Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 8183
Decret núm. 04/2014 sobre recollida d'un animal abandonat al Centre de Protecció d'Animal del municipi d'Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per no haver pogut notificar al propietari del ca identificat amb transponder 938000000292827 per no estar registrat al Registre de Identificació d’Animals de Companya de les Illes Balears, es publica el decret de data 8 d'abril de 2014, conforme a l’article 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de Règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú, del tenor literal següent:

“Identificació de l’expedient

Decret número 04/2014, sobre recollida d’un animal abandonat al Centre de Protecció d’Animals.Ref. 04/2014

Fets

Atès que el dia 01-04-2014 va ingressar a les dependències del Centre de Protecció Animal un animal de raça  CREUAMENT DE CANICHE identificat amb transponder núm. 938000000292827.

Atès que no hi consta registrat en el Registre de Identificació d’Animals de Companya de les Illes Balears.

Atès que no es pot contactar amb el propietari.

Mitjançant el present i de conformitat al previst en el Decret 56/1994, de 13 de maig, modificat pel Decret 98/2006, de 24 de novembre, aprova el Reglament per al desenvolupament i aplicació de la Llei 1/1992, de 8 d’abril, de protecció dels animals que viuen en l’entorn humà RESOLC:

PRIMER.- Informar a la persona propietària de l’animal abandonat:

- Que disposa de vuit dies hàbils, des de la data de recepció d’aquesta resolució, per recuperar l’animal abandonat, de conformitat amb l’article 69.3 del Decret 56/1994, de 13 de maig, modificat pel Decret 98/2006, de 24 de novembre, que aprova el Reglament per al desenvolupament i aplicació de la Llei 1/1992, de 8 d’abril, de protecció dels animals que viuen en l’entorn humà.

- Que haurà de fer-se càrrec de les despeses originades pel manteniment de l’animal, prèviament a la recuperació, d’acord amb l’article 69.4 del Decret 56/1994, de 13 de maig, modificat pel Decret 98/2006, de 24 de novembre, que aprova el Reglament per al desenvolupament i aplicació de la Llei 1/1992, de 8 d’abril, de protecció dels animals que viuen en l’entorn humà.

- Que transcorregut aquest termini, l’animal podrà ser cedit a terceres persones o bé, sacrificat.

SEGON.-  Notificar aquesta resolució a la persona interessada.”

L’anterior resolució posa fi a la via administrativa, contra la qual es pot interposar Recurs Potestatiu de Reposició davant l’Alcaldia d’aquest Ajuntament durant el termini d’un mes comptat des del dia següent a la notificació del present acord; o bé, directament Recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma de Mallorca dins el termini de dos mesos, comptats des del dia següent a aquell en què tengui lloc la notificació d’aquest acord.

Eivissa,  29 d'abril de 2014

El Regidor Delegat
Juan Mayans Cruz