Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 7971
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa en relació a la convocatòria d’ajudes econòmiques durant l’any 2014 per al suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que en data 28 d’abril de 2014, el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, va aprovar, per unanimitat, la següent proposta:

2. Proposta de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del Consell Insular d’Eivissa al Consell Executiu per a la convocatòria d’ajudes econòmiques per al suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural  durant l’any 2014.

L’article 44.1 de la Constitució espanyola disposa que els poders públics promouran i tutelaran l’accés a la cultura. La Llei 6/1994, de 13 de desembre, d’atribució de competències als consells insulars en matèria de patrimoni històric, de promoció sociocultural, d’animació sociocultural, de dipòsit legal de llibres i d’esports estableix a l’article 3 (en referència al Reial decret 3040/1983, de 5 d’octubre, sobre traspàs de funcions i serveis de l’Estat en matèria de cultura a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears) la competència del Consell Insular d’Eivissa en el foment de la cultura, amb especial atenció a la música, el teatre, la cinematografia, el llibre i l’edició, incloent el foment de la creació literària, la promoció del llibre i de les edicions sonores i audiovisuals. La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, diu al seu article 70.18 que la cultura i la promoció i animació cultural és competència pròpia dels consells insulars, incloent-hi les activitats artístiques i culturals, el foment i la difusió de la creació i producció teatral, musical, cinematogràfica i audiovisual, literària, de dansa i d’arts combinades.

En aquest sentit, el Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni, en atenció al Decret de Presidència 232/2013, vol impulsar els projectes culturals en l’àmbit de la literatura, el teatre, l’art, la dansa, l’ensenyament, la història, l’economia, l’etnografia, el còmic, el pensament, la creació audiovisual, el cinema, la música, etc. que difonguin la cultura de l’illa d’Eivissa, i impulsar les activitats i les accions que amb aquest objectiu es realitzin o s’hagin realitzat a l’illa d’Eivissa o fora.

Per tot l’anteriorment exposat, vists els informes favorables i la proposta d’acord que figuren a l’expedient i en l’exercici de les funcions atribuïdes pel Decret de Presidència 605/2011, d’atribucions genèriques corresponents als Consellers Executius, de 4 de juliol de 2011 (BOIB núm. 104, 07.07.2011), la Consellera que subscriu eleva i proposa al Consell Executiu l‘adopció del següent acord:

PRIMER. L’aprovació de les bases de la convocatòria d’ajudes econòmiques durant l’any 2014 per al suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural, següents:

Bases de la convocatòria d’ajudes econòmiques durant l’any 2014 per al suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural

1. Justificació

L’article 44.1 de la Constitució espanyola disposa que els poders públics promouran i tutelaran l’accés a la cultura. La Llei 6/1994, de 13 de desembre, d’atribució de competències als consells insulars en matèria de patrimoni històric, de promoció sociocultural, d’animació sociocultural, de dipòsit legal de llibres i d’esports estableix a l’article 3 (en referència al Reial decret 3040/1983, de 5 d’octubre, sobre traspàs de funcions i serveis de l’Estat en matèria de cultura a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears) la competència del Consell Insular d’Eivissa en el foment de la cultura, amb especial atenció a la música, el teatre, la cinematografia, el llibre i l’edició, incloent el foment de la creació literària, la promoció del llibre i de les edicions sonores i audiovisuals. La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, diu al seu article 70.18 que la cultura i la promoció i animació cultural és competència pròpia dels consells insulars, incloent-hi les activitats artístiques i culturals, el foment i la difusió de la creació i producció teatral, musical, cinematogràfica i audiovisual, literària, de dansa i d’arts combinades.

En aquest sentit, el Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni, en atenció al Decret de Presidència 232/2013, vol impulsar els projectes culturals en l’àmbit de la literatura, el teatre, l’art, la dansa, l’ensenyament, la història, l’economia, l’etnografia, el còmic, el pensament, la creació audiovisual, el cinema, la música, etc. que difonguin la cultura de l’illa d’Eivissa.

2. Objecte i finalitat

Aquesta convocatòria té per objecte contribuir al foment i a la difusió de la cultura de l’illa d’Eivissa en l’àmbit de la literatura, el teatre, l’art, la dansa, la història, l’economia, l’etnografia, el còmic, el pensament, la creació audiovisual, el cinema, la música, etc. i impulsar les activitats i les accions que amb aquest objectiu es realitzin o s’hagin realitzat a l’illa d’Eivissa o fora, entre l’1 de novembre de 2013 i el 31 d’octubre de 2014.

3. Règim de les ajudes

La gestió d’aquestes subvencions es realitzarà d’acord amb els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no-discriminació.

Les ajudes que atorgui el Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni en aquesta convocatòria no podran superar, per beneficiari, el 50 % del cost total del projecte d’activitat per al qual se sol·licita la subvenció.

En cap cas no es podrà concedir més d’una ajuda a un mateix projecte, encara que la sol·licitud d’ajuda la facin diferents persones.

Les ajudes rebudes per aquesta convocatòria són compatibles amb la percepció d’altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l’activitat subvencionada, i són incompatibles amb altres ajudes atorgades per aquest Consell amb aquesta mateixa finalitat.

Les entitats que ja reben ajuda per part del Consell Insular per a les seues activitats i que queden detallades al Pla estratègic de subvencions del Consell Insular d’Eivissa per a l’any 2014 (BOIB núm. 32, de 6 de març de 2014) no podran rebre ajuda dins d’aquesta línia de subvencions.

Serà obligació dels beneficiaris de les ajudes, a banda de les previstes a la base 9a d’aquesta convocatòria que fa referència als articles 13 i 14 de la Llei 38/2003 general de subvencions, informar, en la liquidació d’ingressos i despeses prevista a la base 13a de la convocatòria, del cost total del projecte subvencionat, així com de totes les subvencions rebudes amb destinació a l’activitat objecte de subvenció, tant públiques com privades.

4. Beneficiaris i modalitats

Podran concedir-se ajudes en les següents modalitats:

MODALITAT A): Ajudes a l’edició d’obres que impliquen el foment i la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa

Podran sol·licitar aquestes ajudes les persones físiques i jurídiques privades que presentin un projecte d’edició d’obres, independentment del seu suport, que s’ajusti a l’objecte i la finalitat d’aquestes bases i fomenti i promocioni la cultura de l’illa d’Eivissa.

Seran objecte de subvenció les despeses ocasionades pel disseny, la maquetació, la impressió, l’enquadernació, la manipulació, la producció, la realització, la distribució i els drets d’autor de l’edició d’obres que impliquen el foment i la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa. L’IVA suportat per aquestes despeses no pot ser objecte de subvenció, excepte quan el sol·licitant acrediti estar exempt de tributar per l’IVA.

MODALITAT B): Ajudes al foment i a la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa

Podran sol·licitar aquestes ajudes les persones físiques i jurídiques privades que presentin un projecte de promoció cultural que s’ajusti a l’objecte i la finalitat d’aquestes bases i fomenti i promocioni la cultura de l’illa d’Eivissa.

Seran objecte de subvenció les despeses ocasionades per l’organització d’activitats i accions que fomenten i promocionen la cultura de l’illa d’Eivissa. L’IVA suportat per aquestes despeses no pot ser objecte de subvenció, excepte quan el sol·licitant acrediti estar exempt de tributar per l’IVA.

5. Crèdits pressupostaris i quantia de les ajudes

Aquesta convocatòria de subvenció està dotada econòmicament al pressupost de l’exercici 2014, amb una quantitat màxima de 50.000 €, segons les següents modalitats:

MODALITAT A): Ajudes a l’edició d’obres que impliquen el foment i la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa: 25.000 € (de l’aplicació pressupostària 3340.48900).

L’import màxim de cadascuna de les ajudes que es concedeixin serà de 2.500 €.

MODALITAT B): Ajudes al foment i a la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa: 25.000 € (de l’aplicació pressupostària 3340.48900).

L’import màxim de cadascuna de les ajudes que es concedeixin serà de 2.500 €.

En el cas que la concessió de les ajudes de qualsevol modalitat no exhaureixi les quantitats que s’hi han destinat, el sobrant de l’import podrà incorporar-se a les quantitats de les altres modalitats.

6. Forma de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds de subvenció s’han de formalitzar mitjançant la presentació d’una instància i segons el model normalitzat que figura com a annex 1 d’aquesta convocatòria, que també es podrà trobar a les dependències del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni i a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa.

Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa i es presentaran en el Registre General del Consell Insular d’Eivissa (avinguda d’Espanya, 49, tel. 971 195900, fax 971195914) o en la forma establerta a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC), i les hauran d’acompanyar els següents documents (originals o còpia acarada):

- DNI, passaport o document equivalent (només persones físiques)

- NIF o document equivalent (només persones jurídiques)

- DNI, passaport o document equivalent del representant (només persones jurídiques)

- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol i amb la Seguretat Social. O bé, a la sol·licitud, autoritzar el Consell Insular d’Eivissa a obtenir directament el certificat acreditatiu d’aquesta circumstància.

- Declaració responsable de no estar sotmès a cap dels supòsits de prohibició d’obtenir subvencions, de conformitat amb l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, segons el model que figura a l’annex 2 d’aquesta convocatòria.

- Acreditació, si és el cas, que l’entitat està exempta de declarar l’IVA. En el cas que no es presenti aquesta acreditació, l’IVA de les factures que es presentin com a justificació no es podrà subvencionar.

- Declaració en què es facin constar totes les ajudes i subvencions sol·licitades i/o concedides per qualsevol institució o entitat pública o privada, o en cas contrari, escrit en què es declari que el beneficiari o l’entitat beneficiària no gaudirà de cap tipus d’ajuda diferent de la que sol·licita per a aquesta convocatòria, segons el model que figura a l’annex 5 d’aquesta convocatòria.

- Memòria del projecte per al qual es demana la subvenció i que recollirà les dades que es considerin necessàries per poder valorar convenientment els criteris establerts a l’apartat 10 d’aquestes bases.

- Pressupost detallat del cost total del projecte pel qual es demana la subvenció.

En el cas que la instància o la documentació fossin incorrectes o incompletes, se’n requeririen la rectificació o els complements necessaris. Si en el termini de deu dies hàbils l’entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d’Eivissa considerarà que l’entitat interessada desisteix de la seua petició, després d’haver pres la resolució pertinent, d’acord amb l’article 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. Termini de presentació de les sol·licituds

El termini per presentar sol·licituds romandrà obert durant tot el temps que dura la convocatòria, des del següent dia al de la publicació d’aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i fins al 31 d’octubre de 2014.

8. Selecció dels beneficiaris

Les sol·licituds d’ajuts es tramitaran per rigorós ordre d’entrada al Consell Insular d’Eivissa, encara que no hagi acabat el termini de presentació, tot atorgant subvenció a aquelles sol·licituds que compleixen amb l’objecte i la finalitat d’aquesta convocatòria i que, de conformitat amb els criteris de valoració establerts a la base 10a d’aquesta convocatòria, obtenguin una puntuació superior a 19 punts.

Si s’exhaureix el crèdit destinat a aquesta convocatòria abans d’acabar el termini de presentació o tot finalitzat aquest termini abans de resoldre totes les sol·licituds i no es pot ampliar la consignació pressupostària, se suspendrà la concessió de noves ajudes mitjançant resolució publicada al BOIB.

De conformitat amb la base 10a d’aquesta convocatòria, els projectes presentats es valoraran de manera que:

- Els projectes puntuats per baix de 20 punts no rebran ajuda.

- Els projectes puntuats entre 20 i 50 punts rebran una ajuda que serà proporcional a la quantitat de punts obtenguts, segons les valoracions de la base 10a, sempre amb el límit de 2.500 € i sense superar el 50 % del cost total del projecte.

9. Condicions

El fet de sol·licitar aquestes ajudes significa l’acceptació plena de les bases d’aquesta convocatòria i el compliment de les següents condicions:

- Realitzar el projecte pel qual es demana la subvenció entre l’1 de novembre de 2013 i el 31 d’octubre de 2014.

- Presentar el compte justificatiu abans del 7 de novembre de 2014 en què consti el cost total del projecte, amb els ingressos i les despeses vinculats i els documents justificatius.

- Sotmetre’s a les actuacions de control que estimi necessàries el Consell Insular d’Eivissa, al qual facilitaran tota la informació oportuna.

- Comunicar al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni qualsevol canvi en l’execució del projecte que pugui afectar la concessió de la subvenció.

- Estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d’Eivissa.

- I, en qualsevol cas, complir amb el disposat a l’article 13 (Requisits per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora) i a l’article 14 (Obligacions dels beneficiaris) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

10. Criteris que han de servir de base per a l’adjudicació de les ajudes

A l’hora de valorar les peticions es tendran en compte els següents valoracions:

MODALITAT A): Ajudes a l’edició d’obres que impliquen el foment i la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa:

- Per l’interès cultural del projecte: vinculació del projecte amb la cultura de l’illa d’Eivissa, fins a 24 punts. Es valorarà que l’obra editada es faci ressò de la cultura d’Eivissa per raó de:

- l’autor, 5 punts. S’ha d’acreditar el naixement de l’autor a l’illa d’Eivissa o bé un mínim de tres anys de residència a l’illa d’Eivissa.

- l’editor, 5 punts. Ha de tenir la seua residència fiscal a l’illa d’Eivissa.

- els continguts, fins a 7 punts.

- els col·laboradors, fins a 7 punts.

- Edició en llengua catalana, fins a 7 punts. Es tendrà en compte la presència de la llengua catalana en l’obra editada.

- Trajectòria de l’autor, l’editor, l’intèrpret, etc., fins a 5 punts. Trajectòria personal i professional de tots els participants en l’obra editada.

- Qualitat de l’edició, fins a 5 punts. Es tendran en compte aspectes de l’edició com l’aparat crític (introduccions, índexs, notes, llibret...) com la llegibilitat (tipografia, paper, composició, procediment d’impressió...) com l’enquadernació o com la presència d’il·lustracions o d’enllaços d’hipertext.

- Aspectes educatius de l’edició, fins a 5 punts. Capacitat de l’obra editada per adaptar-se com a proposta didàctica dins dels programes educatius dels centres educatius de l’illa.

- Circumstàncies de caràcter tècnic i/o cultural acreditades per les entitats sol·licitants, no incloses als apartats anteriors, que es puguin considerar motivadament per la comissió avaluadora, fins a 4 punts.

MODALITAT B): Ajudes al foment i a la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa:

- Per l’interès cultural del projecte: vinculació del projecte amb la cultura de l’illa d’Eivissa, fins a 30 punts. Es valorarà que les accions projectades tenguin repercussió en la difusió de la cultura d’Eivissa per raó de:

- els participants, fins a 10 punts.

- els promotors, fins a 10 punts.

- els destinataris, fins a 10 punts. Es valorarà la repercussió de l’activitat en la població d’Eivissa.

- Promoció de la llengua catalana, fins a 10 punts. Es tendrà en compte la presència de la llengua catalana a les activitats o accions projectades.

- Projecció exterior de la cultura de l’illa d’Eivissa, fins a 5 punts.

- Circumstàncies de caràcter tècnic i/o cultural acreditades per les entitats sol·licitants, no incloses als apartats anteriors, que es puguin considerar motivadament per la comissió avaluadora, fins a 5 punts.

Qualsevol circumstància que els sol·licitants vulguin que es tenguin en compte a l’hora de valorar la sol·licitud ha d’estar acreditada i documentada, de manera que no es podran valorar aquelles circumstàncies que no es puguin documentar.

11. Instrucció i resolució

El Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del Consell d’Eivissa serà el competent per instruir el procediment de tramitació de les sol·licituds. Amb fonament en l’informe de la comissió d’avaluació i en la proposta de l’òrgan instructor, les ajudes es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni i expressarà el nom de la persona o de l’entitat beneficiària, el projecte pel qual es concedeix l’ajuda (segons les modalitats de la convocatòria) i la quantia de l’ajuda; igualment, en el cas de les sol·licituds excloses, s’indicarà la causa d’exclusió.

