Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS

Núm. 8907
Correcció d’error advertit a la Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 13 de maig de 2014, per la qual s’aproven les bases generals del procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que s’ha detectat  l’existència d’un error d’omissió de l’annex I de la Resolució del director general Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, de 13 de maig de 2014, publicada al Butlletí  Oficial de les Illes Balears núm. 68, de dia 17 de maig de  2014 i  d’acord amb l'article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment  administratiu comú, que estableix que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes, es publica a continuació:

ANNEX I

BASES

I. DISPOSICIONS GENERALS

Primera

Àmbit d’aplicació

El contingut d’aquesta Resolució serà d’aplicació a partir del curs 2014-2015 a totes les persones que participin en les convocatòries per crear borses d’aspirants a funcionaris interins docents que es publiquin.

Segona

Procediments de selecció

El personal funcionari interí docent s’ha de seleccionar mitjançant algun dels procediments de selecció següents:

a) Procediment ordinari: anualment s’ha d’aprovar una convocatòria pública per formar borses d’aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions de centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears.

b) Procediment específic i extraordinari: quan per a alguna o algunes especialitats o funcions i/o illes no s’hagi pogut seleccionar cap aspirant mitjançant el procediment ordinari, o bé s’hagi exhaurit la borsa d’aspirants corresponent o sigui previsible que s’exhaureixi, es pot aprovar una convocatòria pública per completar la borsa existent d’aspirants a funcionaris interins docents per a aquestes especialitats o funcions concretes i/o illes.

Tercera

Consulta de dades

Els aspirants a funcionaris interins docents amb accés al Portal del personal poden consultar el seu expedient a la web <http://portaldelpersonal.caib.es>, en la qual figuren les dades personals, les titulacions, el nivell de coneixement de llengua catalana, la nota mitjana de l’expedient acadèmic acreditat, les activitats de formació registrades i l’experiència docent reconeguda.

II. PROCEDIMENT ORDINARI

Quarta

Procediment ordinari

1. El procediment ordinari de selecció de personal funcionari interí docent consisteix a crear borses d’aspirants per cobrir vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions i illes, provinents d’una convocatòria pública per a cada curs escolar.

2. La convocatòria esmentada en el punt anterior pot establir requisits específics per als aspirants a l’efecte de cobrir determinades places.

3. L’ordre a les borses dels aspirants admesos determinarà l’ordre en l’elecció i en l’adjudicació de places, amb les especificitats que preveu la base onzena.

Cinquena

Obligació de participar-hi

1. Tots els aspirants a cobrir una plaça com a funcionaris interins docents han de participar en la convocatòria que es publicarà a tal efecte, tant si es tracta d’aspirants que ja han format part de la borsa d’interinitats durant el curs escolar anterior com si es tracta de nous aspirants.

2. Si un aspirant no participa en la convocatòria no quedarà inclòs a la borsa corresponent, independentment de si figurava com a admès a la borsa d’interinitats durant el curs escolar anterior.

Sisena

Constitució de les borses

Es constituirà una borsa de treball per cadascun dels següents grups:

Grup A)   0597 Cos de mestres

Grup B)   0590   Cos de professors d’ensenyament secundari

Grup C)   0591  Cos de professors tècnics de formació professional

Grup D)  0592    Cos de professors d’escoles oficials d’idiomes

0594  Cos de professors de música i arts escèniques

0595  Cos de professors d’arts plàstiques i disseny

0596  Cos de mestres de taller d’arts plàstiques i disseny

Setena

Ordenació  de les borses per al curs 2014-2015

El personal aspirant a un lloc de treball en règim d’interinitat figurarà ordenat a cadascuna de les borses  a les  quals opta, amb els següents criteris:

1.  En primer lloc els aspirants que formen part de la llista d’ admesos a la borsa en el curs 2013-2014 que acreditin, entre l’1 de setembre  de 2008 i la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria d’interinitats per al curs 2014-2015, almenys 30 dies de servei com a funcionari interí a centres públics d’ensenyament no universitari  dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears. Aquests aspirants s ’han d’ordenar, segons la puntuació que resulti d’aplicar el barem de mèrits que prevegi la convocatòria corresponent.

