Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 10690
Citació per a notificació per compareixença de procediment de constrenyiment de diversos deutors

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D’acord amb el que estableix l’article 112 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària i atès que s’ha intentat notificar dues vegades  als interessats o al seu representant i no s’ha pogut du a terme per causes no imputables al Consell de Mallorca, mitjançant aquest anunci comunico que estan pendents de notificar els actes administratius  als següents deutors:

 NIF                        NOM I COGNOMS DEL DEUTOR

43114590D             Artigues Gomila Pedro

X3432435F            Janos Lorinnczi Lehel

42965828B             Morro Munar Jaime

18215606C             Nicolau Llodra  Miguel

18215606C             Nicolau Llodra Miguel

X7333493N            Patrascu Marian

18218194D             Riera Forteza Miguel

43079287B             Rigo Flexas  Hermes

Y4041090G            Romanov Romanov Nicolay

37315170Q             Salvat Gimenez Angel

43015238V             Sanchez Mas Francisco

37340258B             Sitges Riera  Catalina

Procediment administratiu: Procediment de constrenyiment.

Acte administratiu : Provisió de constrenyiment

Òrgan competent: Tresoreria del CIM

Lloc de compareixença: Consell de Mallorca

Termini per comparèixer: 15 dies naturals comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci en el BOIB.

Per tant, disposo que el deutor indicat o el seu representant acreditat, haurà de comparèixer per rebre la notificació de l’acte esmentat a l’oficina de la Recaptació del Consell de Mallorca, C/ Palau Reial, número 1- planta baixa de Palma de Mallorca, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, en el termini de 15 dies, comptadors des de l’endemà al de la publicació d’aquesta resolució en el BOIB.

Així mateix, s’adverteix que si no compareix en el termini indicat s’entendrà efectuada la notificació a tots els efectes legals des de l’endemà del dia de venciment del termini assenyalat per comparèixer d’aquest procediment i de les successives actuacions i diligències del procediment, mantenint el dret que l’assisteix a comparèixer en qualsevol moment del procediment.

Palma, 10 de juny de 2014.

 

EL RECAPTADOR.

Pau Ramis Ripoll