Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT JOAN

Núm. 9970
Bases especifiques que regiran la convocatòria per constituir una borsa d'aspirants per proveir, com a funcionaris interins, places vacants de Policia Local de l'Ajuntament de Sant Joan.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- Objecte, procediment de selecció, característiques de la plaça i normativa

1.-La present convocatòria té per objecte la constitució d’una borsa de treball de places de la categoria de Policia Local, amb caràcter de funcionaris interins per cobrir necessitats urgents  a l’Ajuntament de Sant Joan.

2.- Les places pertanyen a l’escala d’Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe de policia local, grup C1.   

3.- La selecció de les persones aspirants s’efectuarà mitjançant un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’Annex 1 d’aquesta convocatòria.

4.- Vigència de la borsa de treball: tres anys, des que es publiqui al BOIB (article 12 del Decret 30/2009, de 22 de maig).

4.- S’aplicaran a aquestes proves selectives les presents bases, la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l’ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent i sempre que no contradigui el que disposa la Llei 4/2013); el Decret 146/2001, de 21 de desembre, pel qual s’estableixen la formació, l’ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la comunitat autònoma dels Illes Balears (en la part vigent i sempre que no contradigui el que disposa la Llei 4/2013); el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora dels policies locals de les Illes Balears en matèria d’organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, per el que s’aprova el Reglament marc de mesures urgents dels policies locals de les Illes Balears en tot el que no contradigui el que disposa la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; i les demés disposicions legals vigents en matèria de policia local de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

Segona.- Requisits i condicions de les persones aspirants

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els requisits següents:

1.- Tenir nacionalitat espanyola.

2.- Tenir 18 anys complerts.

3.- Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica  de policia local, de la categoria que es convoca, expedit per l’ EBAP en plena validesa.

4.- Estar en possessió del títol de Batxillerat, Tècnic o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.

5.- Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat B2. Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat corresponent, expedit per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació i Cultura, l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), o una altra institució reconeguda a aquest efecte per la legislació vigent.

6.- No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments dels policies locals de les Illes Balears.

7.- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.

8.- No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

9.- Compromís de portar armes i, si escau, utilitzar-les

10.- Estar en possessió del permisos de conducció de les classes A2, B i BPT

11.- No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

12.- Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal.

13. Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.

Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de la pressa de possessió, per tal que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o d’incompatibilitat.

Tots els aspirants han d’estar en possessió dels requisits el dia en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies  de la convocatòria corresponent.

Tercera.- Presentació de sol·licituds

1.- Les sol·licituds es dirigiran a la batlessa-presidenta de la corporació, en el termini de quinze dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

A la sol·licitud s’haurà d’indicar un número de fax o una adreça de correu electrònic, i un número de telèfon, que serviran a efectes de rebre informacions, comunicacions, requeriments o notificacions, en relació a aquest procediment i als que puguin tramitar-se a ran de la constitució de la borsa de treball.

2.- La presentació de sol·licituds i la documentació acreditativa esmentada a la base anterior, podrà fer-se en el registre general de la corporació o en la forma establerta a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.

3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:

a) Fotocòpia correctament compulsada del document nacional d’identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.

b) Fotocòpia correctament compulsada, del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica, expedit per l’ EBAP i en plena validesa.

c) Fotocòpia correctament compulsada de la titulació exigida.

d)Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen els requisits exigits a la base segona d’aquestes bases, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.

El fet de constar a la llista d’admesos no implica el reconeixement que es compleixen els requisits als interessats per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu, han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament.

e) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa dels drets d’examen que s’estableixen en 10,00€, que s’hauran d’ingressar al compte corrent municipal número ES10 2100 0771 7402 0000 2776.

f) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base cinquena d’aquesta convocatòria  

Quarta.- Admissió de les persones aspirants

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, s’ha de publicar la resolució de Batlia per la qual s’aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de la causa d’exclusió, en el termini màxim de deu dies naturals, en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Sant Joan i a la pàgina web d’aquest, www.ajsantjoan.net

Les persones aspirants excloses o admeses disposaran d’un termini de cinc dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació esmentada, per a la presentació d’al·legacions a la relació d’admesos i exclosos o esmenar les deficiències observades.

