Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT
AUTORITAT PORTUÀRIA DE BALEARS
Núm. 10616
Notificació Expedient d'Ausencia d'embarcarcació "ONOMALOJA I", Ref. Rev.2/2013
Versió PDF
Als efectes del punt 4 de l’article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, (BOE de 27-11-92), i atès que ha estat impossible localitzar al domicili conegut el senyor Jaime Marcos Bujosa Taylor, propietari de l’embarcació “ONOMALOJA I”, matrícula 7-PM-1-1328-93, amarrador número 003, pantalà “T” de Portitxol, al port de Palma, en l’expedient d’Absents ref.: Rev. 2/2013, se li notifica el següent:
“En data 1 de setembre de 2010 va ser autoritzada per a la prestació del servei d’atracada l’embarcació de la vostra propietat que s’indica en el Assumpte.
Segons les dades que consten en aquesta Direcció, des de 4 de novembre de 2013 no ocupa el amarrador designat.
Atès que hi ha sol·licituds, degudament formalitzades a la Unitat de Prestació de Serveis d’aquesta Autoritat Portuària, en què es demanen llocs d’amarradors en aquest port.
Considerant que hi ha un desaprofitament del servei portuari prestat en no ocupar-se des de la data assenyalada el amarrador esmentat.
Atès que s’ha incomplit part del Condicionat General que diu: “Arribats els dies 1 de gener o 1 de juliol, absent del amarrador l’embarcació, i/o tenint pendent l’abonament de liquidacions i/o factures, sense que hagi justificat l’absència ni comunicat a l’Autoritat Portuària de Balears la seva voluntat de cessar en la prestació de serveis, la Direcció, optarà entre disposar del lloc per altres usuaris o considerar que continua assignat.”
Aquesta Direcció us informa que, atès que aquests fets poden donar lloc a l’inici del procediment de declaració de finalització de de la prestació de servei d’atracada, se us concedeix un termini de QUINZE DIES per ocupar amb l’embarcació autoritzada el lloc d’amarrador assenyalat, o per justificar aquesta absència. Heu de notificar qualsevol de les dues opcions a la Unitat de Prestació de Serveis (Moll Vell, 3-5, planta baixa). En cas contrari, transcorregut el termini assenyalat, s’iniciarà el procediment per rescindir el dret de la utilització de les instal·lacions portuàries a l’esmentada embarcació. .”
Palma de Mallorca, a 30 de maig de 2014
El director,
Juan Carlos Plaza Plaza