Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 9536
Protecció. Notificació DP 2012/82 Requerir documentació.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Disciplina i Seguretat dels Edificis.

Servei Administratiu de Tramitació

Unitat Administrativa de Protecció de l’Edificació i ITE. (09.02.03.21)

Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 28 de gener de 2014, a ENRIQUE MORA MOTOS, amb DNI. 04539832-T, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2012/82 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ SON SARDINA, NÚM. 25, Polg. 18 parc. 25, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:

 

Us comunic que:

Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2012-82, relatiu a l’immoble situat al carrer Son Sardina 25  Polg. 18 parc. 25, us trasllat l’informe tècnic de data 17.12.2013, amb (r.i. data 20.12.2013),  que transcrit diu:

“Revisada l’expedient i examinada la documentació  cal dir;

  • Examinada la documentació inclosa a l’expedient, així com la inclosa als expedients CS 2012–1065, s’ha observat que les obres  aparentment s’han realitzat d’acord amb la llicència d’obres atorgada.
  • En data 4-3-13 es va sol·licita per par de la propietat una prorroga de dos mesos , que va ser atorgada en data 5-3-13. 
  • Atès que en compareixença personal, el representat  del propietari ha comunicat que les obres estan executades.
  • CONCLUSIÓ.

Atès que s’ha sol·licitat una prorroga de les obres, però que no consta acreditat a l’expedient que les obres s’hagin executat ni hagin desaparegut el riscos per a la seguretat i salubritat de l’immoble que motivaren l’informe tècnic previ de dia 11-07-2013, és opinió del tècnic que subscriu que ateses les circumstancies descrites és adient que presenti el certificat  de tècnic competent conforme s’han realitzat les mesures cautelars i s’ha comprovat que no existeix perill per l’estabilitat de l’edifici, ni de despreniment cap a la via pública o a tercers.

  • Observacions
  • Cal complir el Real Decret 1627/1997 de 24 d’octubre, que estableix les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.
  • Si es necessari el tècnic director de les obres haurà de formalitzar la documentació gràfica i escrita que pertoqui.
  • S’ha de significar a la propietat el deure intrínsec de conservació de les edificacions en forma ajustant-se a uns paràmetres de salubritat i seguretat pública d’acord amb el que es prescriu a l’article 10 de la LDU CAIB.”

 

Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 22 d’abril de 2014.

 

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.

Per delegació (D.B. núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011)

Elvira Salvá Armengod.