En el cas que no es presentin al·legacions contra la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la llista s’entendrà definitiva a partir de l’endemà de la finalització del termini de reclamacions. Les reclamacions que es presentin seran acceptades o rebutjades mitjançant resolució de Batlia en el termini màxim de deu dies naturals comptadors a partir del final del termini de presentació de reclamacions, que aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s’ha de fer pública en els mateixos llocs indicats per a la resolució provisional.

 

Cinquena.- Acreditació dels mèrits

1. Els mèrits al·legats per a les persones candidates s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia correctament compulsada de la documentació següent:

a. Curs bàsic de capacitació

  • Certificat dels cursos impartits per l’Escola Balear d’Administració Pública
  • Serveis prestats a l’ajuntament de Sant Joan, mitjançant un certificat emès pel secretari de l’ajuntament.
  • Certificat de la Direcció General d’Interior (ISPIB) de no haver renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi.

b. Serveis prestats: certificat expedit per les Administracions Públiques corresponents..

c. Antiguitat: certificat expedit per les Administracions Públiques corresponents..

d. Estudis acadèmics oficials: còpia correctament compulsada del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers)

e. Coneixements de llengües: certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública.

f. Cursos de formació: certificats d’aprofitament, certificat d’assistència i certificat d’ impartició de cursos d’accions formatives.

g. Reconeixements honorífics: certificat expedit per l’ajuntament corresponent.

2. Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds.

Sisena.- Òrgan de selecció

1.- L’òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador. A la mateixa resolució en el que la Batlia declari aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses s’efectuarà el nomenament dels membres de l’Organ de selecció, com a organ encarregat de valorar els mèrits del concurs.

2.- El Tribunal Qualificador estarà constituït de la forma següent:

 - President/a: un funcionari/a de carrera, designat per la Batlia.

 -Vocals: dos vocals, funcionaris de carrera, designats per la Conselleria competent en matèria de coordinació de policies; i dos funcionaris de carrera, designats pel Batle, entre els membres de cossos de policia local de les Illes Balears.

- Secretari: el de la Corporació o persona en qui delegui.

La designació del Tribunal Qualificador inclourà la dels corresponents suplents.

El personal d’elecció o de designació política, els funcionaris interins i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció  i els membres hauran d’estar en possessió de titulació o especialització igual o superior a la exigida per a l’accés a les places convocades.

3.- El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a i les seves decisions s’adoptaran per majoria.

4.- Entre els vocals figuraran un membre designat per la Direcció General competent en matèria de coordinació de policies locals de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears  i el seu suplent i un altre designat per l’Escola Balear d’Administració Pública i el seu suplent.

5.- Tots els membres del Tribunal Qualificador tendran veu i vot, i les seves decisions hauran d’adoptar-se per majoria simple, en cas d’empat, decidirà el president.

6.- Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, i ho notificaran a l’autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú.

7.- Són funcions del Tribunal Qualificador

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establertes en aquestes bases.

b) Requerir, si escau, les persones aspirants que hagin acreditat en temps mèrits amb defectes formals, a l’efecte de la seva esmena, o quan necessiten un aclariment d’algun dels mèrits acreditats dins el termini, i en la forma escaient.

c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones que formen part de la borsa.

d) Resoldre les reclamacions presentades, en el termini establert i en la forma escaient, per les persones aspirants.

e) Elevar al Batle/essa la composició definitiva de la borsa.

8.- Els mèrits acreditats per les persones candidates s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1 i que s’estructura en vuit blocs: curs bàsic de capacitació; serveis prestats; antiguitat; estudis acadèmics oficials; coneixements de llengües; cursos de formació; reconeixements honorífics i coneixement del terme municipal.

9.- La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats es de 54 punts, d’acord amb el que s’estableix en els apartats de l’Annex 1, per a cada tipus de mèrit

Setena. Llista definitiva d’aprovats, presentació de documents.

