada a les característiques formatives i laborals de cada un dels grups de personal estatutari.

c)   El punt 17 es modifica amb la finalitat de facilitar a les persones candidates, amb la puntuació més alta, poder inscriure’s com a disponible per a l’accés a un nomenament d’interinitat —sempre que no en disposin en la categoria a què optin— i que, previsiblement, tindrà major durada que el que ocupi en aquell moment.

d)   El punt 30, referit als metges de família i metges d’Atenció Primària, es modifica per incloure’ls en la regulació de la selecció que realitza el dit Acord per a les categories de facultatius especialistes d’àrea, amb la finalitat d’agilitar la cobertura de les places i donar solucions en cas d’exhauriment o inexistència de borsa en la categoria.

e)   El punt 34.6 es modifica amb la finalitat d’incloure com a unitats o àrees específiques les unitats de pediatria, dins de les categories bàsiques d’infermera i d’auxiliar d’infermeria.

f)    El punt 36 es modifica introduint una solució de caràcter temporal, pel fet d’haver-se ajornat, per diverses causes, la posada en marxa de les convocatòries per elaborar les llistes definitives de la borsa general amb les persones candidates de les categories de la borsa general i no disposar de persones candidates en la borsa de determinades categories. Aquesta mesura conjuntural permet mantenir el nivell adequat d’atenció sanitària a la població i garanteix a les persones inscrites en altres borses, o en les llistes del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, la igualtat, el mèrit i la capacitat per accedir als llocs de les categories que es necessiten, mentre es duen a terme les convocatòries corresponents.

En conseqüència, de conformitat amb l’article 80.1 de la Llei 55/2003, les parts es reconeixen mútuament la capacitat legal necessària i decideixen subscriure el següent

ACORD

1.   Objecte

Aquest acord té per objecte modificar els punts 3, 9, 15, 17, 30, 34.6 i 36 de l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 17 de març de 2014 pel qual es regula la borsa general d’ocupació per a personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears.

2.   Àmbit d’aplicació i vigència

Atès que aquest acord modifica l’Acord de 17 de març de 2014 pel qual es regula la borsa general per al personal estatutari temporal del Servei de Salut, s’integra com a part de la seva regulació a tots els efectes.

3.   Modificacions de l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 17 de març de 2014

3.1.  L’apartat/punt 3.3 de l’Acord de la Mesa Sectorial de 17 de març de 2014 passa a tenir la redacció següent:

3.3. El sistema selectiu de borsa d’ocupació serà, com a norma general, el concurs de mèrits, que seran valorats per la Unitat de Selecció de la manera prevista en aquest acord. No obstant això, les persones aspirants de les categories de metge/metgessa i infermer/infermera d’urgències que prestin servei en la Gerència d’Atenció d’Urgències 061 i/o en els serveis d’urgència d’Atenció Primària, com a requisit per ser admeses en la convocatòria, hauran de superar dues proves, una teòrica i una altra pràctica, ambdues eliminatòries i prèvies a la fase de concurs de mèrits, d’acord amb els criteris següents:

3.3.1. La prova teòrica consistirà en un exercici de preguntes de tipus test amb respostes múltiples sobre temes relacionats amb les urgències i les emergències. Únicament les persones aspirants que superin aquesta prova podran accedir a la prova pràctica.

3.3.2. La prova pràctica consisteix en dos exercicis de MEGACODE (sistema de simulació d’actuació davant un cas real): un de suport vital avançat (ressuscitació cardiopulmonar) i l’altre de suport vital avançat en traumatologia (politraumatismes).

3.3.3. Las persones aspirants que tenguin qualificació d’“apte” podran mantenir la nota durant quatre anys, transcorreguts els quals han de presentar-se a la següent prova teoricopràctica que es dugui a terme. Si no s’hi presenten, se’ls assignarà la nota mínima d’“aprovat”.

3.3.4. Si les persones aspirants aptes es presenten novament a les proves i obtenen una puntuació més baixa, aquesta serà la que prevaldrà. Poden presentar-se a l’examen teòric, a l’examen pràctic o a ambdós.

3.3.5. En el cas que el personal que ja figuri en la borsa general de la categoria es presenti a alguna de les proves i no la superi, se li assignarà la puntuació mínima.

