Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ
Núm. 8097
Modificació ordenança fiscal taxa serveis instal.lacions esportives
Versió PDF
Transcorregut el termini de trenta dies d’exposició pública de la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa de prestació de serveis a les instal.lacions esportives municipals, sense que s’hagi presentat cap reclamació, l’acord d’aprovació provisional de l’esmentada modificació ha esdevingut definitiu en virtut de l’establert a l’art. 17.3 del R.D Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refòs de la Llei reguladora de les Hisendes Locals.
Es transcriu a continuació el text íntegre de l’esmentada modificació, en funció del previst a l’art. 17.4 del R.D Legislatiu 2/2004:
“Article 5. Quantia.
1. TARIFES utilització del Camp de gespa.
2. TARIFES utilització pavelló cobert per federacions no reglades (empreses)
3. TARIFES, per la pràctica d’activitats esportives federades: TARIFES, utilització de pistes poliesportives: basquet, voleibol, handbol, gimnàstica. (Per una pista)
4. TARIFES utilització pistes de tenis (per una pista)
a) Utilització pista Tenis/ amb llum/1 hora 13,00€
b) Utilització pista Tenis/ 1 hora 11,00€
5. TARIFES per ús de la piscina
5.1. Entrada usuari
a) De 0 a 12 anys/ per dia. 3,00€
b) De més de 12 anys/ per dia. 4,00€
5.2. Bono personal
a) De 0 a 12 anys /temporada d’estiu 15,00€
b) De més de 12 anys /temporada d’estiu 30,00€
c) Bono Familiar /temporada d’estiu 80,00€
Article 6. Bonificacions
Els usuaris empadronats de 0 a 12 anys, gaudiran d’una bonificació de 100% de l’ import de l’entrada diària i del Bono personal, de les tarifes per ús de la piscina.
Els usuaris empadronats de més de 12 anys, gaudiran d’una bonificació de 50% de l’ import de l’entrada diària i del Bono personal, de les tarifes per ús de la piscina
Els bonos familiars de les tarifes per a l’ús de la piscina de les persones empadronades gaudiran d’una bonificació del 50%.
L’Ajuntament signarà convenis específics amb cada una de les entitats esportives municipals federades per aplicar les bonificacions pertinents a les tarifes per la pràctica d’activitats esportives federades.
Gaudiran d’una bonificació del 100% de l’import de les tarifes esmentades a l’article 5, els usuaris i familiars dependents en primer grau de les persones empadronades que acreditin ingressos inferiors al salari minim interprofesional, previ informe dels Serveis Socials de la Corporació.
Els usuaris empadronats de la resta de instal·lacions esportives municipals reflectides a l’article 5, punts: 1, 2, 3 i 4, gaudiran de una bonificació del 70%”.
Contra aquest acord hom pot interposar Recurs Contenciós-Administratiu en la forma i terminis assenyalats a les normes reguladores de l’esmentada Jurisdicció, de conformitat amb el previst a l’art. 19.1 del R.D Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refòs de la Llei reguladora de les Hisendes Locals.
Santa Maria del Camí, 07-05-2014.
LA BATLESSA-PRESIDENTA
Mª Rosa M. Vich.