2. La resta d’aspirants s’han d’ordenar per dies treballats com a funcionari interí a centres públics d’ensenyament no universitari  dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears a partir de l’1 de setembre de 2008 a cadascun dels grups establerts a la base sisena. En cas d’empat, s’han d’aplicar successivament, els criteris de desempat següents:

- Millor nota de l’expedient acadèmic de les titulacions al·legades per accedir a les especialitats o funcions sol·licitades i admeses

            - Data de naixement (de major a menor edat)

3. No obstant el que disposa el punt 1 d’aquesta base, els aspirants objecte d’un decaïment a la borsa del curs 2013-2014, o els aspirants que hagin estat declarats no aptes en el procediment de tutorització durant el període comprès entre el curs 2008-2009 i el curs 2013-2104, s’han d’ordenar com a la resta d’aspirants, d’acord amb el punt 2 d’aquesta base.

4. Els aspirants que siguin objecte d’un decaïment durant el curs 2014-2015 passaran als darrers llocs de totes les borses de les quals formin part i, entre ells s’ordenaran d’acord amb els criteris establerts en el punt 2 d’aquesta base.

5. Els aspirants exclosos pel fet de no acreditar uns coneixements adequats de llengua catalana d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001, de 14 de setembre, pel qual es regula l’exigència de coneixement de les llengües oficials al personal docent, i l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de llengua catalana i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari i s’estableix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC),  s’han d’ordenar segons el nivell més alt de coneixement de català que hagin acreditat i, en cas d’empat, se’ls han d’aplicar els criteris de desempat prevists en el punt 2 d’aquesta base.

Vuitena

Ordenació de les borses a partir del curs 2015-2016

L’ordre dels aspirants a la borsa a partir del curs 2015-2016, serà el següent:

1. En primer lloc  els aspirants descrits a la base 7.1 s’ordenaran segons la puntuació que resulti d’aplicar el barem de mèrits  que prevegi la convocatòria corresponent.

2. També s’han d’ordenar de la forma prevista en el punt anterior els aspirants descrits a la base 7.2  que durant el curs anterior hagin superat el procés de tutorització.

3. La resta d’aspirants seran ordenats tal com preveu la base 7.2.

4.  Els aspirants objecte d’un decaïment a la borsa durant el curs anterior, s’han d’ordenar com a la resta d’aspirants tal com preveu la base 7.2.

5. Els aspirants que siguin objecte d’un decaïment durant el curs  passaran als darrers llocs de totes les borses de les quals formin part i, entre ells s’ordenaran d’acord amb els criteris establerts a la base 7.2.

6. Els aspirants exclosos pel fet de no acreditar uns coneixements adequats de llengua catalana d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001, de 14 de setembre, pel qual es regula l’exigència de coneixement de les llengües oficials al personal docent, i l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de llengua catalana i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari i s’estableix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC) s’han d’ordenar segons el nivell més alt de coneixement de català que hagin acreditat i, en cas d’empat, se’ls han d’aplicar els criteris de desempat prevists a la base 7.2.

Novena

Normes generals per al procés d’adjudicació de destinacions provisionals

1. Una vegada creada cada borsa d’aspirants a funcionaris interins docents per a un curs escolar, ordenats d’acord amb el que disposa la base setena, s’ha de convocar el procés d’adjudicació de destinacions provisionals per a aquell curs mitjançant una resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, que ha d’aprovar les instruccions que el regiran.

2. Estan obligats a participar en aquest procés, a més dels col·lectius que indiqui la resolució que el convoqui, tots els aspirants a funcionaris interins docents que figurin com a admesos a les borses del curs corresponent.

3. Els aspirants a funcionaris interins docents, a qui en aquest procés s’adjudiqui una plaça, han de ser nomenats amb efectes des de l’1 de setembre.

Una vegada nomenats, la presa de possessió i la incorporació a la plaça adjudicada s’han de produir el dia en què s’iniciï el curs escolar.

Si la presa de possessió i la incorporació efectiva no es produeixen el dia assenyalat i no hi ha cap causa que ho justifiqui, el nomenament quedarà sense efectes i s’exclourà l’aspirant de totes les borses.

Desena

Normes generals per al procés d’adjudicació de substitucions

1. Els aspirants que no hagin obtingut una plaça en el procés d’adjudicació esmentat en la base novena restaran a les borses en situació de disponibles per cobrir substitucions i vacants sobrevingudes.

2. Mitjançant una resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans s’han d’aprovar les instruccions que han de regir el procés d’adjudicació de substitucions per al curs corresponent. Aquest procés ha de ser àgil a fi d’aconseguir, sempre que sigui possible, cobrir immediatament les places per donar continuïtat al servei públic educatiu i a l’atenció als alumnes.

3. En generar-se la necessitat urgent de cobrir una plaça, aquesta s’ha d’oferir, en la forma establerta en la resolució que aprovi les instruccions d’aquest procés, als aspirants disponibles de la borsa corresponent, d’acord amb l’ordre en què hi figuren.

