Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 8327
Bases de la convocatòria per a la selecció mitjançant el sistema de concurs-oposició, amb caràcter de funcionari de carrera, d’una plaça d’ajudant tecnic de medi ambient de l’Ajuntament de Santa Margalida

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per decret de Batlia de 7 de maig de 2014, es va resoldre aprovar la convocatòria i les bases per a la selecció, amb caracter de funcionari de carrera, d’una plaça d’ajudant tècnic de medi ambient d’aquest Ajuntament.

Es publiquen a continuació les bases d’aquesta convocatòria.

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS-OPOSICIÓ, AMB CARÀCTER DE FUNCIONARI DE CARRERA, D’UNA PLAÇA D’AJUDANT TECNIC DE MEDI AMBIENT DE L’AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA.

Primera. Objecte de la convocatòria.

És objecte de la present convocatòria la selecció, com a funcionari de carrera, d’una plaça d’ajudant tècnic de medi ambient, mitjançant el sistema de concurs-oposició, que pertany a l’Escala d’Administració Especial, subescala Serveis Especials, i enquadrada en el grup C, subgrup C-1, vacant a la plantilla de l’Ajuntament de Santa Margalida. Aquesta plaça ha estat inclosa a l’Oferta d’Ocupació Pública municipal del 2010, publicada en el BOIB de 7 d’octubre de 2010.

La referida plaça està dotada amb el sou corresponent a l’esmentat grup, pagues extraordinàries, i altres retribucions o emoluments que l’hi correspongui d’acord amb la legislació vigent. La seva dedicació i jornada de treball serà la jornada completa de treball dels funcionaris d’aquesta Corporació.

Segona. Requisits dels aspirants.

Per prendre part en les proves de selecció, serà necessari, d'acord amb l'establert a l'article 56 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic:

- Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l'article 57 de la mateixa llei.

- Tenir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

- Tenir complits setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, en que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

- Estar en possessió de la titulació de batxiller superior o títol equivalent.

- Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell B2 (antic nivell B).

Tercera. Funcions

Les funcions més significatives del lloc de treball són les següents:

- Control i seguiment de la neteja viària, jardineria i recollida de residus.

- Informes i expedients d’inspecció i sancionadors en temes mediambientals.

- Impuls i coordinació d’activitats d’educació ambiental.

- Estalvi energètic i energies alternatives.

- Coordinació de platges.

- Suport en general en temes ambientals i els que resultin de la relació de llocs de treball.

Quarta. Presentació d’instàncies.

Les instàncies per a participar en el procés selectiu s’hauran de fer segons el model que figura a l’Annex III de les presents bases, adreçades al Sr. Batle - President de l’Ajuntament de Santa Margalida, i es presentaran en el registre general d’aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a la Llei 30/92, de 26 de novembre.

Per ésser admès, i en el seu cas, prendre part en les proves selectives corresponents, bastarà que els aspirants manifestin a les seves instàncies que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base segona d’aquesta convocatòria, adjuntant a dita instància còpia del DNI i document acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana exigida en aquesta convocatòria.

Els aspirants que pretenguin puntuar a la fase de concurs, acompanyaran en les seves instàncies els documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte a la fase de concurs, amés d’enumerar-los a la sol·licitud. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades. Els mèrits a tenir en compte, estaran referits a la data en la qual expiri el termini de presentació d’instàncies.

El termini per a la presentació d’instàncies serà de 20 dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de l’anunci en extracte, d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat, prèvia publicació íntegra d’aquestes bases en el BOIB. En cas de que el darrer dia sigui dissabte, diumenge o festiu, el termini s’entendrà ampliat fins el dia hàbil següent. Les bases íntegres es publicaran també en el tauler d’edictes i a la pàgina web de l’Ajuntament. Els successius anuncis, es publicaran a la pàgina web i al tauler d’edictes d’aquest Ajuntament.

Quinta. Admissió dels aspirants.

Finalitzat el termini de presentació d’instàncies, la Presidència de la Corporació dictarà Resolució declarant aprovada la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos. La mateixa resolució efectuarà el nomenament dels membres del tribunal i indicarà el lloc, dia i hora de: la constitució del Tribunal Qualificador, valoració de mèrits,  i el lloc, la data i l’hora d’inici del primer exercici de la fase d’oposició, publicant-se juntament amb la llista provisional a la pàgina web i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament. Entre la publicació de les presents bases i la celebració del primer exercici transcorreran un mínim de tres  mesos  i un màxim de sis.

