Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 9519
Protecció. Notificació DP 2013/74 Tràmit al·legacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 16 de desembre de 2013, a GUTIERREZ FERNANDEZ, FRANCISCA, amb DNI. 13.010.094-W, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2013/74 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ FELIP II, NÚM 4, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific:

Atès que aparegueu com a persona interessada al procediment de referència, exp. DP 2013-74 i, ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat de l’immoble situat al C/ Felipe II, 4, R.C. 09724201, que teniu un termini de 10 DIES HÀBILS, comptadors des de l’endemà de la recepció d’aquest escrit, per a què pugueu consultar i ser informat de l’estat de l’expedient esmentat, i al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns al respecte, d’acord amb l’art. 10, tercer paràgraf, de la Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB.

Per això s’adjunta l’informe realitzat pels SSTT municipals en relació a aquest procediment.

(Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar, nº 18 de Palma)

Us inform que dictar un ordre d’execució comporta el pagament d’una taxa del 2,61% sobre el cost aproximat de les obres, atès l’informe dels SSTT.

Us inform també que aquest document NO és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, per a dur a terme les obres descrites a l’informe tècnic adjunt, es notificarà i NO SERÀ NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES, sinó aportar la documentació exigida pel tècnic municipal  a l’ordre.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC  Cort (només registre).

Palma, 3 d’abril de 2014.

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011,
BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.