Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 9260
Disciplina DO-2009-176 Notif. Aprovar factura

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Gelabert Estaràs Maria Antonia, exp. núm. DO-2009/176, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Gelabert Estaràs Maria Antonia, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

Us notific que, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm. 4965, de 25/03/14, s'ha disposat el següent:

I. Atès l’Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 11 d’octubre de 2011 que ORDENA a la Sra. MARIA ANTONIA GELABERT ESTARÀS (PROPIETÀRIA) que procedeixi a la RETIRADA/DEMOLICIÓ  de les obres executades sense llicència al CE Sor Clara Andreu 10 RC 00229202101, consistents en “ampliació de dependència d’uns 3.5 m2 aproximadament i instal·lació de dos aparells d’aire condicionat” notificat el 10.11.11,  i que al seu punt quart segon apercep als interessats que l’incompliment de l’ordre donarà lloc a l’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA de l’ordre de RETIRADA/DEMOLICIÓ, que iniciarà amb la sol·licitud del corresponent pressupost.

II. Atès que no consta acreditat el compliment de l’ordre de RETIRADA/DEMOLICIÓ.

III. Atès que en data 29 de juliol de 2013, i arrel de l’incompliment per part de la propietat, es va sol·licitar a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, pressupost per a dur a terme, per via d’execució subsidiària, la RETIRADA/DEMOLICIÓ de les obres ordenades “ampliació de dependència d’uns 3.5 m2 aproximadament i instal·lació de dos aparells d’aire condicionat”.

IV.- Atès que el 3.10.2013 l’empresa CBR S.A. va presentar la documentació sol·licitada.

IV. Atesa la factura núm. DS 130027, de data 13 de desembre de 2013, per un import de 55.37 € (CINCUANTA CINC EUROS AMB TRENTA SET CÈNTIMS) de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, relativa als honoraris de redacció de pressupost, que obra a l’expedient informada favorablement a l’informe tècnic emès en data 17 de març de 2014, que transcrit diu:

“(...) Informar:

A la vista de la documentació presentada que consisteix amb:

A.- Factura presentada núm. DS 130027, de data 13/12/2013, relativa a la  certificació  dels treballs a realitzar per via d’execució subsidiària a l’immoble situat al Carrer Sor Clara Andreu 12, referents a la “redacció el pressupost”, s’informa que és correcta des del punt de vista tècnic.

B.- L’ import total de la factura DS 130027 presentada ascendeix a la quantitat de //55.37.-€// impost inclosos.”

III. Per tot això, cal procedir al pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32, essent aquestes despeses a càrrec del propietari de l’immoble/terreny afectat.

En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: articles 97 i 98 LRJPAC, article 9 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 26 i 65 i següents Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; i el Reglament de la Gerència d’Urbanisme; les Bases d’execució del Pressupost municipal (Base 23); i vistos els Decrets de Batllia núm. 8435 i 8436, de data 13 de maig de 2013, publicats al BOIB núm. 70, de 18 de maig de 2013, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma i de nomenament dels titulars de les àrees de govern, i l’altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,

D   E   C   R   E   T

1r) APROVAR la factura núm. DS 130027, de data 13 de desembre de 2013, per un import de 55,37€ (CINQUANTA CINC EUROS I TRENTA SET CÈNTIMS) de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA. Els treballs inclosos en la factura són en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, amb motiu de la sol·licitud realitzada en data 29 de juliol de 2013.

2n) AUTORITZAR el pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA de l’import de 55,37€ (CINQUANTA CINC EUROS AMB TRENTA SET CÈNTIMS), assenyalat al paràgraf anterior, quantitat que serà carregada a la partida: obres a càrrec de particulars núm. 08.151.00.226.32 del pressupost municipal vigent.

3r) DISPOSAR L’EXACCIÓ DEFINITIVA del cost de la factura núm. DS 130027, de data 13 de desembre de 2013, en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, per un import de 55,37€ (CINQUANTA CINC EUROS AMB TRENTA SET CÈNTIMS), que serà de compte de la propietat de l’immoble: Sra. MARIA ANTONIA GELABERT ESTARÀS.

4t) DONAR COMPTE d’aquest Decret al Departament financer als efectes previstos als resolutius 2n i 3r d’aquest Decret.

5è) NOTIFICAR aquesta resolució a Sra. MARIA ANTONIA GELABER ESTARÀS i a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d'un mes, comptat des de l'endemà de la publicació del  present edicte. En aquest cas, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, o a les dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l'art. 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació del  present edicte, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 20 de maig de 2014

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod