Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALGAIDA
Núm. 10337
Aprovació inicial expedient de modificació de crèdits 5/2014
Versió PDF
Aprovada inicialment per l’Ajuntament Ple, en sessió celebrada el dia 5 de juny de 2014 la proposta de modificació de crèdit número 05/2014 per suplement de crèdit finançat amb càrrec al Romanent Líquid de Tresoreria per despeses generals en el Pressupost de l’Ajuntament.
De conformitat amb el que disposen els articles 169 a 171 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, es fa públic que l’expedient de modificació de crèdits estarà exposat durant un termini de quinze dies hàbils, comptats a partir del següent a la data d’inserció del present anunci en el BOIB, durant el qual els interessats ho podran examinar i, si escau, presentar reclamacions davant el Ple.
Transcorregut el termini anterior i en cas de que no es presenti cap reclamació es considerarà definitivament aprovada la modificació de crèdit. En cas contrari, el Ple disposarà d’un termini d’un mes per a resoldre’ls, que es contarà a partir del dia següent a la finalització de l’exposició al públic.
Algaida a 6 de juny de 2014.
El batle
Francesc Miralles Mascaró.