3.3.6. Com a norma general, les proves es duran a terme coincidint en el temps amb els talls per actualitzar la borsa en les categories de metge/metgessa i infermer/infermera.

3.3.7. Una vegada negociat prèviament el temari en el si de la Mesa Sectorial, el director general del Servei de Salut dictarà la resolució en què es publicarà la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en la qual constaran els requisits exigits per participar en la convocatòria i el termini de presentació de sol·licituds. Mitjançant la pàgina web http://www.ibsalut.es, es publicarà la llista provisional d’admesos i exclosos (indicant la causa d’exclusió), la llista definitiva d’admesos i exclosos (indicant la causa d’exclusió), i la data i el lloc de realització de les proves teòrica i pràctica. Una vegada publicada la llista corresponent a la pàgina web http://www.ibsalut.es, les persones interessades disposaran de 5 dies hàbils (a partir de l’endemà de la publicació), per efectuar reclamacions o al·legacions a les llistes provisionals d’inadmissió, de no superació de les proves o per la qualificació obtinguda. Després de la publicació de cada una de les llistes provisionals es publicarà la llista definitiva corresponent, i la darrera serà  la llista definitiva de persones aptes i no aptes, la qual  inclourà la puntuació obtinguda.

3.3.8. Una vegada superada la fase eliminatòria prèvia, les persones candidates formaran part de les llistes de la categoria de metge/metgessa i infermer/infermera d’urgències de les llistes de borsa general de la Gerència d’Atenció Primària i/o dels serveis d’urgències d’Atenció Primària.

Estan exemptes de superar les proves les persones aspirants que hagin superat unes proves similars en un concurs o en un concurs oposició derivat d’una oferta d’ocupació pública en el Servei de Salut de les Illes Balears, amb una antelació màxima de quatre anys des de la data de publicació de la nota definitiva; no obstant això, poden presentar-se voluntàriament a aquestes noves proves per intentar obtenir una puntuació superior.

3.3.9. A més de les categories tractades en els apartats anteriors, si així es preveu en la convocatòria de la categoria que ho requereixi i estigui inclosa en aquest acord, o que posteriorment es negociïn en el si de la Mesa Sectorial, per ser candidates de determinades categories es podrà exigir com a requisit haver superat una prova teoricopràctica, de la qual podran estar exemptes les persones aspirants que hagin superat una prova similar en un concurs o concurs oposició derivat d’una oferta pública d’ocupació en el Servei de Salut de les Illes Balears, amb una antelació màxima de quatre anys, des de la data de la publicació de la nota definitiva. No obstant això, la persona interessada podrà presentar-se voluntàriament a aquesta nova prova per intentar obtenir una puntuació superior.

3.2. El punt 9 de l’Acord de la Mesa Sectorial de 17 de març de 2014 passa a tenir la redacció següent:

9. Barems de mèrits

1. Sens perjudici, si escau, d’haver de superar una prova teoricopràctica en les convocatòries que ho requereixin per la seva especificitat, les convocatòries de les categories de personal estatutari de la borsa general han d’incloure el barem de mèrits negociat prèviament en el si de la Mesa Sectorial de Sanitat. Aquest barem pot ser utilitzat en el pròxim procés de selecció de personal estatutari fix que convoqui el Servei de Salut de les Illes Balears.

2. La puntuació màxima que es pot obtenir mitjançant el barem de mèrits és de 100 punts. La puntuació total màxima s’obté després de la valoració dels mèrits al·legats per les persones interessades en els apartats següents:

a. Experiència professional: es valora, amb referència a la puntuació total, calculada segons el que estableix l’Acord de barem de mèrits aplicable a la convocatòria, amb un màxim de 40 punts per a les categories dels grups A1-A2 (sanitaris i no sanitaris) i amb un màxim de 50 punts per a les categories del grup C (sanitaris i no sanitaris).

b. Formació, docència i activitats científiques i de difusió del coneixement: es valora, amb referència a la puntuació total, calculada segons el que estableix l’Acord de barem de mèrits aplicable a la convocatòria de la categoria, amb un màxim de 45 punts per a les categories dels grups A1-A2 (sanitaris i no sanitaris) i amb un màxim de 35 punts per a les categories del grup C (sanitaris i no sanitaris).

