Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 9540
Protecció. Notificació DP 2013/42 Requerir documentació
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 20 de desembre de 2013, a ANTONIO ROIG CLAR, amb DNI. 42.962.073-M, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2013/42 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ SANT ALONSO, NÚM. 2, cant. SANTA CLARA de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us comunic que:
Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2013/42, relatiu a l’immoble situat al carrer Sant Alonso 2, cant. Santa Clara R.C. 001995-01, us trasllat l’informe tècnic de data 20.12.2013, amb (r.i. data 23.12.2013), que transcrit diu:
Realitzada visita d’inspecció el passat 19 de desembre i examinada la documentació inclosa a l’expedient així com els arxius informàtics , s’ha observat que:
Atès que les obres s’han realitzat baix direcció tècnica, i que per tant s’ha donat compliment a l’ordre d’execució dictada per Decret de Batlia de 8 d’abril de 2013, cal reiterar a la propietat la manca de la següent documentació:
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 22 d’abril de 2014
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació
(D.B. núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.