A partir del dia següent de la publicació es concedirà un termini de tres dies hàbils, per poder esmenar deficiències que hagin motivat l’exclusió o presentar reclamacions. Els aspirants exclosos que, dintre del termini assenyalat, no esmenin l’exclusió ni al·leguin l’omissió, justificant el seu dret a ser inclosos en la relació de persones admeses, seran definitivament exclosos de la realització de les proves.

En el cas que no es presentin al·legacions contra la llista provisional d’admesos i exclosos, aquesta s’entendrà elevada a definitiva i no caldrà tornar-la a publicar. Si s’accepta alguna reclamació, es procedirà a notificar-la a la persona al·legant en els termes que estableix la LRJPAC. Tot seguit, s’esmenarà la llista d’aspirants admesos i exclosos, i l’esmena es publicarà només al tauler d’edictes de la Corporació.

Sisena. Tribunal Qualificador.

El Tribunal Qualificador estarà compost per:

a)      President.

b)      Tres vocals.

c)      Secretari.

Així mateix, es nomenarà  un suplent per cada un dels membres del Tribunal Qualificador.

Els membres del Tribunal hauran de comptar amb una titulació superior o igual a la requerida per aspirar a la plaça del procés selectiu, amb composició majoritàriament tècnica en l’àrea de medi ambient.

Podran nomenar-se assessors del Tribunal, els quals actuaran amb veu però sense vot.

Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, comunicant-ho, en el seu cas, a l’autoritat convocant, i els aspirants podran recusar-los, quan concorrin les circumstàncies previstes a l’article 28 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú, o haguessin realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació de la corresponent convocatòria.

El Tribunal  no podrà constituir-se ni actuar, sense l’assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el Secretari i el President o qui legalment els substitueixi. Tots els membres del tribunal tindran veu i vot, i les seves decisions hauran d’adoptar-se per majoria.

Els aspirants seran convocats per a cada exercici en crida única excepte casos de força major, degudament justificats i apreciats lliurament pel tribunal.

Setena. Ordre d’actuació dels aspirants.

L’ordre d’actuació dels aspirants en el cas de que el Tribunal requereixi la seva intervenció individual serà determinat mitjançant sorteig públic que serà efectuat immediatament abans de començar els exercicis.

Vuitena. Procés selectiu.

La selecció constarà de dues fases:

Fase 1a: Oposició.

L’oposició constarà dels següents exercicis:

Primer exercici.- De caràcter obligatori i eliminatori:

Consistirà en contestar per escrit, un qüestionari de 40 preguntes tipus test, amb tres respostes alternatives, en un temps de 60 minuts, elaborat pel Tribunal abans de la seva realització en relació amb els temes continguts a l’Annex I d’aquesta convocatòria. El criteri de correcció serà el següent: per cada quatre preguntes contestades incorrectament s’invalidarà una correcta.

La puntuació d’aquest exercici és de 0 a 10 punts.

Quan una vegada invalidades segons la proporció citada les incorrectes resultin contestades correctament 20 preguntes del qüestionari, s’obtindrà 5 punts, puntuació mínima requerida per superar l’exercici. La resta de punts s’obtindrà proporcionalment una vegada invalidades segons la proporció citada les incorrectes.

Segon exercici.- De caràcter obligatori i eliminatori:

Consistirà en desenvolupar per escrit en un període màxim de tres hores, dos temes extrets per atzar pel Tribunal, just abans d’iniciar-se l’exercici, entre els temes específics (ANNEX II) que s’adjunta a la convocatòria

Es valorarà el contingut i la formació general, la claredat i qualitat d’expressió escrita, la forma de presentació i exposició, l’ordre d’idees.

La puntuació d’aquest exercici és de 0 a 20 punts.

Es qualificarà cada tema de 0 a 10 punts, sent necessari per superar l’exercici obtenir un mínim total de 10 punts.

Tercer exercici.- De caràcter obligatori i eliminatori:

Consistirà en la realització d’un exercici de caràcter pràctic, proposat pel Tribunal i relacionat directament amb les funcions pròpies de la plaça a proveir. Durant la realització d’aquest exercici, els aspirants podran fer ús dels texts legals no comentats dels quals vinguin proveïts en suport paper.

Aquest exercici tindrà una duració màxima d’una hora i es puntuarà amb un màxim de 20 punts, sent necessari per superar l’exercici obtenir un mínim de 10 punts.

La qualificació final de l’oposició serà la suma aritmètica de les puntuacions obtingudes en els tres exercicis.

Fase 2a.- Concurs o fase de valoració de mèrits.

Aquesta fase no té caràcter eliminatori i consistirà a valorar determinades condicions de formació, adients amb les característiques de la plaça que es cobreix, sempre que per part dels aspirants siguin al·legats i acreditats documentalment amb l’escrit de la sol·licitud de prendre part en el concurs-oposició, d’acord amb el següent barem de mèrits:

a) Títols acadèmics que tenguin a veure amb el contingut de la plaça: màxim 6 punts

1.- Títol de tècnic, (fins i tot s’hi ha estat el presentat com a requisit en la base segona), 1 punt.

2.- Títol de tècnic superior, màxim 2 punts.

2.- Títol de diplomatura o estudis equivalents. màxim 4 punts.

3.- Títol de llicenciatura o estudis equivalents. màxim 6 punts.

b) Català nivell C1: 1 punt

c) Assistència a cursos i jornades relacionats amb les funcions de la plaça: màxim 3 punts.

A raó de 0,05 punts per cada 20 hores de curs. Els cursos de duració inferior a 20 hores no computaran.

Novena. Disposicions de caràcter general.

Només hi haurà una convocatòria per cada prova, i s’exclourà del procés selectiu l’aspirant que no hi comparegui. A criteri del tribunal, podran celebrar-se vàries proves el mateix dia.

El Tribunal, en aquells casos que consideri pertinents, adaptarà els mitjans de realització dels exercicis dels aspirants discapacitats, de manera que gaudeixin d’igualtat d’oportunitats respecte a la resta d’aspirants, sempre que ho hagin indicat així en la instància per prendre part en els corresponents processos selectius.

Una vegada iniciat el procés selectiu, les puntuacions obtingudes pels aspirants que hagin superat cadascuna de les proves, juntament amb la data, l'hora i el lloc en què es farà la prova següent, s’exposaran a la pàgina web i al tauler d’edictes de la Corporació.

El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en els diferents processos selectius, així com els específics dels diversos torns i convocatòries, s’entendran que s’han de complir en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se a la presa de possessió com a funcionari de carrera. Aquests requisits i condicions s’hauran d’acreditar de la manera i en el termini que preveu la base desena.

Els aspirants podran efectuar les reclamacions que estimin oportunes o sol·licitar la revisió del seu examen davant el Tribunal en un termini de 3 dies hàbils, des de la publicació de les puntuacions obtingudes al tauler d’edictes i a la pàgina web de l’Ajuntament. El lloc, data i hora de la revisió i vista en el cas de ser sol·licitada serà fixada pel Tribunal. El Tribunal les resoldrà motivadament. Una vegada resoltes, es publicaran els resultats i la llista definitiva. Cas de que no es formulin reclamacions, la llista serà automàticament elevada a definitiva.

Desena. Relació d’aprovats, presentació de documents i nomenament.

Els punts obtinguts a la fase de concurs es sumaran a la puntuació obtinguda a la fase d’oposició.

La puntuació final o definitiva de cada aspirant serà la suma de les puntuacions obtingudes. 

Un cop finalitzada la qualificació dels aspirants, el tribunal farà pública en el tauler d’edictes de la Corporació i en la pàgina web la relació de persones aprovades per ordre de puntuació final, fent-hi constar, les qualificacions de cada un dels exercicis i la suma total. Dita relació, que no podrà contenir major nombre d’aspirants que el de places convocades, serà elevada a la Batlia per al seu posterior nomenament.

L’aspirant seleccionat haurà de presentar a la Secretaria de la Corporació, en el termini de vint dies naturals comptats a partir de l’endemà de l’exposició de la llista d’aprovats, els documents acreditatius de que, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, reunia els requisits exigits a la base segona.

Els aspirants que dintre el termini fixat, excepte en cas de força major, no presentin la documentació o si en examinar-la es comprova que no compleix algun dels requisits assenyalats a les bases, seran exclosos del procés selectiu.

Els aspirants proposats que tinguin la condició de treballadors públics, funcionaris o personal laboral fix, estaran exempts de justificar documentalment les condicions i altres requisits ja demostrats per obtenir al seu dia el nomenament, havent de presentar una certificació de l’administració pública de la qual depenen per acreditar la seva condició i aquelles circumstàncies que obren a la seva fulla de servei.

Transcorregut el termini de presentació de documents, la Batlia efectuarà el nomenament de l’aspirant proposat, el qual haurà de prendre possessió del càrrec en un termini màxim de trenta dies naturals, comptats des del següent al de la notificació del seu nomenament.

En cas de renúncia a la plaça per part de l’aspirant seleccionat, serà nomenat el següent aspirant segons l’ordre de puntuació, i així successivament.