4. Si en el termini d’un dia hàbil des de la crida ¾o en el segon dia hàbil si la crida es fa en divendres¾ l’aspirant no manifesta, en la forma que determinin les instruccions d’aquest procés, que està conforme amb la plaça oferta i que està disposat a incorporar-se en el termini establert en l’apartat 6 d’aquesta base, s’entén que hi renuncia de forma injustificada.

5. Tant la renúncia injustificada com el rebuig de la plaça oferta determinen el decaïment de totes les borses.

6. L’acceptació de la plaça oferta determina el nomenament amb efectes des del dia en què es produeixi la presa de possessió efectiva i la incorporació a la plaça adjudicada. La presa de possessió i la incorporació s’han de produir el primer dia lectiu després de l’acceptació si la plaça és a la mateixa illa de residència del funcionari interí o el tercer dia lectiu si la plaça és a una altra illa.

Si la presa de possessió i la incorporació a la plaça adjudicada no es produeixen en els terminis esmentats i no hi ha cap causa que ho justifiqui, el nomenament quedarà sense efectes i s’exclourà l’aspirant de totes les borses.

Onzena

Aspirants majors de 55 anys

Els aspirants més grans de 55 anys amb almenys deu anys de servei com a docents a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears que no hagin obtingut una plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals tindran preferència sobre la resta d’aspirants en l’oferta i l’adjudicació de places en el procés d’adjudicació de substitucions. En el cas que hi hagi diversos aspirants en la mateixa situació, l’ordre de preferència entre aquests serà determinat per l’ordre en què figurin a la borsa corresponent.

Dotzena

Violència de gènere i discapacitat greu

1. L’Administració ha d’adoptar les mesures necessàries en el cas que la plaça oferta o adjudicada a un aspirant víctima de violència de gènere sigui incompatible amb la seva situació a fi de fer efectius la protecció de la víctima o el dret a l’assistència social integral.

2. Així mateix, ha de garantir que les persones amb una discapacitat qualificada com a greu d’acord amb el que estableix el Reial decret 1971/1999, de 23 de desembre, de procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de minusvalidesa, ocupin llocs de feina adaptats a la seva situació, sempre que la seva discapacitat comporti dificultats de mobilitat i sigui compatible amb l’exercici de les tasques docents.

3. Ambdues circumstàncies han de ser acreditades documentalment.

Tretzena

Renúncia justificada i reserva de la plaça oferta o adjudicada

1. Els aspirants admesos  poden renunciar de forma justificada a la plaça que la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans  els hagi adjudicat en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o a la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions quan concorri alguna de les circumstàncies següents:

1.1. Estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què seria procedent concedir a un funcionari una excedència per tenir cura dels fills per qualsevol dels supòsits anteriors.

1.2. Estar en una situació que donaria lloc a la concessió d’una excedència a un funcionari per tenir cura d’un familiar a càrrec directe, fins al segon grau de consanguinitat o afinitat, que, per raons d’edat, accident, malaltia o discapacitat, no pogués valer-se per si mateix i no dugués a terme cap activitat retribuïda.

1.3. Exercir càrrecs que, en el cas d’un funcionari de carrera, donarien lloc, d’acord amb la normativa de funció pública, a la declaració d’estar en situació de serveis especials.

1.4. Patir una malaltia o incapacitat temporal que impedeixi exercir la tasca docent.

1.5. Dur a terme estudis, programes de recerca educativa o cursos d’idiomes a l’estranger o participar en programes de cooperació internacional.

1.6. Haver subscrit un contracte laboral en un centre privat concertat.

1.7. Treballar per a l’Administració pública, ja sigui com a funcionari o en virtut d’un contracte laboral.

1.8. Haver subscrit un contracte de treball amb una empresa privada o desenvolupar una activitat empresarial o professional com a autònom.

1.9.  Cursar estudis universitaris.

1.10. Al·legar una causa de força major o circumstàncies excepcionals, que seran apreciades per la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans  i de les quals s’informarà a la Mesa Sectorial d’Educació.

2. L’escrit de renúncia, juntament amb la documentació acreditativa pertinent, s’ha de presentar, en tot cas, en el termini de tres dies hàbils comptadors des de l’endemà del dia en què s’adjudiqui la plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o en què s’ofereixi la plaça en el procés d’adjudicació de substitucions.

3. Si l’aspirant al·lega alguna de les circumstàncies previstes en els punts 1.1 i 1.4 d’aquesta base, podrà optar, en el seu escrit de renúncia, perquè se li reservi la plaça adjudicada en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions.