1.- Un cop finalitzades les proves selectives, el Tribunal Qualificador publicarà en el tauler d’anuncis de l’ajuntament i a la pàgina web www.ajsantjoan.net, la relació provisional de les persones aspirants que hagin resultat aptes per a formar part del borsí, ordenades segons la puntuació total obtinguda. Les persones aspirants disposaran d’un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per a efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. A la revisió podran assistir acompanyats d’un assessor.  

2.- El Tribunal té un termini de set dies naturals per a resoldre les reclamacions que es presentin i, tot seguit, ha de fer pública la llista definitiva d’aspirants i puntuació per ordre de puntuació, que ha d’elevar al Batle/essa perquè en dicti la resolució que pertoqui.

3.- En cas d’empat en l’ordre de prelació s’haurà d’atendre, en primer lloc , a la puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits “dels serveis prestats”. Si l’empat persisteix, s’estarà a la major puntuació obtinguda en la valoració del mèrit “del curs bàsic de capacitació”, i, en cas de persistir la igualtat, finalment es resoldrà per sorteig.

4.- La llista definitiva servirà com a proposta de nomenament quan pertoqui. A aquest efecte, i dins del termini de set dies naturals des de l’endemà de la comunicació de l’oferta de treball, els aspirants que hi figurin hauran de presentar en el registre general de l’ajuntament els documents següents, referits sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds:

a. Certificat mèdic, en model oficial, on consti que la persona aspirant no pateix malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

b. Còpia acarada del títol acadèmic exigit en les bases o certificat acadèmic que acrediti haver realitzat tots els estudis per a l’obtenció del títol i haver abonat les taxes de sol·licitud de la seva expedició.

c. Declaració jurada o promesa de no haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.

d. Declaració jurada o promesa de no estar exercint cap lloc o activitat en el sector públic o privat delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, ni de rebre pensió de jubilació, retir o orfandat, indicant, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecte a reconeixement de compatibilitat.

e. Declaració jurada o promesa de no trobar-se sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

f. Fotocòpia acarada del DNI.

g. Dues fotografies de mida carnet.

h. També haurà de presentar, si escau, la documentació acreditativa de la resta de requisits específics exigits que no s’hagin presentat amb anterioritat.

5.- Les persones que no presentin la documentació dins el termini establert, excepte en casos de força major, no podran ser nomenades i quedaran anul·lades totes les actuacions concernents a aquests aspirants, sense perjudici de la responsabilitat en que puguin haver incorregut per falsedat en la sol·licitud. Les persones aspirants propostes que ja tenguin la condició de funcionaris de carrera estaran exemptes de justificar documentalment les condicions i altres requisits ja acreditats per obtenir l’anterior nomenament, i hauran de presentar únicament una certificació de l’administració pública de la qual depenen per acreditar la seva condició i aquelles circumstàncies que es troben en el seu full de servei.

Vuitena.- Nomenament i presa de possessió.

1.Transcorregut el termini de presentació de documentació, una vegada que els aspirants hagin presentat la documentació requerida de conformitat, la Batlia efectuarà el nomenament amb el límit de les places ofertades i que estiguin  dotades pressupostàriament.

Les persones nomenades hauran d’efectuar el jurament o la promesa i prendre possessió en el termini de tres dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la notificació. Els que injustificadament no prenguin possessió de la seva plaça o lloc de treball, seran declarats cessats, amb la pèrdua de tots els drets derivats del concurs oposició i del posterior nomenament. El nomenament com a funcionari interí es publicarà al BOIB.

2. En cas de dur a  terme una activitat privada, ho hauran de declarar en el termini de deu dies des de la presa de possessió, amb la finalitat que la corporació pugui adoptar un acord de compatibilitat o incompatibilitat.

Novena.- Borsa de treball.

Als efectes prevists a l’article 41 de la Llei Autonòmica 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, pel que fa a la provisió temporal i urgent de llocs de treball, la llista de la puntuació final de les persones aspirants constituirà la borsa de treball, i tendrà una durada de tres anys.

La borsa s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, al BOIB i a la pàgina web de l’Ajuntament.

Quan sigui necessari acudir a la borsa de treball per cobrir interinament alguna plaça vacant de l’escala bàsica, s’oferirà als aspirants per ordre de major puntuació obtinguda en el concurs. La borsa tendra vigència fins a la propera convocatòria, com a màxim tendra una vigència de tres anys.   

Desena.- Impugnació i recursos.

La convocatòria, les presents bases i els actes administratius que es derivin de les actuacions del tribunal, podran ser impugnades per les persones interessades en els casos i en la forma establerta per la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Recursos.

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a. Directament el recurs contenciòs-administratiu davant el Jutjat del Contenciós- Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la publicació de la present resolució.

b. El recurs de reposició potestatiu davant l’òrgan que ha dictat aquesta resolució (Batlia), en el termini d´un mes, comptador a partir del dia següent de la publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d´un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciòs-administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l´anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1.999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1.992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Annex 1

Barem de mèrits

La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 54 punts, d’acord amb el que estableixen els apartats següents, per a cada tipus de mèrit.

El tribunal avaluarà els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants, d’acord amb el barem següent:

1.- Valoració del curs bàsic de capacitació,

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, amb actualització inferior a tres anys. La valoració per la possessió del curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar- ne la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per ser funcionari interí en la data de finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, o bé haver prestat serveis com a policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament de Sant Joan el coeficient multiplicador serà 1. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat de l’Ajuntament.

b) Per als aspirants que no han renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, i així ho acreditin mitjançant certificat de la Direcció General competent, el coeficient multiplicador serà 0,75.

c) Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50. Aquest apartat s’ha d’acreditar amb un certificat de l’Ajuntament del municipi corresponent.

2.- Valoració dels serveis prestats.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

3.- Antiguitat.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:

Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant certificat expedit per les respectives administracions.

4.- Estudis acadèmics oficials.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per la titulació de tècnic superior de formació professional: 0,5 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.

d) Per cada títol de doctor: 1 punt.

Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats c) i d) s’han d’acumular.

5.- Valoració dels coneixements de llengües.

5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2 punts:

a) Coneixements de nivell de domini funcional efectiu (certificat C1): 1,50 punts.

b) Coneixements de nivell de domini (certificat C2): 1,75 punts.

c) Coneixements específics de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat (C1 o C2) que s’aporti.

En tot cas, només es valoraran els certificats de nivell superior al exigit com a requisit d’ocupació de la plaça a la que s’accedeix.

5.2. Coneixements d’altres llengües.

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, fins a un màxim de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:

a) Primer curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell inicial de l’EBAP: 1 punt.

b) Segon curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell elemental de l’EBAP: 1,25 punts.

c) Tercer curs de l’escola oficial d’idiomes o nivell mitjà de l’EBAP: 1,50 punts.

d) Quart curs de l’escola oficial d’idiomes: 1,75 punts.

e) Cinquè curs de l’escola oficial d’idiomes: 2 punts.

Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.

6.- Valoració dels cursos de formació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.

En el cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s’ha d’atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es podrà sol·licitar un informe a l’Institut d’Estudis Baleàrics.

6.1. Formació relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.

6.2. Formació no relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

7.- Valoració dels reconeixements honorífics.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa:

- 2 punts per cada medalla amb distintiu blau.

- 1 punt si el distintiu és blanc.

- 0,5 punts si el distintiu és verd.

b) Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.

c) Per cada felicitació lliurada per la Batlia: 0,25 punts.

S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’ajuntament corresponent.

8.- Mèrits determinats per l’Ajuntament de Sant Joan.

La puntuació màxima d’aquest apartat serà de 6 punts.

Coneixement del terme municipal:

a. Prova escrita, que consistirà en respondre 20 preguntes tipus test de coneixement del terme municipal de Sant Joan, fins a un màxim de 5 punts.

b. Prova escrita, que consistirà amb l’ ubicació geogràfica a un plànol de diferents llocs d’interès municipal, comercial i patrimonial, fins a un màxim d’1 punt.

 

 Sant Joan, 20 de maig de 2014

La Batlessa                                                             El Secretari

Catalina Gayà Bauzà                                            Juan Manuel Campomar Isern