Onzena. Borsa de treball

Els aspirants que hagin superat totes les proves, però no hagin obtingut la plaça de funcionari, constituiran una borsa de treball, i podran ser cridats per ordre de puntuació per proveir interinament les vacants, substitucions i altres incidències que puguin sorgir en els llocs de treball de similar categoria.

El personal integrant de la borsa, per ordre de puntuació, tendrà preferència per ocupar els llocs vacants o de major durada, fins i tot quan malgrat ja estigui prestant serveis en els casos que estiguin substituint el titular de la plaça amb provisió definitiva (no en els casos que ocupi una plaça sense titular).

Els candidats que refusin una oferta, queden exclosos de la borsa, excepte que al·leguin i justifiquin en un termini de tres dies hàbils la concurrència d’alguna de les situacions següents: a) estar en període d’embaràs, maternitat, paternitat, adopció o acolliment; b) patir malaltia o incapacitat temporal; c) estar exercint funcions sindicals. En el cas que al·leguin que estan prestant  serveis com a personal funcionari o laboral a una altra Administració, no seran exclosos de la llista però retrocediran al final de la borsa. .

Aquesta borsa tendrà vigència fins a nova convocatòria.

Dotzena. Incidències.

Les llistes definitives de persones admeses i excloses així com el nomenament com a funcionari, podrà ésser impugnat per les persones interessades mitjançant la interposició de recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà del dia que es publiquin. Alternativament, i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició en el termini d’un mes. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o reclamació que resulti pertinent.

L’Òrgan de selecció queda facultat per a resoldre els dubtes o les discrepàncies que es presentin durant el desenvolupament del procés selectiu.

ANNEX I (TEMES COMUNS):

1. La Constitució Espanyola de 1978. Principis generals. Drets i deures fonamentals. L’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears.

2. Organització territorial de l’Estat. Les Comunitats Autònomes: organització i competències. L’illa. Els Consells Insulars.

3. El municipi. Organització municipal i competències.

4. Regim de sessions i acords de les corporacions locals. Actes i certificacions. Funcionament dels òrgans col·legiats locals. Convocatòria i ordre del dia. Especial  referència a la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de regim local de les Illes Balears.

5. Ordenances, reglaments i bans de les entitats locals. Classes. Procediment d’elaboració i aprovació.

6. Els Béns de les Entitats Locals. Béns de Domini Públic. Béns Patrimonial. Intervenció dels Ens Locals en l’activitat privada. Procediment de concessió de llicències i declaracions responsables.

7. Procediment administratiu local. Registre de documents. Comunicacions i notificacions.

8. Les Hisendes Locals. Classificació dels ingressos. Tributs i ordenances fiscals. El pressupost municipal.

ANNEX II (TEMES ESPECÍFICS):

1.- INTRODUCCIÓ AL MEDI AMBIENT. Història. El medi ambient en la política. El desenvolupament sostenible.

2.- MARC NORMATIU SOBRE EL MEDI AMBIENT. Evolució històrica. Configuració del marc legislatiu actual. Aspectes coberts per la legislació. Normativa bàsica de referència.

3.- GESTIÓ I CONSERVACIÓ DE LA NATURALESA. Marc institucional. Espais naturals protegits. Gestió forestal. Conservació d’espècies amenaçades.

4.- LLEI 5/2005, DE 26 DE MAIG, PER A LA CONSERVACIO DELS ESPAIS DE RELLEVÀNCIA AMBIENTAL (LECO). Xarxa Natura 2000; què es i com afecta al municipi de Santa Margalida.

5.- AVALUACIO D’IMPACTE AMBIENTAL. Concepte. Fases. Legislació. Procediment Administratiu

6.- EL RENOU- Acústica bàsica- Acústica ambiental. Equips de mesura. Mètodes de control i reducció del renou. Normativa.

7.- MODEL DE GESTIÓ DE RESIDUS A MALLORCA. Gestió i marc normatiu. La gestió de residus a Santa Margalida. Propostes de millora al municipi.

8.- PRODUCCIO I GESTIO DE RESIDUS PERILLOSOS. Legislació. Trasllat i limitacions.

9.- LLEI 1/1992, de 8 d’abril, DE PROTECCIÓ DELS ANIMALS QUE VIUEN EN  L’ENTORN HUMÀ. Ordenança municipal sobre tinença d’animals domèstics i de companyia. Gestió  d’animals domèstics al municipi.

10.- LA GESTIÓ DE L’AIGUA.  Recursos hídrics. Propietats. Contaminació i tractaments. Pla Hidrològic de les Illes Balears.

11.- GESTIÓ DE L’AIGUA A SANTA MARGALIDA. Subministrament. Principals fonts de contaminació. Depuració. Propostes de millora.

