Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365

Núm. 10031
Resolució del vicepresident de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 per la qual s'aprova i es convoca una borsa de treball de tècnics de grau mitjà

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per resolució del vicepresident de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, de 28 de maig de 2014, s'ha resolt:

1. Aprovar les bases de la convocatòria d'una borsa de treball de tècnics de grau mitjà per a cobrir les places vacants o substitucions a la plantilla de personal de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 que s'adjunten com a annex.

2. Convocar el procés selectiu.

3. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, al Web de l'Ajuntament de Palma i a la seva Intranet.

 

Palma de Mallorca, 2 de juny de 2014

El secretari
Miguel Ballester Oliver

ANNEX

BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA D'UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNICS DE GRAU MITJÀ PER A COBRIR LES PLACES VACANTS O SUBSTITUCIONS A LA PLANTILLA DE PERSONAL DE LA FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L’objecte de la present convocatòria és crear una borsa de treball de tècnics de grau mitjà, amb caràcter laboral temporal, per a cobrir les places vacants o substitucions a la plantilla de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 (FTPM365).

2. DESCRPCIÓ GENERAL DEL/S LLOC/S DE TREBALL

Lloc/s de treball: departaments d’Administració, Comunicació i Promoció
Nivell salarial: 2
Tipus de contracte: contracte de substitució eventual.
Característiques: jornada completa.
Sou brut anual (2014): 29.889,02 €
Data aproximada d’inici: en haver-hi substitucions.

3. REQUISITS O CONDICIONS DELS ASPIRANTS

a. Tenir la nacionalitat espanyola, la d’un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També podran ser admesos, amb independència de la seva nacionalitat, els cònjuges d’espanyols i dels ciutadans d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no hagin estat separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no hagin estat separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents.

b. Haver complit setze anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.

c. Posseir la titulació de diplomatura o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-la a la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

d. Tenir coneixement de la llengua catalana, com a mínim de nivell B2.

e. No haver estat separat del servei o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans autònoms o dependents d’aquestes, ni trobar-se en la situació d’inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de funcions en aquestes. En el cas de pertànyer a un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a sanció disciplinària que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.

Això no obstant, serà aplicable el benefici de la rehabilitació, d’acord amb les normes penals i administratives, si l’interessat ho justifica.

4. SISTEMA DE SELECCIÓ

La selecció es basarà en la documentació rebuda directament a l’FTPM365 durant el termini establert per a rebre-la i les entrevistes.

La puntuació mínima per a accedir a la borsa és de 10 punts (7 punts corresponents al barem de mèrits + 3 punts corresponents a l’entrevista). Si cap aspirant arriba a la puntuació mínima establerta, la Comissió Seleccionadora pot establir una puntuació inferior.

5. MÈRITS

El barem de mèrits s’estructura en tres blocs: formació professional, experiència professional i coneixement de llengües.

La puntuació total dels mèrits no pot superar els 15 punts.

1. Formació professional

Puntuació màxima d’aquest bloc: 6 punts.

Són objecte de valoració els mèrits següents:

  • Diplomatura: 2 punts.
  • Segona diplomatura o més: 1 punt.
  • Llicenciatura: 3 punts.
  • Màster o postgrau oficial: 3 punts.
  • Segona llicenciatura, màster o postgrau: 1 punt.

No es valoren els títols acadèmics que han servit per a obtenir una titulació acadèmica superior que ja ha estat valorada per la Comissió Seleccionadora.

2. Experiència professional

Puntuació màxima d’aquest bloc: 5 punts.

Són objecte de valoració els mèrits següents:

  • Experiència professional en relació laboral a treballs de gestions de màrqueting i promoció turística. Es valora a raó de 0,5 punts/any fins a un màxim de 3 punts.
  • Experiència professional en relació laboral o funcionarial a treballs realitzats a l’Administració pública de la subescala, la classe o la categoria igual o semblant a la de la borsa convocada, especialment a fundacions del sector públic. Es valora a raó de 0,5 punts/any fins a un màxim de 2 punts.

Es pot atorgar la puntuació que proporcionalment correspongui, a criteri de la Comissió Seleccionadora, quan la jornada sigui inferior a l’ordinària. Per a valorar l’experiència laboral les fraccions inferiors a l’any s’han de prorratejar, si s’escau.

3. Coneixements de llengües

Puntuació màxim d’aquest bloc: 4 punts.

