Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 8039
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Convocatòria pública per a la provisió temporal en comissió de serveis pel sistema de lliure designació del lloc de treball de Cap de la Policia Local
La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 7658 de 7 de maig de 2014, ha acordat el següent:
Convocar pel sistema de LLIURE DESIGNACIÓ en comissió de serveis, el lloc de treball de que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d’acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s’indiquen a continuació:
Lloc de treball.
1-. CAP DE LA POLICIA LOCAL
CODI: F40000002.
NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 1
ES/SUB/CLASSE:
Tots els Cossos, Escales i Subescales dels grups als quals està adscrit, excepte docents i sanitaris.
FUNCIONARIS/FUNCIONÀRIES QUE PODEN PRENDRE-HI PART:
Durada.
La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:
La limitació temporal prevista a l’apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.
Publicitat.
Aquesta convocatòria es publicarà a la intranet de l’Ajuntament. A més a més, en el cas que el lloc de treball sigui susceptible de ser ocupat per personal d’altres administracions públiques diferents a l’administració d’aquest Ajuntament, es publicarà a la pàgina web www.palma.es
Requisits dels aspirants.
Per poder participar en aquesta convocatòria, el personal interessat ha de reunir la condició de funcionari o funcionària de carrera en actiu a alguna de les administracions públiques a què, en cada cas, el lloc de treball es trobi obert; i a més a més, la resta de requisits d’ocupació que, per a cada lloc de treball convocat, prevegi la Relació de Llocs de Treball d’aquest Ajuntament, i que s’han indicat a la present convocatòria.
Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de feina de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.
Sol·licituds i termini de presentació.
Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d’aquest Ajuntament. Així mateix adjuntaran el seu currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics; l’administració podrà en qualsevol moment exigir o comprovar l’acreditació del mèrits al·legats. Tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de set dies hàbils comptats a partir de l’endemà que es publiqui la convocatòria al BOIB.
Resolució i publicació.
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament de Personal dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d’acord amb l’informe emès per l’òrgan al que es trobi adscrit el lloc de treball convocat, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap dels aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Aquesta resolució es publicarà així mateix en la intranet municipal, i en la pàgina web esmentada, si s’escau.
Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l’òrgan competent un nou candidat d’entre els aspirants.
Palma, 7 de maig de 2014
El cap de departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 15/03/2014)
Juan García Lliteras