c. Coneixements de llengua catalana: es valora amb un màxim de 10 punts en la puntuació total i s’ha de calcular d’acord amb el que estableixen les convocatòries corresponents de les categories.

d. Altres mèrits: es valora amb un màxim de 5 punts en la puntuació total, i s’han de valorar els exercicis superats de la fase d’oposició corresponents a la darrera convocatòria de la categoria a la qual s’opta i que s’hagin duit a terme en l’àmbit del Servei de Salut de les Illes Balears, així com altres mèrits no prevists en els altres apartats i aprovats en l’Acord de barem de mèrits aplicable a la convocatòria de la categoria.

La puntuació s’ha de tenir en compte com a màxim fins a l’actualització (tall) de la borsa general que es dugui a terme després de la publicació de la llista definitiva de l’oferta pública següent, la qual substituirà l’anterior quant a la puntuació en aquest apartat d’altres mèrits.

3.   El barem per a les convocatòries de selecció de facultatius especialistes d’àrea (FEA) i de categories específiques

En els barems de les convocatòries per a la selecció de facultatius especialistes d’àrea i de les convocatòries per a la selecció de les categories específiques, regulades en els punts 31 i 33 d’aquest Acord, el valor de la puntuació indicada en cada un dels diferents apartats i subapartats del barem del Grupo A1 corresponent es reduirà a la meitat (la puntuació total podrà arribar com a màxim a 50 punts), pel fet de requerir aquestes convocatòries la realització d’una prova (un supòsit teoricopràctic), que permet obtenir als participants fins a un màxim de 50 punts.

4.   Si dues persones candidates obtenen la mateixa puntuació en la llista definitiva, l’oferta s’ha de fer amb els criteris de desempat següents:

Amb caràcter general, té prioritat la dona en cas d’infrarepresentació del sexe femení en la categoria i l’especialitat, d’acord amb el que estableix l’article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.

A continuació, qui hagi acreditat en aquesta llista més serveis prestats en la categoria dins el Servei de Salut de les Illes Balears i, subsidiàriament, en el Sistema Nacional de Salut. Si continua l’empat, l’oferta s’ha de fer en primer lloc a qui acrediti major puntuació en l’apartat relatiu a l’experiència professional i, en cas que persisteixi, en l’apartat de formació continuada. En cas que continuï l’empat, s’ha de resoldre donant prioritat d’acord amb l’escala següent: primer, ser més gran de 45 anys; si persisteix l’empat, tenir majors càrregues familiars; si continua, ser una víctima de violència de gènere, i finalment la major edat de la persona aspirant.

3.3.El punt 17 de l’Acord de la Mesa Sectorial de 17 de març de 2014 passa a tenir la redacció següent:

17. Personal disponible

1. Inclou les persones candidates que formen part de la llista definitiva de la borsa general sense nomenament temporal i a qui, en funció de la seva sol·licitud, es poden oferir nomenaments en el tipus de jornada i en les gerències o centres triats.

2. També poden sol·licitar figurar en la situació de disponible les persones candidates que es trobin en les situacions següents:

a. Personal temporal amb nomenament estatutari d’interinitat: pot sol·licitar estar disponible per a nomenaments d’interinitat de categoria diferent.

b. Personal amb nomenament temporal de llarga durada de sis o més mesos (comissions de servei, alliberaments sindicals, excedència per maternitat, etc.): pot figurar en la situació de disponible per a nomenaments d’interinitat en la mateixa categoria.

c. Personal amb nomenament temporal de curta durada (inferior a sis mesos): pot figurar en la situació de disponible en la mateixa categoria per a nomenaments d’interinitat i de llarga durada (previsible de 6 mesos o més).

d. Personal amb nomenament de substitució per reducció de jornada i nomenaments a jornada parcial: pot figurar com a disponible en la mateixa categoria per a nomenaments temporals a jornada completa i de qualsevol durada.

3.4.  S’afegeix l’apartat 4 al punt 30 de l’Acord de la Mesa Sectorial de 17 de març de 2014, amb la redacció següent:

4. En cas d’esgotament o inexistència de borsa, se seguirà el mètode de selecció per a facultatius especialistes d’àrea, establert en el punt 31 o en el punt 32 d’aquest Acord, segons pertoqui.