Es valoren els títols expedits per les escoles oficials d’idiomes, universitats, ministeris o qualsevol organisme oficial acreditat.

Si l’aspirant acredita posseir més d’un certificat d’una mateixa llengua, només es valora el certificat que acredita un nivell de coneixement superior d’aquesta.

Són objecte de valoració els mèrits següents:

  • Llengua catalana (màx. 1 punt):
    • Certificat C1 o equivalent: 0,5 punts
    • Certificat C2 o equivalent : 1 punt
  • Llengües anglesa, alemanya i francesa (màx. 3 punts):
    • Certificat A2 o equivalent: 0,2 punts/llengua
    • Certificat B1 o equivalent: 0,4 punts/llengua
    • Certificat B2 o equivalent: 0,6 punts/llengua
    • Certificat C1 o equivalent: 0,8 punts/llengua
    • Certificat C2 o equivalent: 1 punt/llengua

6. ENTREVISTA

La Comissió Seleccionadora entrevistarà els aspirants que hagin obtingut un mínim de 7 punts en el barem de mèrits. L’entrevista tractarà d’aspectes relacionats amb l’organització del treball a desenvolupar, la formació i l’experiència professional dels aspirants, així com les seves motivacions, les seves habilitats, el nivell de compromís i d’altres que la Comissió consideri d’interès.

La puntuació total de l’entrevista no pot superar els 5 punts.

7. FORMA D'ACREDITACIÓ DELS REQUISITS I DELS MÈRITS

No es valoren ni tenen en compte els mèrits o els requisits al·legats que no es posseeixen en acabar el termini de presentació de sol·licituds, ni els que no s’han acreditat mitjançant la corresponent documentació de forma adequada i clara i/o complint els criteris establerts en aquestes Bases.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera s’ha d’acompanyar amb la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.

La documentació que han d’aportar els aspirants per a acreditar el compliment dels requisits exigits a la convocatòria i la relativa als mèrits al·legats s’ha de presentar mitjançant còpia. Així mateix, quan es produeixi una proposta de contractació, els aspirants proposats per la Comissió Seleccionadora hauran de presentar, en el termini que en cada cas s’atorgui, els corresponents originals o còpies autèntiques, així com altres documents que siguin necessaris per a dur a terme la contractació.

A més de les dades que han de constar al model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades han de presentar la documentació següent:

a. Còpia del NIF o document equivalent i, si s’escau, permís de residència.

b. Còpia de la titulació de la diplomatura o equivalent, o certificat acadèmic que acrediti que ha aprovat els estudis necessaris per a obtenir el títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els dret per a expedir-lo, si s’escau. No s’han de tenir en compte les simples relacions, certificats d’assignatures o blocs o àrees aprovades.

En el cas de titulacions expedides a l’estranger s’ha d’aportar la corresponent homologació del Ministeri d’Educació i Ciència o d’una universitat espanyola.

c. Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola i de l’origen dels quals no es desprengui el coneixement de la llengua castellana l’han d’acreditar aportant una còpia del diploma d’espanyol com a llengua estrangera, regulat a l’RD 1137/2002, de 31 d’octubre, pel qual es regulen els diplomes d’espanyol com a llengua estrangera (DELE), una còpia del certificat d’aptitud d’espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d’idiomes o l’acreditació que posseeixen una titulació acadèmica espanyola expedida per l’òrgan oficial competent en el territori espanyol.

d. Còpia del certificat acreditatiu del nivell B2 de llengua catalana expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, dels títols, diplomes i certificats que hi considera equivalents o de les homologacions dels estudis de llengua catalana de l’educació secundària obligatòria i del batxillerat amb el dit certificat regulades per la dita Conselleria.

e. Còpia dels documents justificatius dels mèrits al·legats. La Comissió Seleccionadora no valorarà els mèrits que no s’acreditin juntament amb la sol·licitud de participació en aquest procés selectiu.

- Formació professional.

Titulació de la diplomatura, llicenciatura, màster, postgrau o equivalent, o certificat acadèmic que acrediti que ha aprovat aquests estudis per a obtenir el títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets perquè s’expedeixi, si s’escau. No s’han de tenir en compte les simples relacions, certificats d’assignatures o blocs o àrees aprovades.

En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’ha de posseir la credencial que n’acredita l’homologació.

 

- Experiència professional.

Certificat de l’organisme corresponent o contractes de treball acompanyats amb el certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social. Hi han de constar el temps de feina, la categoria laboral i el grup de classificació professional.

