Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS
Núm. 10599
Notificació acord del Consell Executiu que determina la pèrdua del dret de cobrament de subvenció
Versió PDF
De conformitat amb el que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, mitjançant aquesta publicació notific formalment a l’Associació Jubilats de Campsa i CLH de Mallorca que el Consell Executiu, dia 30 d’abril de 2014, va adoptar l’acord següent:
"Primer.- Determinar la pèrdua del dret al cobrament de la subvenció concedida, per al manteniment i activitats socioculturals de les associacions de gent gran per a l’any 2011, a favor de l’Associació Jubilats de Campsa i CLH de Mallorca, amb CIF G-57012528, per import de 1.000,00 euros, per no acreditar-se, en el moment del pagament de la subvenció, que l’associació es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions amb la Seguretat Social.
Segon.- Notificar aquest acord a l’Associació Jubilats de Campsa i CLH de Mallorca i a la Intervenció General del Consell de Mallorca."
Contra aquest acord -que no exhaureix la via administrativa- podeu interposar un recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca dins el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació.
Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació de dit recurs d’alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant això, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s’estimi oportú i pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Palma, 10 de juny de 2014
El secretari general per delegació
(Decret de dia 4 de setembre de 2012, BOIB núm. 147, de 9 d’octubre)
Jeroni M. Mas Rigo