Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 8699
Policia. Notificació vehicles diposit Toe 9/14
Versió PDF
Atès que no han pogut tenir efecte les notificacions d’abandonament de vehicle, d’acord amb l’article 59.4 i 61 de la llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, amb el present anunci se comunica a les persones relacionades el seu contingut (TOE 9-14)
El Regidor de l’Àrea delegada de Seguretat Ciutadana, en ús de les facultats que li confereix el Decreto de Alcaldía nº 954 de día 27-01-14, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma publicat al BOIB núm. 21 de dia 11-02-14, ha dictat la següent resolució, d’acord amb Decreto nº 8197, de fecha 14 de maig de 2014 “Havent ingressat el vehicle al dipòsit municipal i d’acord amb el que estableix l’article 86 de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària (RDL 339/1990), si transcorregués més de dos mesos sense que la persona titular el retiri, se’n presumirà racionalment l’abandonament. Arribat a aquest cas, la persona titular disposarà d’un termini d’un mes per retirar el vehicle del dipòsit municipal. En cas contrari el vehicle s’entregarà a un centre autoritzat per reciclar-lo i descontaminar-lo (CARD) o se li donarà la finalitat establerta a l’article 86.3 del Reial decret legislatiu 339/1990.”
Per això, i atès l’anterior Decret, se us concedeix el termini indicat perquè el retireu del dipòsit Municipal indicat a d’alt i se us adverteix que si no ho feis s’entregarà a un centre autoritzat per reciclar-lo i descontaminar-lo i es generaran les corresponents taxes que poden arribar a la quantitat de 1.561’52 euros (128’75 per la retirada, 1.141’24 per la custòdia i 291’53 per la declaració d’abandonament, descontaminació, desballestament i gestió de la baixa administrativa)
En aquest moment ja s’han generat la taxa de retirada del vehicle (128’75 euros) i la taxa pels dies de custòdia, però podeu evitar que es generin la resta de taxes si en el termini establert renuncieu voluntàriament al vehicle emplenant l’imprès de renúncia que us facilitaran al mateix dipòsit, o a qualsevol de les UIAP de l’ajuntament o a qualsevol oficina de la Policia Local. En aquest cas la taxa per custòdia es limitarà als primers 15 dies (152’44 euros) i se us condonaran la resta de dies i s’entregarà el vehicle a un CARD i se n’anotarà la baixa definitiva, o se li donarà la finalitat establerta a l’article 86.3 del Reial decret legislatiu 339/1990, de 2 de març, sense més cost per a vós.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar RECURS DE REPOSICIÓ davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement al que disposa l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la notificació. En aquest cas no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’ha resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de l’esmentada Llei 30/1992 i es considera desestimat quan no s’ha resolt i s’ha notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà d’interposar-lo. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article esmentat anteriorment i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la notificació de la resolució. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Palma, a 15 de maig de 2014
La cap del servei de l’Área Delegada de Seguretat Ciutadana
p.d. Decret de Batlia nº 3000 de 26/2014
(BOIB nº 30 de 04/03/2014)
Catalina Beltrán Rigo
|
MATRICULA |
MARCA Y MODELO |
TITULAR |
|---|---|---|
|
IB-2964-CN |
RENAULT MEGANE |
AMADOR MAYA RAMON |
|
C-6917-BTT |
HUATIAN |
ARAUJO RAMIREZ PEDRO ALBERTO |
|
7627-CJC |
FIAT DOBLO |
ARCO MUÑOZ CANDIDO |
|
C-5613-BVJ |
SYM |
ARENAS CALERO LUIS |
|
IB-7720-CH |
MERCEDES 108 D |
ASTROM PER OVE PATRICK |
|
3871-GNL |
AIYUMO |
BABOS CSABA |
|
IB-9255-BL |
IVECO |
BAENA TOMA MANUEL |
|
9965-DWG |
SEAT IBIZA |
BARRO MESA MARIA DEL CARMEN |
|
0421-BHH |
CITROEN |
BETICA DE CONSTR Y REF SL |
|
9821-FPC |
CHEVROLET |
BONNIN MULET PEDRO |
|
6771-CKF |
CITROEN XSARA |
CAMPO GOMEZ HIGINIO |
|
IB-4476-CS |
HYUNDAI |
CAMPOS GARRIDO PEDRO JOSE |
|
1533-CDV |
SKODA FABIA |
CIDESI CONSULTING SL |
|
6519-BTC |
CITROEN XSARA |
CORTES AMAYA NIEVES |
|
IB-2306-CT |
PEUGEOT 106 |
CORTES BATISTA ANTONIO |
|
IB-5114-DD |
RENAUL |
CORTES CORTES PEDRO |
|
IB-7789-DJ |
RENAULT |
DURAN MIR MATEO |
|
IB-0470-DC |
PEUGEOT |
FERNANDEZ MARTIN ANTONIO |
|
A-0406-DC |
FORD COURIER |
FUTUR AMER SL |
|
9552-CCB |
SKODA OCTAVIA |
GONZALEZ DOMINGUEZ JUAN PEDRO |
|
C-4871-BGS |
PEUGEOT SPEEDFIGHT |
GUTIERREZ LUNA VANESSA |
|
IB-5749-CB |
CITROEN ZX |
HIGUERA BRAVO FRANCISCO |
|
IB-8891-BX |
CITROEN AX |
HORRACH COLL ANTONIO MIGUEL |
|
9984-GGR |
MERCEDES 180 |
HORRACH TORRENS ANTONIA MARIA |
|
M-8539-UC |
FORD TRANSIT |
INEMA BALEAR SL |
|
4339-CJL |
BMW |
IVANOV VLADISLAV IVANOV |
|
C-0454-BBP |
YAMAHA CY50R |
JACINTO ANTON JONATAN |
|
C-8836-BJG |
PIAGGIO |
KHAMLICHI ADIL |
|
0813-CTZ |
PEUGEOT |
MARTINEZ GARCIA JOSE |
|
IB-9991-CV |
TOYOTA CELICA |
MENDEZ GUERRERO LISSETTE JOHAN |
|
IB-4797-DF |
CITROEN SAXO |
MUNAR ROCA MARGARITA |
|
C-7676-BJP |
DAELIM |
OLIVER MUNAR DAMIAN |
|
B-0883-TB |
SEAT IBIZA |
PAIONE VALERIANO |
|
3268-BRN |
FORD MONDEO |
PALOMAR SANCHEZ MIGUEL |
|
2337-GKR |
CITROEN |
PERALTA GARCIA BARTOLOME |
|
IB-1204-DJ |
OPEL COMBO |
PISCINAS TENIS NOVENTA Y CINCO |
|
C-9438-BPS |
YAMAHA |
REINA MALAGON MANUEL |
|
IB-9544-CT |
AUDI A3 |
ROCA COLL JAIME MIGUEL |
|
5521-CBX |
SEAT CORDOBA |
RODRIGUEZ LORENTE GERMAN |
|
8930-GDZ |
RENAULT MEGANE |
ROMERO AUGUSTO JOSE FRANCISCO |
|
C-2608-BMF |
YAMAHA |
SANCHEZ RAMIS FRANCISCO |
|
9000-CTW |
FORD |
SCHIFFON RAC SL |
|
IB-5521-DD |
SEAT IBIZA |
SIEMPRE ASI SL |
|
C-4522-BKR |
DERBI PREDATOR |
SIMONEZ MORAGUES JAIME |
|
9360-BRW |
RENAULT |
VEGA MORENO CLAUDIA |