Els autònoms han de presentar el document d’alta d’activitat econòmica juntament amb la vida laboral.

S’ha d’acreditar que s’han exercit funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàleg a les de la subescala, la classe o la categoria de la borsa i/o en matèria de màrqueting i promoció turística. Només es valorarà l’experiència laboral quan de la documentació aportada se’n desprenguin clarament les funcions fetes i l’analogia amb les del lloc que s’ha de proveir. Es pot acreditar presentant un certificat de funcions realitzades o un informe emès per la persona responsable del servei de les funcions desenvolupades al lloc de feina.

- Coneixement de llengües.

Certificat/s acreditatiu/s del nivell de coneixement de la/les llengua/gües indicades expedit o homologat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, per l’EBAP, per les escoles oficials d’idiomes i també el/s reconegut/s d’acord amb la normativa autonòmica, estatal o qualsevol organisme oficial acreditat.

8. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Els interessats han de presentar el model normalitzat de sol·licitud (annex I) juntament amb la documentació corresponent durant el termini de 10 dies hàbils comptats des de l’endemà que es publiqui aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, a:

Fundació Turisme Palma de Mallorca 365
C. de la Victòria, 2, principal
07001 Palma de Mallorca
Illes Balears

Si el darrer dia de presentació és dissabte, festiu o inhàbil s’entendrà prorrogat al dia següent hàbil.

També es podran presentar les sol·licituds per correu o missatgeria. En aquest cas l’interessat ha de trametre a l’FTPM365 el justificant d’enviament de la documentació mitjançant fax al número +34 971225993 abans que finalitzi el termini de presentació.

No obstant això, si una vegada transcorreguts 5 dies naturals des de l’enviament del justificant de tramesa de la documentació per correu no s’ha rebut, no s’admetrà.

Les sol·licituds trameses per correu o missatgeria s’han d’enviar lliure de costs, en el sentit que l’FTPM365 no assumirà costs de tràmits de cap tipus en concepte de duanes, missatgeria o similars, ni s’acceptaran, per tant, enviaments que arribin en aquestes condicions. Són responsabilitat exclusiva dels interessats les gestions necessàries perquè l’ FTPM365 rebi la documentació lliure de càrregues.

No presentar les sol·licituds en el temps i la forma establerts determinarà que no s’admeti l’aspirant.

9. ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Una vegada finalitzat el termini per a presentar sol·licituds la Comissió Seleccionadora farà pública al tauler d’anuncis i al web de l’Ajuntament de Palma una resolució provisional d’admesos i d’exclosos, mitjançant la qual es concedirà un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions, deficiències o mancances que s’hagin observat en relació amb els requisits exigits.

No seran esmenables perquè afecten el contingut essencial d’aquesta convocatòria:

- La presentació de la sol·licitud fora de termini.
- No fer constar que es compleixen els requisits exigits a aquestes Bases.
- L’incompliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.
- Qualsevol altre resultant de la normativa aplicable o del que preveuen aquestes Bases.
- Els mèrits al·legats però no aportats.

És responsabilitat de l’aspirant comprovar que figura a la llista d’admesos i/o presentar les esmenes que consideri adients. Si no en presenta es considerarà elevada a definitiva la llista d’admesos i exclosos i no es tornarà a publicar.

Les reclamacions a la llista provisional les resoldrà la Comissió Seleccionadora, que dictarà resolució definitiva mitjançant la qual s’aprovarà la llista d’aspirants admesos i exclosos, que es publicarà al teuler d’anuncis i al web de l’Ajuntament de Palma.

10. COMISSIÓ SELECCIONADORA

a. Composició

La Comissió Seleccionadora estarà formada per:

- Presidència:

  • Sr. Pedro Homar Oliver, director gerent de l’FTPM365 (titular)
  • Sra. Neus Perona Rigo, tècnica de promoció de l’FTPM365 (suplent)

- Vocals:

  • Sr. Miguel Ruano Martínez, tècnic de promoció de l’FTPM365 (titular)
  • Sra. Catalina Pons Cladera, tècnica de comunicació de l’FTPM365 (suplent)
  • Sra. Raquel Cucarella Ribera, TAG de Personal de l’Ajuntament de Palma (titular)
  • Sr. Juan García Lliteras, cap de Personal de l’Ajuntament de Palma (suplent)

- Secretaria:

  • Sr. Agustín Quintanilla Torres, tècnic d’administració de l’FTPM365 (titular)
  • Sra. Joana Bibiloni Castelló, administrativa de l’FTPM365 (suplent)                    

b. Funcionament

La Comissió Seleccionadora serà convocada pel seu president.

