Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 7560
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei d’una agència de viatges per gestionar els trasllats dels esportistes, clubs esportius i seleccions autonòmiques de les federacions esportives de les Illes Balears per tal de facilitar-los els desplaçaments entre les illes de la comunitat autònoma per assistir a les competicions oficials dels diferents calendaris federatius

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 16 de maig de 2014.

d) Número d’expedient: CONTR 2014/989

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: serveis

b) Descripció: servei d’una agència de viatges per gestionar els trasllats i material esportiu dels esportistes, clubs esportius i seleccions autonòmiques de les federacions esportives de les Illes Balears que participen en les competicions oficials dels diferents calendaris federatius.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: dependències del contractista a cada illa.

e) Termini d’execució/lliurament: de l’1 de juliol de 2014 fins al 23 de desembre de 2015.

f) Admissió de pròrroga: si

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 63500000-4

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: reducció de l’import de les tarifes, fins a 65 punts; reducció del preu per càrrec de gestió, fins a 24 punts; descompte sobre l’anul·lació del trasllat, fins a 6 punts; descompte sobre les despeses de canvis de la persona que es trasllada, fins a 5 punts.

4. Valor estimat del contracte: 2.727.000,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 1.363.500,00 euros. IVA: 136.350,00 euros. Import total: 1.499.850,00 euros

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: Grup U, subgrup 4, categoria D.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: per a empreses no espanyoles d’Estats Membres de la UE: d’acord amb el PCAP.

c) Altres requisits específics: les previstes en la lletra Y del PCAP.

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 19 de maig de 2014 a les 14.00 hores.

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 600 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 29 d’abril de 2014

El secretari general

Joaquín Legaza Cotayna