Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR

Núm. 10021
Repercutir a contractista liquidació deute pendent amb la SGAE

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

S’ha intentat notificar a l’empresa So i Efectes, SL, amb CIF B07304678, i la notificació no s’ha pogut dur a terme. D’acord amb l’article 112 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, es publica la resolució següent:

Vist el conveni firmat per l’Ajuntament de Llucmajor per a la liquidació del deute pendent amb la SGAE per l’ús del repertori de la SGAE a les festes patronals i altres esdeveniments organitzats per aquest durant els anys 2006 a 2011.

Vist que l’Ajuntament de Llucmajor considera responsable del deute els contractistes que varen contractar la realització de les activitats que han meritat aquest deute, i en conseqüència els correspon assumir la liquidació dels drets que es deriven d’aquest repertori.

Per tot això es resol:

1. Repercutir a l’empresa So i Efectes (CIF B07304678) l’import de 8.002,57 €, que es correspon amb les actuacions següents:

 

VARIETATS CARLOS BAUTE

05/08/2006

4.425,00

SO I EFECTES

VARIETATS AREVALO

11/08/2006

265,50

SO I EFECTES

VARIETATS BERTIN OSBORNE

12/08/2006

1.062,00

SO I EFECTES

VARIETATS ORQUESTRA TRAMUNTANA

12/08/2006

318,60

SO I EFECTES

VARIETATS LOS SECRETOS

10/08/2006

619,50

SO I EFECTES

FESTA DE L'ESCUMA I DJ

07/07/2009

85,49

SO I EFECTES

DJ MARCUS I J. CAMPOS

10/07/2009

106,86

SO I EFECTES

AXALIS I GEMINIS

11/07/2009

258,96

SO I EFECTES

FENOMENOS BAND I DJ MANU BL

06/08/2009

185,85

SO I EFECTES

TOMEU PENYA

08/08/2009

674,81

SO I EFECTES

TOTAL

8.002,57

2. Donar compte d’aquesta resolució a la Intervenció i a la Tresoreria municipal.

Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes oportuns, i us informam que d’acord amb el que disposa la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podeu optar entre interposar un recurs de reposició potestatiu, en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que va dictar l’acte, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de Balears, en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà de la recepció d’aquesta notificació. Si optau per interposar un recurs de reposició potestatiu no podreu interposar cap recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o se n’hagi produït la desestimació per silenci.

Tot això sense perjudici que pugueu interposar qualsevol altre recurs que estimeu pertinent.

El pagament s’ha d’efectuar en els terminis següents:

a) Si la notificació de la liquidació es realitza entre els dies 1 i 15 de cada mes, des de la data de la recepció de la notificació fins al dia 20 del mes posterior o, si aquest no fos hàbil, fins a l’immediat hàbil següent. 

b) Si la notificació de la liquidació es realitza entre els dies 16 i darrer de cada mes, des de la data de la recepció de la notificació fins al dia 5 del segon mes posterior o, si aquest no fos hàbil, fins a l’immmediat hàbil següent.  

El pagament s’ha de realitzar mitjançant una liquidació emesa per la Tresoreria de l’Ajuntament de Llucmajor, al c/ Constitució núm. 6 del nucli urbà de Llucmajor.

 

Llucmajor, 4 d’abril de 2014

El batle
Joan Cristofol Jaume Mulet