El quòrum per a la constitució vàlida, així com de les deliberacions i l’adopció d’acords estarà format pel president, el secretari i la meitat dels vocals.

El president disposarà de vot de qualitat, que podrà exercir en cas d’empat en les deliberacions de la Comissió.

Les funcions de la Comissió Seleccionadora són les següents:

- Valorar els mèrits al·legats i acreditats pels aspirants.
- Elaborar la llista provisional i definitiva dels aspirants admesos i exclosos d’aquesta convocatòria.
- Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones seleccionades.
- Resoldre les reclamacions presentades pels aspirants.
- Interpretar les bases, resoldre els dubtes i incidències que es plantegin i prendre els acords necessaris per assegurar el desenvolupament correcte de la convocatòria, en tot el que no preveuen les Bases.

Els membres de la Comissió Seleccionadora s’hauran d’abstenir d’intervenir, i ho notificaran a l’autoritat convocant, quan es doni alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28.2 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

11. BORSA DE TREBALL

Els aspirants que hagin superat 10 punts (7 punts del barem de mèrits més 3 punts de l’entrevista) i siguin aptes passaran a formar part d’una borsa de treball que servirà per a cobrir, per ordre de puntuació, les possibles necessitats de tècnic de grau mitjà de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365.

En haver-hi una vacant, si fa falta proveir-la s’oferirà un lloc a les persones incloses en aquesta borsa que es trobin en la situació disponible d’acord amb l’ordre de prelació i si compleixen els requisits que exigeix el lloc de treball per a ocupar-lo.

L’oferta s’haurà de fer en primer lloc al telèfon mòbil i si la persona no respon a un altre número de telèfon que s’hagi fet constar a la sol·licitud. Si no s’aconsegueix localitzar la persona per telèfon s’haurà d’enviar un missatge al correu electrònic i/o fax indicat a la sol·licitud i si no s’obté resposta en un termini màxim d’un dia hàbil des de la darrera comunicació s’entendrà que la persona renuncia a l’oferta de feina. S’haurà de deixar constància a l’expedient de les gestions efectuades.

Un cop feta l’oferta si la persona interessada no manifesta la seva conformitat en el termini d’un dia hàbil (o en el dia hàbil següent, si la telefonada és en divendres), la seva disposició a incorporar-se i/o la presentació de la documentació requerida en el termini indicat per la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, s’entendrà que hi renuncia i passarà a ocupar el darrer lloc de la llista.

La borsa de treball caducarà el 31 de desembre de 2015.

 

Palma de Mallorca, 28 de maig de 2014

El vicepresident de l’FTPM365
Álvaro Gijón Carrasco

 

ANNEX I
MODEL DE SOL·LICITUD

BORSA DE TREBALL DE TÈCNICS DE GRAU MITJÀ PER A COBRIR LES PLACES VACANTS O SUBSTITUCIONS A LA PLANTILLA DE PERSONAL DE LA FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365

Primer llinatge

Segon llinatge

Nom

Nacionalitat

NIF o equivalent

Data de naixement

Telèfon 1

Telèfon 2

Adreça electrònica

Adreça

Núm./Km.

Bloc

Escala

Pis

Porta

Altres

Codi postal

Localitat

Província

SOL·LICIT:

Prendre part en el procés de selecció convocat per la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 per a crear una borsa de treball de tècnics de grau mitjà, amb caràcter temporal, per a cobrir les places vacants o substitucions a la plantilla de personal d’aquest organisme i per això

DECLAR:

a. Que no patesc cap malaltia i posseesc la capacitat necessària per a realitzar les funcions corresponents.
b. Que no he estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques ni estic inhabilitat per a exercir funcions públiques.
c. Que no estic afectat per cap incapacitat o incompatibilitat segons estableixen el Reial decret legislatiu 781/1996, de 18 d’abril, i la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques

PRESENT:

- còpia del NIF o equivalent
- còpia del títol de diplomatura o equivalent
- còpia del document acreditatiu del nivell B2 de llengua catalana

- còpia dels documents que acrediten els següents mèrits:

 

Palma de Mallorca, __________________ d _________________________________________ de 2014

(Firma)

DIRECCIÓ DE GERÈNCIA DE LA FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365