Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 10438
Formalització dels contractes del subministrament de productes varis d’alimentació per a diferents centres del Consell Insular d’Eivissa
Versió PDF
De conformitat amb el que disposa l’art. 154.2 i 138.3 del RDLeg 3/2011, de 14 de novembre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, s’anuncia l’adjudicació i la formalització del contracte conforme al següent contingut:
1. -Entitat adjudicadora:
1. A) Organisme: Consell Insular d’Eivissa.
1. B) Dependència que tramita l’expedient: Secció de Contractació.
1. C) Número d’expedient: 000014/2013-CNT.
2. -Objecte del Contracte:
2. A) Tipus: Subministrament.
2. B) Descripció de l’objecte: subministrament de productes varis d’alimentació per a diferents centres del Consell Insular d’Eivissa
2. C) Divisió per lots i numero: 8
2. D) CPV (referència de nomenclatura): 158960005.
2. E) Mitjà de publicació de l’anunci de licitació: -
2. F) Data de publicació de l’anunci de licitació:
3. -Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
3. A) Tramitació: Ordinària.
3. B) Procediment: Negociat sense publicitat.
4. -Pressupost base de licitació:
4. A) Import total IVA exclòs: 399.216,26 €
5. –Formalització del contracte:
5. A) Data d’adjudicació: 21 d’abril de 2014.
5. B) Data de formalització dels contractes: 5 de maig de 2014 i 9 de maig de 2014.
5. C) Contractista:
-Aves Chico, S.L., lots 1,2,4,5 y 6.
-Rojo y Serrano, S.L., lot 3.
5. D) Import total IVA exclòs, Aves Chico, S.L., lots 1,2,4,5 y 6: 225.177,63 €.
5 D) Import total IVA exclòs, Rojo y Serrano, S.L., lot 3: 60.448,61 €
Eivissa, 3 de juny de 2014
El Secretari Tècnic de l’Àrea d’Interior, Turisme i Esports
Agustin Goerlich López