En aquest cas, la plaça s’ha d’oferir en el procés d’adjudicació de substitucions, d’acord amb l’ordre de la borsa corresponent, a un altre aspirant, que, si accepta l’oferiment, romandrà a la plaça mentre es mantingui la circumstància que va donar lloc a la reserva.

4. La renúncia justificada es podrà realitzar un màxim de dues vegades durant el curs escolar i sempre que els motius al·legats siguin per causes distintes.

5. Els aspirants que hagin renunciat a una plaça de forma justificada han de comunicar per escrit a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans  que deixen de donar-se les circumstàncies que varen provocar la renúncia en el termini de deu dies hàbils des del moment en què aquestes deixin de donar-se a fi de passar a la situació de disponible a la borsa corresponent.

En cas que se’ls hagi reservat la plaça, la comunicació esmentada en el paràgraf anterior determinarà la incorporació de l’aspirant a la plaça reservada.

Catorzena

Conseqüències de les renúncies

1. Els aspirants que renunciïn a una plaça de forma justificada es mantindran a les borses en situació de no disponibles i conservaran la puntuació i l’ordre en aquestes.

2. Els aspirants que renunciïn de forma injustificada a la plaça que la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans  els hagi adjudicat en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o a la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions seran objecte de decaïment.

Quinzena

Decaïment a la borses

1. El decaïment d’un aspirant determina que aquest perdi la puntuació i l’ordre que tenia a totes les borses.

2. Els aspirants decaiguts s’han d’ordenar per al curs 2014-2015 d’acord amb el que disposen els punts 3 i 4 de la base setena i  a partir dels curs 2015-2016 d’acord amb el que disposen els punts 4 i 5 de la base vuitena.

3. Són causes de decaïment:

a) Haver renunciat injustificadament a la plaça adjudicada en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o a la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions.

b) Haver rebutjat de forma injustificada la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions.

c) Haver estat sancionat per falta greu o molt greu mitjançant un procediment disciplinari.

4. El decaïment a les borses es produirà el mateix curs en què s’hagi donat la causa o en el curs següent segons correspongui.

5. Els aspirants decaiguts que tornin  a ser nomenats funcionaris interins seran objecte de tutorització en els supòsits següents:

  1. En tot cas, per la causa prevista en la lletra c del punt 3 d’aquesta base.
  2. En els casos prevists en les lletres a i b del punt 3 d’aquesta base només quan no hagin superat una tutorització anterior.

Setzena

Exclusió de les borses

1. Seran exclosos de totes les borses els aspirants que es trobin en algun dels supòsits següents:

a) Quan quedi acreditat que s’ha falsejat la documentació presentada amb la sol·licitud de participació en la convocatòria d’interinitats o amb la sol·licitud de renúncia justificada a la plaça adjudicada o oferta.

b) Quan no prenguin possessió de la plaça o no s’incorporin efectivament al lloc de feina en els terminis establerts en les bases novena i desena i no hi hagi una causa justificada.

c) Quan renunciïn a la plaça una vegada n’han pres possessió. No obstant això, i com a excepció, si s’acredita que la renúncia obeeix a la manca de capacitat per impartir, pel seu caràcter eminentment pràctic, mòduls dels cicles formatius o assignatures dels ensenyaments superiors d’arts plàstiques i disseny, i dels ensenyaments superiors d’art dramàtic, la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans  pot considerar la renúncia com a justificada, de forma que el funcionari interí cessarà en el lloc i se l’exclourà, a la borsa corresponent, de l’especialitat o funció concretes a què hagi renunciat, però es mantindrà en situació de disponible per a la resta d’especialitats o funcions en què va ser admès.

d) Quan hagin estat declarats no aptes dues vegades en el procés de tutorització.

e) Quan hagin estat separats, mitjançant un procediment disciplinari, del servei en qualsevol de les administracions públiques o quan es trobin inhabilitats per a l’exercici de les funcions públiques.

2. Els exclosos per alguna d’aquestes causes no podran formar part de la borsa d’aspirants per al curs següent.

Dissetena

Situació dels aspirants a les borses

1. Els aspirants que formen part de les borses poden estar en situació de disponibles o de no disponibles a l’efecte d’adjudicar-los o oferir-los una plaça.

2. Només s’adjudicaran i oferiran places als aspirants en situació de disponibles.

3. Els aspirants decaiguts estan en situació de disponibles, si bé només se’ls pot oferir de forma excepcional una plaça quan no hi hagi cap altre aspirant que pugui ocupar-la.

