Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 8547
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un llicenciat en química

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un llicenciat en química (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 14 de maig de 2014

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un LLICENCIAT EN QUÍMICA de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un  LLICENCIAT EN QUÍMICA pel grup d’hemofilia de l’investigador Bernat Galmés

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

El procés per a la contractació d’un LLICENCIAT EN QUÍMICA, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de Llicenciat en Química
  • Experiència en gestió i coordinació d’assajos clínics de l’especialitat d’hematologia.
  • Experiència en sistemes de gestió de qualitat.

Funcions per desenvolupar

  • Realitzar tècniques del laboratori d’hemostassia i trombosis.
  • Gestió de l’acreditació ISO 15189 del Laboratori del Servei d’hematologia.
  • Coordinació d’assajos clínics de la unitat d’hemostàssia i trombosis.
  • Suport metodològic a la Unitat d’investigació del servei d’hematologia (creació de base de dades, anàlisis de les dades, etc).
  • Formació del personal d’infermeria i tècnics especialistes de laboratori del servei d’hematologia.

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració

  • Altra titulació (llicenciatura, màster o diplomatura) relacionada amb el lloc de feina. 1 punt per llicenciatura, 0.75  per Diplomatura i 0,5 punts per màster . Màxim 1 punt.
  • Formació específica en Hematología: 0,01 punts per hora d’assistència. Màxim 1 punt.
  • Coneixements de programes d’estadística i base de dades: ACCES, SPSS, y Stata. 0,01 punts per hora d’assistència. Màxim 0,5 punts.
  • Coneixements i experiència en Sistemes de Gestió de qualitat relacionats amb Hematologia: CAT, JACIE y ISO15189. 0,01 punt per hora d’assistència. Se valorarà formar part de la Comissió Autonómica d’Acreditació de Centres Sanitaris de les Illes Balears. Màximo 1 punt.
  • Coneixements d’idiomes, amb un màxim de 1 punt. 0,4 punts per  el certificat de nivell C de català i 0,5 punts per un nivell superior. Certificat de nivell mitjà d’anglès 0,4 punts i 0,5 punts per un nivell superior. Només se valorarà el nivell més alto.
  • Experiència laboral en Centros/Fundacions d’investigació públic o privat. 0,05 punts per mes treballat. Màxim 2 punts.
  • Experiència en participació en Assajos clínics o protocols de Investigació. 0,05 punts per participació com Coordinador, 0,1 punt per participació com Investigador Principal o Co-Investigador. Màxim 1,5 punts.
  • Altres mèrits d’investigació amb un màxim d’1 punt. Publicacions en revistes indexades en el Journal Citation Report (JCR) 0,2 punts per publicació. Presentacions en congressos nacionals o internacionals, 0,1 punts per presentació.

Entrevista personal (1 punt)

L’entrevista personal versarà sobre l’adequació dels coneixements de l’aspirant en relació al lloc de treball i podrà incloure una demostració pràctica d’aquests coneixements. Es podrà fer per vídeo conferència.

Pel que fa a la seva valoració en cap cas podrà superar un 10% de la puntuació total.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 2% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei associat al projecte 4 de l’IP Bernat Galmés.

Retribució: 22.900 euros bruts mensuals

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a info@caubet-cimera.es, referència responsable de transferència de tecnologia i innovació.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació la puntuació amb la persona seleccionada.

Palma, 14 de maig de 2014

La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas