Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT
Núm. 7705
Notificació de Resolució d’expedients sancionadors instruïts per infraccions administratives en matèria sanitària
Versió PDF
No havent estat possible la notificació de les resolucions dels expedients que a continuació es relacionen, instruïts a la Conselleria de Salut, per infraccions a la normativa sanitària, per desconeixement del domicili actual dels sancionats o per no haver-se pogut localitzar els destinataris, es transcriu a continuació la relació de sancionats i de les sancions imposades, a efectes de notificació, d'acord amb el que disposa l'article 59.4 de la Llei 4/1999, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, tot fent-los a saber que contra aquestes es podrà interposar recurs d´alçada, en el termini d'un mes, davant l’ Hble. Sr. Conseller de Salut.
Instruccions per al pagament de l’import de la multa:
1.- Per efectuar el pagament de l'import de les sancions, tenen a la seva disposició el document unificat d'ingrés, juntament amb la Resolució de l'expedient, a la secció de Sancions, de la Conselleria de Salut, ubicada a la plaça d’Espanya, 9, 07002 de Palma
2.- Per fer efectiu el pagament en el període voluntari , el reglament general de recaptació estableix els següents terminis:
Si el darrer dia de pagament fós dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà el termini de pagament al dia hàbil immediat posterior.
3.- L'ingrés de l'import de la multa s’efectuarà mitjançant el document d’ingrés existent a l’expedient sancionador que es troba a la secció de sancions de la Conselleria de Salut, ubicada a la plaça d’Espanya, 9, 07002 de Palma, a la caixa de la Conselleria d’Hisenda i Pressuposts, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o bé a qualsevol de les entitats bancàries que es relacionen a continuació:
- Sa Nostra
- La Caixa
- Banca March
- Banc de Crèdit Balear
- Banco Bilbao Vizcaya
|
Exp.núm |
Expedientat |
Sanció |
Data Resolució |
|---|---|---|---|
|
SA 079/2013 |
Solmaz Maritimo, SL |
4.200 € |
18-12-2013 |
|
SA 178/2013 |
Wolf Henning Zimmer |
30 € |
14-02-2014 |
Palma, 10 d’abril de 2014
El director general de Salut Pública i Consum
Luis Rafael Santiso Martínez