Els expedients es resoldran en un termini màxim de tres mesos des de la presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. La notificació de la resolució s’ha de fer amb les exigències i en la forma prevista en els articles 58 i 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

En compliment de l’article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, es farà pública la relació de beneficiaris i la quantia de l’ajuda concedida, incloses les inferiors a 3.000 €.

12. Comissió d’avaluació

La comissió d’avaluació és l’òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

- Avaluar i qualificar les sol·licituds, d’acord amb els criteris establerts a la base 10a d’aquesta convocatòria.

- Emetre una acta amb un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

La comissió d’avaluació estarà integrada per un/a president/a, un/a secretari/ària i un nombre de vocals no inferior a tres, designats en la resolució de la convocatòria d’aquestes ajudes, d’acord amb criteris de competència professional i d’experiència.

S’ha de tenir en compte que la comissió d’avaluació s’haurà de reunir diverses vegades i que, per tant, hi haurà diverses propostes de resolució i diverses resolucions durant el període que duri la convocatòria de subvencions.

13. Forma de pagament i justificació de les ajudes

El pagament de la subvenció es farà efectiu mitjançant transferència bancària, després que el beneficiari hagi justificat la realització de l’edició o del projecte de promoció cultural pel qual se sol·licita l’ajuda, en els termes establerts en aquestes bases.

El termini màxim de temps previst per a la justificació de l’ajuda concedida serà el 7 de novembre de 2014, data límit per a la presentació del compte justificatiu, que ha d’abastar la realització completa de l’activitat i del seu cost total, amb independència de la quantitat subvencionada.

El compte justificatiu contendrà:

- liquidació detallada d’ingressos i despeses de l’activitat subvencionada (en què s’informarà, si és el cas, d’altres ajudes rebudes per a la mateixa activitat), segons el model que figura a l’annex 3 d’aquesta convocatòria.

- relació de les factures i els justificants presentats amb declaració responsable que reconegui que la documentació presentada es presenta només davant el Consell Insular d’Eivissa i per justificar l’ajuda concedida, segons el model que figura a l’annex 4 d’aquesta convocatòria.

- documentació justificativa de les despeses realitzades: factures oficials i altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en els termes establerts pel reglament.

Per a les ajudes de la modalitat A, ajudes a l’edició, juntament amb el compte justificatiu es lliuraran 25 exemplars de l’obra editada, amb destinació a les biblioteques de l’illa d’Eivissa, perquè conservin a disposició dels seus usuaris un exemplar de les obres subvencionades.

Amb aquesta documentació i amb l’informe favorable d’un tècnic o d’una tècnica del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni i amb el vistiplau de la secretària tècnica de l’Àrea de Presidència, es farà efectiu el pagament. Si amb la documentació presentada no s’arriba a justificar el 100 % de l’edició o de l’activitat per a la qual se sol·licita l’ajuda, aquesta es reduiria proporcionalment a la despesa justificada, de manera que les ajudes cobriran només les despeses correctament justificades.

L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat de l’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat a la base 15a d’aquestes bases, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d’ajudes, mentre no es faci la devolució de l’import reclamat.

14. Revocació

El Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa podrà revocar l’ajuda concedida, una vegada emesa la proposta de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni, quan, posteriorment a la concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de l’ajuda.

 

15. Reintegrament de l’ajuda

Com a conseqüència de la revocació pertocarà reintegrar totalment o parcialment l’ajuda rebuda pels beneficiaris i, si escau, l’exigència de l’interès de demora, en els casos següents:

a) L’incompliment de la finalitat per a la qual es concedí l’ajuda.

b) L’obtenció de l’ajuda sense que es compleixin les condicions requerides o quan s’alterin les condicions tengudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables a l’entitat beneficiària.

c) L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat de l’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts.

d) La negativa a sotmetre’s a les actuacions de control previstes o l’obstrucció injustificada d’aquestes actuacions.

Per al reintegrament s’han d’aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s’ha de garantir l’audiència a les persones interessades.