12.- ELS TORRENTS DE LES ILLES BALEARS. Caracterització ecològica. Marc normatiu. Característiques del torrents   del municipi.

13.- GESTIÓ I PLANIFICACIÓ D’UNA AGENDA LOCAL 21. Concepte. Principis. Fases del procés.

14.- DECRET 123/2002, de 4 d’octubre, SOBRE LA IMPLANTACIÓ DE L’AGENDA LOCAL 21 ALS MUNICIPIS DE LES ILLES BALEARS. L’Agenda Local 21 al municipi de Santa Margalida.

15.- CONTAMINACIÓ DE SÒLS. Degradació de sòls. Restauració d’espais degradats.

16.- CONTAMINACIÓ ATMOSFÈRICA. Tipus. Control de la contaminació.

17.- ELS INCENDIS FORESTALS. Propagació del foc. Tipus d’incendis.  Formes i parts d’un incendi. Factors que determinen el comportament del foc.

18.- SISTEMES DE GESTIÓ. Sistemes de qualitat. Sistemes de gestió mediambiental. Sistemes de gestió integrada.

19.- REPOBLACIONS FORESTALS / REFORESTACIONS. Objectius, classificació i fases.

20.- SISTEMA PLATJA - DUNA. El litoral balear. Alguers de posidònia. Vegetació dunar. Característiques del litoral del municipi.

21.- GESTIÓ ENERGÈTICA MUNICIPAL. Fonts d’energia. Consums. Mesures d’estalvi i control. Possibilitats de millora i eficiència.

22.- TIPUS D’ENERGIES RENOVABLES. Possibilitats d’implantació al municipi.

23.- POLÍTICA AGRÍCOLA COMUNA (PAC). Justificació. Aspectes fonamentals. Cronologia. Finançament i planificació.

24.- SITUACIÓ AGRICOLA - RAMADERA DEL NOSTRE MUNICIPI. Espècies més comunes. Possibilitats de millora

25.- PLAGUICIDES QUÍMICS. Definició. Classificació. Característiques. Alternatives ecològiques.

26.- L’EDUCACIÓ AMBIENTAL. Recorregut històric; des dels orígens fins a l’actualitat. Propostes a nivell municipal.

27.- REPRODUCCIÓ SEXUAL ALS VEGETALS. Material de reproducció. Característiques. Composició i tractament de la llavor. Germinació. Sembra.

28.- EL VIVER I LA SEVA PROJECCIÓ. Classificació. Estructura i disseny. Direcció tècnica. Mecanització i racionalització d’operacions. Fases en la projecció d’un viver.

29.- ELS HORTS URBANS. Proposta d’implantació al municipi; cultiu, necessitats, disseny, preparació del sòl, sembra i plantació, manteniment.

30.- L’ABUNDÀNCIA D’INSECTES I EL FENÓMEN PLAGA. Factors del potencial biòtic. Resistència al medi. L’equilibri biològic. Plagues urbanes i mètodes de control

31.- L’EQUILIBRI EN EL BOSC. Manteniment de l’equilibri. Mesures preventives. Cuidats a tenir en la plantació. Cuidats a tenir en el torn d’aprofitament.

32.- COORDINACIÓ DE PLATGES. Normativa aplicable al serveis de temporada. Normativa de seguretat a les platges de Balears. Descripció de les platges del municipi; serveis de temporada i seguretat.

 

ANNEX III

MODEL D’INSTÀNCIA. PLAÇA: AJUDANT TECNIC DE MEDI AMBIENT

En/Na…………………….................................………………………, major d’edat, amb D.N.I. ........…………………, i domicili a efectes de notificacions i comunicacions a…………………………….............., municipi ................................... CP............................ i telèfon…………………., adreça electrònica..............................

EXPOSA:

1. Que ha tingut coneixement de la convocatòria del concurs-oposició per proveir una plaça d’AJUDANT TECNIC DE MEDI AMBIENT, amb caràcter de funcionari de carrera, d’aquest Ajuntament.

2. Que declara estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s’exigeixen a les bases de la present convocatòria.

3. Adjunta la següent documentació:

- Fotocòpia compulsada del DNI.

- Fotocòpia compulsada de l’acreditació del nivell de català exigit.

- Documents acreditatius dels mèrits:-

Per tot l’exposat,

SOL·LICITA:

Ser admès/a i poder prendre part al corresponent procediment selectiu.

...............................a .............. de ................... de 2014

Firmat, el sol·licitant.

SR. BATLE - PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT SANTA MARGALIDA.”

El que es fa públic per a general coneixement.

Santa Margalida, 8 de maig de 2014

El Batle
Antoni Reus Darder