3.5. S’afegeix l’apartat 6 al punt 34.6 en la relació de categories bàsiques existents amb llistes per a unitats o àrees específiques, les següents categories i unitats o àrees específiques:

Categories per a unitat/àrea/servei:

-     ATS/DUE/Infermer: en unitats o àrees o serveis d’hospitalització de pediatria

-     Auxiliars d’infermeria: en unitats o àrees o serveis d’hospitalització de pediatria

3.6. El punt 36 de l’Acord de la Mesa Sectorial de 17 de març de 2014 passa a tenir la redacció següent:

“36. Procediment transitori fins a la publicació de la llista definitiva de la borsa general de la categoria

1. S’acorda mantenir vigents les llistes de les borses de les categories derivades dels anteriors pactes o acords de selecció de personal estatutari temporal de les diferents gerències del Servei de Salut de les Illes Balears, fins que, una vegada concloses les convocatòries de borsa de conformitat amb aquest acord, es publiquin les llistes definitives amb la puntuació final de les persones candidates de la categoria corresponent.

2. En cas que abans de publicar-se les llistes definitives amb la puntuació final de les persones candidates de la categoria corresponent s’exhaurissin les llistes dels pactes anteriors, especificades en l’apartat precedent i no es disposàs de persones candidates per a la categoria, amb caràcter excepcional, es podria acudir:

Únicament en el cas de Mallorca (pel fet de haver-hi més d’una gerència), a les llistes de borsa de les altres gerències territorials de l’illa.

En el supòsit que tampoc així no hi hagués personal disponible, es pot acudir a les llistes de demandants d’ocupació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, sol·licitant persones que compleixin els requisits necessaris per ser candidates al lloc ofert. En el cas que el Servei d’Ocupació enviï més candidats dels necessaris, es confeccionarà una llista provisional complementària de la categoria —als quals es comprovarà que compleixen els requisits i mèrits al·legats, fet que donarà lloc a la puntuació pertinent d’acord amb el barem de la categoria—, i que serà d’utilització subsidiària de la borsa mentre es resol la convocatòria i es publica la llista definitiva de persones candidates de la categoria corresponent.”

4.   Vigència

4.1. Aquest acord, una vegada realitzades les convocatòries i publicades les llistes definitives de la categoria corresponent, deroga i deixa sense efecte tot pacte o acord vigent que contradigui la regulació dels mèrits per a la selecció de categories o especialitats de personal estatutari temporal en qualsevol de les gerències del Servei de Salut.

4.2. Transitòriament, no s’exigirà que les gerències territorials realitzin la tramesa a les persones candidates de les ofertes de nomenament mitjançant SMS, fins que la implantació del programa informàtic permeti l’aplicació. S’informarà puntualment la Comissió de Seguiment de l’Acord de les incorporacions de les gerències territorials a aquest sistema de missatgeria per efectuar les ofertes de nomenaments a les persones candidates.

4.3. Subsidiàriament, si, per qualsevol motiu, algun dels barems negociats en el si de la Mesa Sectorial de Sanitat per a la categoria corresponent esdevingués inutilitzable i fins a la publicació, si escau, d’un nou Acord, novament negociat en el si de la Mesa Sectorial de Sanitat, s’utilitzaran, en lloc del barem inservible, els criteris de selecció continguts en el Pacte de la Mesa Sectorial de Sanitat de 16 d’octubre de 2013 (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm.156, de 13 de novembre), relatiu a l’establiment d’un procediment extraordinari i específic de selecció de personal estatutari temporal, mitjançant el sistema de concurs, per cobrir amb caràcter temporal places de les plantilles de les gerències del Servei de Salut de les Illes Balears, en casos de falta de disponibilitat de personal inscrit en la borsa de treball o per no haver-hi borsa de la categoria corresponent.

4.4. Aquest acord entra en vigor l’endemà de la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i és aplicable fins que sigui substituït per la disposició reglamentària que reguli el procediment de selecció de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.

Com a prova de conformitat, les parts firmen aquest acord en dos exemplars.

Palma, 13 de juny de 2014

Per l’Administració

Per les organitzacions sindicals

CCOO CSIF                                                       FSES UGT                                USAE