Les quantitats reintegrables tenen la consideració d’ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

16. Control

El Consell Insular d’Eivissa podrà utilitzar qualsevol mitjà de control com inspeccions i sol·licitud d’aportació de nous documents i/o aclariments, etc. per a l’aplicació correcta de l’ajuda concedida.

17. Règim de recursos

Les resolucions de la consellera executiva, dictades per delegació, i que s’han de considerar dictades per l’òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu) no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa, en el termini d’un mes comptador des de la notificació de la resolució, de conformitat amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

18. Disposicions supletòries

La present convocatòria es regeix pel que disposen les bases anteriors, la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions, i la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en allò que hi sigui d’aplicació.

SEGON. Designar com a membres de la comissió prevista a la base 12a les següents persones:

President: José V. Garibo Redolat, tècnic de biblioteca del Consell Insular d'Eivissa.
Vocals:
Joan Albert Ribas Fuentes, tècnic de normalització lingüística del Consell Insular d'Eivissa.
Maria Antònia Costa Costa, tècnica de normalització lingüística del Consell Insular. d'Eivissa.
Cristina Palau Bonet, tècnica de cultura del Departament d'Educació, Cultura i Patrimoni.
Secretari: José Antonio Pareja López, funcionari del Departament d'Educació, Cultura i Patrimoni.

TERCER. L’aprovació de la dotació d’aquestes ajudes per un total de cinquanta mil euros (50.000 €) amb càrrec a la partida 3340.48900 dels vigents pressuposts.

QUART. Delegar en la consellera executiva d’Educació, Cultura i Patrimoni la concessió de les ajudes.

El Consell Executiu fa seua la proposta, i l’aprova per unanimitat.

Eivissa, 30 d’abril de 2014

La secretària tècnica de l’Àrea de Presidència
Rebeca Miguel Climent

ANNEX 1

SOL·LICITUD D’AJUDA ECONÒMICA DURANT L’ANY 2014 PER AL SUPORT A PROJECTES CULTURALS RELACIONATS AMB L’EDICIÓ DE PUBLICACIONS I AMB LA REALITZACIÓ D’ACTIVITATS DE PROMOCIÓ CULTURAL

El Sr./La Sra. ....................................................................................................................................................., amb DNI ...............................…, amb domicili al carrer o plaça .............................................................................................................., població ................................................................, CP .............................................., telèfon .................................., correu electrònic ......................................................................................,

Actuant en qualitat de:

(  ) Persona física i beneficiària única

(  ) Representant d ............................................................................................................................................, amb CIF ..............................….,

SOL·LICITA

Acollir-se a la convocatòria d’ajudes econòmiques per donar suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural durant l’any 2014.

(  ) MODALITAT A): Ajudes a l’edició d’obres que impliquen el foment i la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa

(  ) MODALITAT B): Ajudes al foment i a la promoció de la cultura de l’illa d’Eivissa

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA

(segons la base 6a de la convocatòria)

..................................................................................................................................................................................

(  ) Autoritza el Consell Insular d’Eivissa, per al compliment de la base 9a d’aquesta convocatòria, a accedir a la informació necessària per comprovar si la persona, o l’entitat que representa, es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d’Eivissa.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2014

(signatura)

En el cas que li sigui atorgada, la institució o l’associació beneficiària es compromet al compliment estricte i a l’acceptació de les bases d’aquesta convocatòria, i també a facilitar al Consell Insular d’Eivissa qualsevol actuació de control com inspeccions, visites, sol·licitud d’aportació de nous documents i/o aclariments, etc. per a l’aplicació correcta de l’ajuda concedida.

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA
 

ANNEX 2

DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./La Sra. .........................................................................................................................., amb DNI ...............................…, amb domicili al carrer o plaça .........................................., població ........…........................................., CP ......................................., telèfon .................................., correu electrònic ......................................................................................,

Actuant en qualitat de:

(  ) Persona física i beneficiària única

(  ) Representant d.................................................................................................................., amb CIF ..............................….,

Declara sota la seua responsabilitat que, en relació amb el procediment per a l’obtenció de subvenció per al suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural durant l’any 2014, la persona, o l’entitat que representa, no incorre en cap de les causes d’incompatibilitat o prohibició per obtenir subvencions que figuren a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).

I perquè consti i tengui efecte davant l’òrgan que convoca la concessió de subvencions esmentada, firma aquesta declaració responsable.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2014

 

ANNEX 3

LIQUIDACIÓ D’INGRESSOS I DESPESES

El Sr./La Sra. ...................................................................................................................................................................................................,

amb DNI ...............................…, amb domicili al carrer o plaça ....................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................................................................,

població ................................................................................................…........................................., CP ......................................................,

telèfon .................................., correu electrònic ......................................................................................,

Actuant en qualitat de:

(  ) Persona física i beneficiària única

(  ) Representant d .................................................................................................................................., amb CIF ..............................….,

PROJECTE:

INGRESSOS

Aportació del Consell Insular d’Eivissa

Altres aportacions:

............................................................................................................

............................................................................................................

TOTAL INGRESSOS

DESPESES

............................................................................................................

............................................................................................................

............................................................................................................

TOTAL DESPESES

....................................................................., ............. d ...................................... de 2014

(signatura)

 

ANNEX 4

RELACIÓ DE FACTURES I JUSTIFICANTS

DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./La Sra. ................................................................................................................., amb DNI ...............................…, amb domicili al carrer o plaça ..................................................................................................., població ..............................................................., CP ................................................, telèfon .................................., correu electrònic ......................................................................................,

Actuant en qualitat de:

(  ) Persona física i beneficiària única

(  ) Representant d.........................................................................................................................., amb CIF ..............................….,

Declara sota la seua responsabilitat que, en relació amb el procediment per a l’obtenció de subvenció per al suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural durant l’any 2014, les factures detallades més avall només s’han presentat davant el Consell Insular d’Eivissa i com a justificant de l’ajuda rebuda pel següent projecte cultural:

..............................................................................................................................................

I perquè consti i tengui efecte davant l’òrgan que convoca la concessió de subvencions esmentada, signa aquesta declaració responsable.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2014

Relació de factures i justificants presentats per justificar l’ajuda de l’any 2014:

NÚM.      PROVEÏDOR                                          NÚM. JUSTIFICANT                       CONCEPTE                        IMPORT

.......         ...........................................                    ................................                               ...........................                    ...............

.......         ...........................................                    ................................                               ...........................                    ...............

.......         ...........................................                    ................................                               ...........................                    ...............

.......         ...........................................                    ................................                               ...........................                    ...............

.......         ...........................................                    ................................                               ...........................                    ...............

.......         ...........................................                    ................................                               ...........................                    ...............

.......         ...........................................                    ................................                               ...........................                    ...............

 

ANNEX 5

DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./La Sra. ....................................................................................................................., amb DNI ...............................…, amb domicili al carrer o plaça ................................................................................................................................, població .........................................., CP ............................................, telèfon .................................., correu electrònic ......................................................................................,

Actuant en qualitat de:

(  ) Persona física i beneficiària única

(  ) Representant d..............................................................................................................., amb CIF ..............................….,

Declara sota la seua responsabilitat que, en relació amb el procediment per a l’obtenció de subvenció per al suport a projectes culturals relacionats amb l’edició de publicacions i amb la realització d’activitats de promoció cultural durant l’any 2014, la persona, o l’entitat que representa

(  ) ha sol·licitat altres ajudes al Consell Insular d’Eivissa o a altra Administració o entitat pública o privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció i que estan pendents de resolució per l’òrgan competent:

Ens: .................................................................................................................................. Import:.............................................

Ens: .................................................................................................................................. Import: ............................................

Ens: ........................................................................................................... .......................Import: ............................................

(  ) no ha sol·licitat altres ajudes a cap altre òrgan del Consell Insular d’Eivissa ni a cap altra Administració o entitat pública o privada per dur a terme les mateixes activitats objecte de la present subvenció.

I perquè consti i tengui efecte davant l’òrgan que convoca la concessió de subvencions esmentada, sign aquesta declaració responsable.

....................................................................., ............. d ...................................... de 2014