4. Estan en situació de no disponibles:

a) Els integrants de les borses que prestin serveis com a funcionaris interins docents.

b) Els aspirants que hagin renunciat de forma justificada a la plaça que la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans els hagi adjudicat en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o a la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions.

c) Els aspirants exclosos pel fet de no haver acreditat uns coneixements adequats de llengua catalana d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001 i l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014.

d) Els aspirants exclosos pel fet de no haver acreditat la formació pedagògica i didàctica a què es refereix l’article 100.2 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació.

e) Els aspirants que no participin en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals

5. Els aspirants en situació de no disponibles passen a la situació de disponibles i tornen a ocupar a les borses l’ordre que els pertoca als efectes d’oferir-los i adjudicar-los places en els casos següents:

a) Quan cessin com a funcionaris interins, en el cas de substitucions.

b) Quan acabi la circumstància al·legada i acreditada que va donar lloc a la renúncia justificada i així ho comuniquin els aspirants a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans .

c) Quan els aspirants exclosos pel fet de no acreditar un coneixement adequat de llengua catalana d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001 i l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014 o la formació pedagògica i didàctica a què es refereix l’article 100.2 de la Llei orgànica 2/2006 esmenin la causa d’exclusió en els terminis que estableixin les convocatòries.

d) Quan, per necessitat d’atenció als alumnes i en el cas excepcional que quedin places sense cobrir per manca d’aspirants que posseeixin tots els requisits exigits, la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans  hagi d’oferir aquestes places als aspirants que compleixin la resta de requisits exigibles i hagin estat exclosos pel fet de no acreditar, en la forma que estableixin les convocatòries, un coneixement adequat de llengua catalana d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001 i l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014.

e) En el cas dels aspirants que no participin en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals a partir de dia 1 de novembre.

III. PROCEDIMENT ESPECÍFIC I EXTRAORDINARI

Divuitena

Procediment específic i extraordinari

1. El procediment específic i extraordinari de selecció de personal funcionari interí docent permet completar les borses formades segons el procediment ordinari mitjançant una convocatòria pública amb la finalitat de cobrir places d’alguna o algunes especialitats o funcions i/o illes quan no s’hagi pogut seleccionar cap aspirant mitjançant el procediment ordinari, o bé quan s’hagin exhaurit les borses d’aspirants formades o sigui previsible que s’exhaureixin.

2. Només poden participar-hi nous aspirants, tal com els defineixi la convocatòria corresponent.

3. Les convocatòries poden establir requisits específics per als aspirants a fi de cobrir determinades places.

4. Els aspirants s’han d’ordenar d’acord amb els mèrits prevists en la convocatòria ordinària i acreditats en la forma establerta en la convocatòria esmentada. L’ordre a les borses dels aspirants admesos determinarà l’ordre a l’hora d’oferir i adjudicar les places.

5. L’oferta i l’adjudicació de places, el nomenament i la presa de possessió es regeixen pel que disposen els apartats 3 a 6 de la base desena.

6. La renúncia a la plaça oferta, així com les conseqüències que se’n deriven, es regeixen pel que determinen les bases tretzena i catorzena.

7. El decaïment i l’exclusió de la borsa es regeix pel que disposen les bases quinzena i setzena

8. La situació dels aspirants a la borsa com a disponibles i no disponibles es regeix pel que estableix la base dissetena.

IV. DISPOSICIONS COMUNES A AMBDÓS PROCEDIMENTS

Dinovena

Mèrits

Les convocatòries dels procediments de selecció de funcionaris interins docents han d’establir el barem de valoració de mèrits i han de determinar els documents acreditatius de cada un dels mèrits al·legats. Les convocatòries han de preveure en tot cas la valoració de l’experiència docent prèvia i la formació acadèmica.

Vintena

Nomenaments i  cessaments

Els nomenaments i cessaments del personal funcionari interí estaran a l’abast de la persona interessada al Portal del personal.

Vint-i-unena

Tutorització

D’acord amb el que disposa l’article 101 de la Llei orgànica d’educació, el primer curs d’exercici de la docència a centres públics s’ha de desenvolupar sota la tutoria de docents experimentats. El procediment es desenvoluparà en els termes que disposi la resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives  i Recursos Humans que es dicti a aquest efecte.

Vint-i-dosena

Publicitat de les actuacions

Tant la Resolució com aquest annex, així com totes les actuacions que se’n derivin, es poden consultar a la pàgina web <http://dgpdocen.caib.es>.

Palma, 19 de maig de 2014

El director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans

Bartolomé Isern Lladó