Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 7536
Disiciplina DO-2009/74 Acord exec.subsidiària
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Crescencio Martín Najarro i Mercedes Pérez Martínez, exp.núm. DO-2009/74, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Crescencio Martín Najarro, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que, per acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 25/02/14, s'ha disposat el següent:
Atès l’acord del Consell de Gerència d'Urbanisme de 2.09.2010, pel que es va ordenar al/s propietari/s de l’immoble situat al carrer Cap de Formentor 7 ex. 1 5è (RC 07236101022) la RETIRADA/DEMOLICIÓ de les obres realitzades sense llicència municipal, consistents en “Ampliació realitzada amb blocs de formigó sobre la terrassa de la vivenda (2.50 m. de superfície i 2.20 m d’alçada, finestra de vidre, porta d’alumini i coberta de polièster” obres no emparades en la llicència CS 2009/196”, d’acord amb els arts. 26, 67 i 68 LDU (exp. DO 2009/74); amb apercebiment a la propietat que en cas d’incompliment s’iniciarà expedient d’execució subsidiària de les obres reiterades, demanant pressupost a l’empresa concessionària de les execucions subsidiàries de l’Ajuntament, actualment Contratas Bartolomé Ramón S.A, sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixen des d’aquest moment .
Atès l’informe del zelador municipal de data 3.05.2013 al qual es constata l’incompliment de l’ordre de RETIRADA/DEMOLICIÓ.
Atès l’ofici 19.07.2013, pel que es sol·licita a Contratas Bartolomé Ramon S.A. pressupost per dur a terme l’execució subsidiària de les obres.
Atès que en data 20.09.2013 Contratas Bartolomé Ramon S.A. presenta pressupost per a l’execució d’aquestes obres, pressupost que rep en data 23.09.2013 l’informe favorable dels serveis tècnics municipals i que es va notificar a la propietat com a tràmit d’audiència el 21.12.2013.
Atès que ha transcorregut el termini concedit a la propietat, sense que s’hagi formulat cap al·legació.
Atès que en data 10.02.2014 no consta a l’expedient l’inici de les obres.
Atesos els articles, 9 del RDL 2/2008 de 20 de juny, text refós de la Llei del Sòl; 26 i 65 i següents de la Llei 10/90, de 23 d’octubre de Disciplina Urbanística de la CAIB; 4.2- j i 12.b del Reglament de la Gerència d’Urbanisme; 98 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i el Procediment Administratiu Comú, demés normativa concordant, i els articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, cal formular la present proposta al Consell de Gerència d’Urbanisme per l’adopció del següent
Acord
1r. DISPOSAR d'acord amb els articles 9.1 del RDL 2/2008 de 20 de juny, text refós de la Llei del Sòl; 10 i 11 de la Llei 10/90, de 23 d’octubre de Disciplina Urbanística de la CAIB, 98 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, L'EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA de l'acord del Consell de Gerència d'Urbanisme de 2.09.2010, i dur a terme l’execució de les obres de RETIRADA/DEMOLICIÓ ordenades a la propietat al carrer Cap de Formentor 7 –esc. 1, 5è, RC 07236101022, consistents en “Ampliació realitzada amb blocs de formigó sobre la terrassa de la vivenda (2’50 m2 de superfície i 2.20 m. d’alçada, finestra de vidre, porta d’alumini i coberta de polièster. Obres NO emparades en la llicència CS 2009/1296” (exp. DO 2009/0074)
2n. APROVAR la documentació tècnica presentada per l’empresa Contratas Bartolomé Ramon S.A.,en data 20.09.2013, ja informada favorablement pels serveis tècnics del servei el 23.09.2013, en base a la qual es faran les obres i el pressupost, el qual ascendeix a la quantitat de 845.54 € (vuit-cents quaranta-cinc euros amb cinquanta quatre cèntims d’euro), a reserva de la liquidació definitiva degudament justificada pels serveis tècnics municipals.
3r. ENCARREGAR a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMON S.A., amb domicili al c. Francesc Manuel de los Herreros, 26, 1er, dta, 07005-Palma- la EXECUCIÓ de les obres ordenades al carrer Cap de Formentor 7 –esc. 1, 5è, RC 07236101022, consistents en “Ampliació realitzada amb blocs de formigó sobre la terrassa de la vivenda (2’50 m2 de superfície i 2.20 m. d’alçada, finestra de vidre, porta d’alumini i coberta de polièster. Obres NO emparades en la llicència CS 2009/1296”. Les obres de retirada/demolició seran dirigides pels tècnics particulars que designi l’empresa, essent-ne la supervisió a càrrec dels serveis tècnics municipals que designi la Gerència d’Urbanisme.
4t. DISPOSAR que la quantitat que correspon a les feines encarregades i efectuades segons el pressupost acceptat per CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMON S.A., que és de 845.54€, es faci amb càrrec a l’aplicació 081510022632 del pressupost de despeses de 2014. Als efectes de justificació del cost actual de les obres, s’hauran de presentar informes d’obra diaris.
5è. ORDENAR d'acord amb el que exigeixen els articles 96 i 98 de la Llei del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú L'EXACCIÓ PRÈVIA I CAUTELAR a la propietat obligada Sr. CRESCENCIO MARTÍN NAJARRO i Sra. MERCEDES PÉREZ MARTÍNEZ, i A RESERVA DE LA LIQUIDACIÓ DEFINITIVA, DEL COST AVALUAT DE LA DEMOLICIÓ. LA QUANTITAT EN PRINCIPI AVALUADA PER A L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA es de 854.45 €, IVA inclòs, segons pressupost presentat per l'empresa BARTOLOME RAMON S.A., actualment empresa adjudicatària del servei d'execució d'obres per via subsidiària, representada per la Sra.Francisca Alba Ramón. Les despeses que s'originin pel present encàrrec seran a càrrec dels propietaris obligats a realitzar les obres.
6è. SOL×LICITAR, una vegada que aquest acord hagi adquirit fermesa, de conformitat amb l'article 70 de la Llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB i article 8, 5è de la Llei 29/98, 13 de juliol de la LRJCA, L'AUTORITZACIÓ DEL JUTJAT CONTENCIÓS ADMINISTRATIU que sigui competent DE L'ENTRADA ON S'HAGI DE VERIFICAR L'EXECUCIÓ DE LES ESMENTADES OBRES.
7è. NOTIFICAR la present resolució als interessats i a l’empresa Bartolomé Ramón S.A.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d'un mes, comptat des de l'endemà de la publicació del present edicte. En aquest cas, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, o a les dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l'art. 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació del present edicte, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 23 d’abril de 2014
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod